Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    CE ophæver med Inter til Januar skriver medie

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-til-januar/

    Jeg sætter CE barometret op til 0,2%
    Barometeret for at jeg skal have en Eriksen OB trøje med nr. 10 på ryggen, hvis det sker: 100%

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Barometeret for at jeg skal have en Eriksen OB trøje med nr. 10 på ryggen, hvis det sker: 100%
      Alene vores husholdning skal have 5. Og vi er kun 3 stk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Er det ikke noget med, at vi skulle have en pæn videresalgsklausul her?
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esfuld-dansker
        Han har kontraktudløb til sommer, så mon ikke det er den sædvanlige historie om stor interesse, som rammer rigtig mange spillere med snarlig kontraktudløb. Det er jo kke ubelejligt for en agent at der før evt kontraktforhandlinger/salg kommer historier ud i pressen om stor interesse.

        Men med kort tid til udløb bliver prisen nok ikke helvedes høj, så det vil kun være småpenge vi får ud af det. Helt sikkert ikke noget beløb som rykker det mindste i OB.
        Last edited by Magge; 04-12-2021, 10:58.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Under coronanedlukningen opdagede mange kokke, at de kunne få et meget bedre liv væk fra gryderne. Ikke aftenarbejde og weekendarbejde og lange vagter. Og mange fandt jobs hvor de fik mere i løn.
          Jeg har en ide om, at Christian kan have opdaget et meget bedre liv efter han så brutalt blev slynget ud af topfodbold-centrifugen. Prøv at tænke på hvor tvungent og ufrit liv, han har levet. Og virkede han ikke lidt udbrændt til sidst. Han spillede ikke godt i en del kampe før hjertestoppet.
          Med andre ord er jeg ikke sikker på at Christian vil tilbage til den topfodbold, han kom fra. Ingen grund til at udfordre sit helbred/liv. Men hvad så? Hans agent river sig sikkert i håret over de gode kontrakter han så ikke får mange millioner fra, men jeg håber at Christian og hans familie prioriterer glæden og helbredet. Kunne det så betyde OB? Han vil helt sikkert ikke vælge blot at spille for OB. Det kan umuligt være særlig rart og er da rimelig hårdt også.
          Hvis hans hjerte og ham selv vil kunne klare hårde kampe bliver det nok i udlandet. Hvis ikke, kan det blive et andet slags job - måske i OB.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Under coronanedlukningen opdagede mange kokke, at de kunne få et meget bedre liv væk fra gryderne. Ikke aftenarbejde og weekendarbejde og lange vagter. Og mange fandt jobs hvor de fik mere i løn.
            Jeg har en ide om, at Christian kan have opdaget et meget bedre liv efter han så brutalt blev slynget ud af topfodbold-centrifugen. Prøv at tænke på hvor tvungent og ufrit liv, han har levet. Og virkede han ikke lidt udbrændt til sidst. Han spillede ikke godt i en del kampe før hjertestoppet.
            Med andre ord er jeg ikke sikker på at Christian vil tilbage til den topfodbold, han kom fra. Ingen grund til at udfordre sit helbred/liv. Men hvad så? Hans agent river sig sikkert i håret over de gode kontrakter han så ikke får mange millioner fra, men jeg håber at Christian og hans familie prioriterer glæden og helbredet. Kunne det så betyde OB? Han vil helt sikkert ikke vælge blot at spille for OB. Det kan umuligt være særlig rart og er da rimelig hårdt også.
            Hvis hans hjerte og ham selv vil kunne klare hårde kampe bliver det nok i udlandet. Hvis ikke, kan det blive et andet slags job - måske i OB.
            Meget enig, pånær muligheden for at Eriksen får et job i OB, som ikke er som fodboldspiller. Den tror jeg ikke på. (Jeg tror heller ikke på at han får job som fodboldspiller)
            Alene af den grund, at Thorborg ikke tåler, at der kommer et større navn til klubben, end ham selv. Én der vil kunne sige ham imod, og som vi fans lynhurtigt vil støtte.
            Lidt i forlængelse af, hvad der skete med Lars Høgh.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Under coronanedlukningen opdagede mange kokke, at de kunne få et meget bedre liv væk fra gryderne. Ikke aftenarbejde og weekendarbejde og lange vagter. Og mange fandt jobs hvor de fik mere i løn.
              Jeg har en ide om, at Christian kan have opdaget et meget bedre liv efter han så brutalt blev slynget ud af topfodbold-centrifugen. Prøv at tænke på hvor tvungent og ufrit liv, han har levet. Og virkede han ikke lidt udbrændt til sidst. Han spillede ikke godt i en del kampe før hjertestoppet.
              Med andre ord er jeg ikke sikker på at Christian vil tilbage til den topfodbold, han kom fra. Ingen grund til at udfordre sit helbred/liv. Men hvad så? Hans agent river sig sikkert i håret over de gode kontrakter han så ikke får mange millioner fra, men jeg håber at Christian og hans familie prioriterer glæden og helbredet. Kunne det så betyde OB? Han vil helt sikkert ikke vælge blot at spille for OB. Det kan umuligt være særlig rart og er da rimelig hårdt også.
              Hvis hans hjerte og ham selv vil kunne klare hårde kampe bliver det nok i udlandet. Hvis ikke, kan det blive et andet slags job - måske i OB.
              Tror bare ikke man skal undervurdere at én af Eriksens gode venner fra Ajax tiden Daley Blind spiller med pacemaker også. Jeg tror ikke Eriksen er så afskræmt fra at spille fodbold som folk gerne vil få det til at lyde. Skulle han så være bange for livet helt overordnet set også? Et hjertestop kan jo ske når som helst

              Comment


                Jeg tror også chancen for CE er mere eller mindre lig nul. Jeg tror simpelthen ikke, han gider spille i en under-middel superligaklub. Så hellere stoppe karrieren.

                Håber på ham i en anden rolle i OB. Hvis han da ikke tager et par år som spiller i Ajax el.

                Comment


                  Synes ikke chancen for CE i OB er lig nul, men mit bedste bud vil være FCK, de har jo hans gode ven Rasmus Falk og de spiller lige på en tand højere niveau end os. Ajax er også et bud, men er da slet ikke sikker på de er så interesseret i en Eriksen langt fra topform. Jeg tror ikke det bliver os, men jeg bliver på den anden side heller ikke overrasket, hvis han tager et halvt år ved os til en start og så tager den derfra.

                  Comment


                    Jeg ser bare ikke CE i superligaen. Store tekniske spillere, der vender hjem for at slutte af i suppen, har det ofte svært. Det er en fysisk betonet liga.

                    CE er også en spiller, der sætter andre op. Får han - i kontekst af professionel fodbold - væsentlig dårligere spillere omkring sig, end han er vant til, hvor givende er det så overhovedet for ham?

                    Måske tager jeg fejl.

                    Men ja, tror også, han ville vælge FCK. Der er - desværre - et helt andet setup og niveau.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Jeg ser bare ikke CE i superligaen. Store tekniske spillere, der vender hjem for at slutte af i suppen, har det ofte svært. Det er en fysisk betonet liga.

                      CE er også en spiller, der sætter andre op. Får han - i kontekst af professionel fodbold - væsentlig dårligere spillere omkring sig, end han er vant til, hvor givende er det så overhovedet for ham?

                      Måske tager jeg fejl.

                      Men ja, tror også, han ville vælge FCK. Der er - desværre - et helt andet setup og niveau.
                      Er meget enig omkrng at der vil mangle spillere med kvalitet omkring ham i OB måske ville det fungerer bedst hvis vi kunne have flere talenter på holdet.

                      Tror heller ikke på at han ønsker at slutte sin karrierer i OB nu, men måske kan han bruge et 1/2 år i OB og så videre til en anden klub. Det er ikke en let situation for ham hvis han vælger at fortsætte med fodbold.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Synes ikke chancen for CE i OB er lig nul, men mit bedste bud vil være FCK, de har jo hans gode ven Rasmus Falk og de spiller lige på en tand højere niveau end os. Ajax er også et bud, men er da slet ikke sikker på de er så interesseret i en Eriksen langt fra topform. Jeg tror ikke det bliver os, men jeg bliver på den anden side heller ikke overrasket, hvis han tager et halvt år ved os til en start og så tager den derfra.
                        Et halvt år for at komme i den bedste fysiske form for lidt håndører i løn kunne være fedt, måske det også kan trække lidt i ham at der jo også kommer et VM som han må være interesseret i at spille. Han kan slippe for at flytte til nye omgivelser i et andet land for at flytte videre igen til en lukrativ kontrakt når vm er slut
                        Last edited by manner; 04-12-2021, 15:33.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Jeg tror også chancen for CE er mere eller mindre lig nul. Jeg tror simpelthen ikke, han gider spille i en under-middel superligaklub. Så hellere stoppe karrieren.

                          Håber på ham i en anden rolle i OB. Hvis han da ikke tager et par år som spiller i Ajax el.
                          Det har han da ellers aldrig lagt skjul på, at han gerne vil slutte i OB. At det nok er 5-6 år tidligere end han har drømt om, er der nok ikke nogen tvivl om.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Alene vores husholdning skal have 5. Og vi er kun 3 stk
                            Hjemmebane- , udebane- og måske endda den apoelsintrøje ville vel være oplagt her for far og søn. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Hjemmebane- , udebane- og måske endda den apoelsintrøje ville vel være oplagt her for far og søn. :-)

                              Comment


                                Hemmingsen NÆGTER at kommentere mere på Eriksen

                                https://www.bt.dk/fodbold/sportschef...eriksens-vegne

                                Comment

                                Working...
                                X