Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Er jeg den eneste herinde som hellere så at vi satsede på Hyllegaard og evt. Luca fremfor Fenger? Jeg tror personligt Fengers talent er relativt begrænset. Håber dog vi kan lave et godt salg på ham tilgengæld hvis vi får forlænget
    Det tror jeg.

    Fenger har den der nærmest Søren Bergske energi - og så har han angriberinstinkt. Med de rette folk omkring sig kan det blive godt. Eksperimentet med at spille ham på kanten er forhåbenligt slut.

    Hylle er en sympatisk fyr, der har ét supervåben - hurtigheden. Om han er god nok til Superligaen er reelt svært at vurdere. Han er fin at have i truppen, og jeg håber, OB giver ham en forlængelse. Han kan ikke være dyr, skaden in mente.

    Luca kan jeg ikke udtale mig om. Vi må se.

    Comment


      Jeg har nævnt det mange gange i flere tråde. Tror Kraev vil passe perfekt i Ådalen (under trygge rammer) og blive en stor gevinst for holdet.

      FCM bekræfter: Mabil og Kraev skal videre (bold.dk)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Jeg har nævnt det mange gange i flere tråde. Tror Kraev vil passe perfekt i Ådalen (under trygge rammer) og blive en stor gevinst for holdet.

        FCM bekræfter: Mabil og Kraev skal videre (bold.dk)
        Hvad med Mabil?
        Han ville da bidrage med en del fart på ventrekanten

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

          Hvad med Mabil?
          Han ville da bidrage med en del fart på ventrekanten
          Begge spillere vil være klare forstærkninger for os. Jeg synes også især Mabils fart på den ene side med sabbis på den anden kunne være rigtig interessant.
          Jeg har bare svært ved at se det ske. Mabil virker til at have temmelig høje tanker om sig selv til at han vil være sund at få til OB og Kraev tror jeg bare for alt i verden vil væk fra Danmark. Han er jo skide god, men er da faldet totalt igennem derovre nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Er jeg den eneste herinde som hellere så at vi satsede på Hyllegaard og evt. Luca fremfor Fenger? Jeg tror personligt Fengers talent er relativt begrænset. Håber dog vi kan lave et godt salg på ham tilgengæld hvis vi får forlænget
            Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan satse på alle 3.

            Tror Hylle var tiltænkt på kanten inden han røg ud til Næsby i sommers.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

              Hvad med Mabil?
              Han ville da bidrage med en del fart på ventrekanten
              Vi har Jakob Breum.
              Vi har en strategi om at satse på vores unge talenter.
              At hente en profil på lige den position hvor vi har en kæmpe talent med allerede de første superligaminutter i benene kan kun sige "nej tak" til.
              Breum udvikler sig ikke meld at trænere sammen med Mabil men med spilletid.
              Følg nu strategien, OB, og hent profiler ind hvor det ikke stopper vores talenter men styrkes holdet omkring de unge. Så de kan læne sig op. Det er er den bedste vej at udvikle de og at videreudvikle klubben og føre OB til toppen igen.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Vi har Jakob Breum.
                Vi har en strategi om at satse på vores unge talenter.
                At hente en profil på lige den position hvor vi har en kæmpe talent med allerede de første superligaminutter i benene kan kun sige "nej tak" til.
                Breum udvikler sig ikke meld at trænere sammen med Mabil men med spilletid.
                Følg nu strategien, OB, og hent profiler ind hvor det ikke stopper vores talenter men styrkes holdet omkring de unge. Så de kan læne sig op. Det er er den bedste vej at udvikle de og at videreudvikle klubben og føre OB til toppen igen.
                Enig. Mabil er isoleret set en fin spiller for OB, men vi skal spille Breum på pladsen og med hensyn til Kraev, han er lidt til pladser hvor vi er besat, Sabbi, Frø, Jebali. En offensiv forstærkning skal helst være en ren 9er imo.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                  Enig. Mabil er isoleret set en fin spiller for OB, men vi skal spille Breum på pladsen og med hensyn til Kraev, han er lidt til pladser hvor vi er besat, Sabbi, Frø, Jebali. En offensiv forstærkning skal helst være en ren 9er imo.
                  Synes i første linje har vi brug for en rigtig stærk 6er. Og gerne også gerne en ny VB for Skjelvik. Hvis man skulle have besluttet sig ikke at bygge på Østrøm, Vestergaard eller Khemdee i midtforsvaret og begynder nu at køre de ind så er CF også er byggested.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Forudsat at Fenger forlænger: Jeg ser slet ikke, at OB skal forstærke sig på de offensive pladser. Vi har rigeligt.

                    Det, OB mangler - særligt hvis Alm stædigt bliver ved med sin 4-2-4, der fuldstændigt sælger den centrale akse - er et monster af en 6er.

                    Alene dét ville gøre meget.

                    Så kan man se på, om tiden var inde til at bytte lidt rundt og øge kvaliteten i midterforsvaret og på venstrebacken. Med andre ord: en ny midterforsvarer ville pynte, men Østrøm og Vestergaard skal ikke sendes længere ned i hierakiet, så det vil være betinget - i min bog - af en afgang af fx AJA.

                    Ved venstrebacken kunne man godt hente en direkte konkurrent til JS. Han kommer for nemt til sine startpladser.

                    Og så skal der, hvis det er muligt, sluses ud i dyre og spildte lønkroner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Synes i første linje har vi brug for en rigtig stærk 6er. Og gerne også gerne en ny VB for Skjelvik. Hvis man skulle have besluttet sig ikke at bygge på Østrøm, Vestergaard eller Khemdee i midtforsvaret og begynder nu at køre de ind så er CF også er byggested.
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Forudsat at Fenger forlænger: Jeg ser slet ikke, at OB skal forstærke sig på de offensive pladser. Vi har rigeligt.

                      Det, OB mangler - særligt hvis Alm stædigt bliver ved med sin 4-2-4, der fuldstændigt sælger den centrale akse - er et monster af en 6er.

                      Alene dét ville gøre meget.

                      Så kan man se på, om tiden var inde til at bytte lidt rundt og øge kvaliteten i midterforsvaret og på venstrebacken. Med andre ord: en ny midterforsvarer ville pynte, men Østrøm og Vestergaard skal ikke sendes længere ned i hierakiet, så det vil være betinget - i min bog - af en afgang af fx AJA.

                      Ved venstrebacken kunne man godt hente en direkte konkurrent til JS. Han kommer for nemt til sine startpladser.

                      Og så skal der, hvis det er muligt, sluses ud i dyre og spildte lønkroner.
                      Meget meget enig. Gå all in på en klasse 6`er her til vinter. Og hvis man ikke vil springe sine lønrammer må man smide et sign on fee i millionklassen for at det går op. Det mest optimale ville selvfølgelig være at lave en aftale som Randers gjorde med Odey for at man ikke køber katten i sækken

                      Dukker der så en forsvarsspiller op eller venstrekant der kan tage kampen op syntes jeg også man skal gøre dette.. Hverken Vestergaard, Brems eller Khemdee ligner nogen der sådan får sit store gennembrud i den nærmeste fremtid. Og hvis ingen af de 3 unge rigtig har udviklet sig til sommer skal der så også gåes all in på de pladser.

                      Spillere som Lieder, Okosun og Opondo behøver ikke at blive erstattet hvis de ryger

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                        Meget meget enig. Gå all in på en klasse 6`er her til vinter. Og hvis man ikke vil springe sine lønrammer må man smide et sign on fee i millionklassen for at det går op. Det mest optimale ville selvfølgelig være at lave en aftale som Randers gjorde med Odey for at man ikke køber katten i sækken

                        Dukker der så en forsvarsspiller op eller venstrekant der kan tage kampen op syntes jeg også man skal gøre dette.. Hverken Vestergaard, Brems eller Khemdee ligner nogen der sådan får sit store gennembrud i den nærmeste fremtid. Og hvis ingen af de 3 unge rigtig har udviklet sig til sommer skal der så også gåes all in på de pladser.

                        Spillere som Lieder, Okosun og Opondo behøver ikke at blive erstattet hvis de ryger
                        Tror stadig på Vestergaard fra det nye år af. Men ja en ordentlig 6'er der kan støtte op om ham. Så er han godt dækket ind og også med Tverskov på sin side

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                          Meget meget enig. Gå all in på en klasse 6`er her til vinter. Og hvis man ikke vil springe sine lønrammer må man smide et sign on fee i millionklassen for at det går op. Det mest optimale ville selvfølgelig være at lave en aftale som Randers gjorde med Odey for at man ikke køber katten i sækken

                          Dukker der så en forsvarsspiller op eller venstrekant der kan tage kampen op syntes jeg også man skal gøre dette.. Hverken Vestergaard, Brems eller Khemdee ligner nogen der sådan får sit store gennembrud i den nærmeste fremtid. Og hvis ingen af de 3 unge rigtig har udviklet sig til sommer skal der så også gåes all in på de pladser.

                          Spillere som Lieder, Okosun og Opondo behøver ikke at blive erstattet hvis de ryger
                          Skal man så sende Aron på bænken eller anføreren?

                          Såfremt JJT ikke har forlænget inden 31.12 vil jeg ikke have skrubler med at finde en afløser - så god er han heller ikke og på trods af at han er egen avl med mange år på bagen og anfører så viser han ikke meget lederskab på banen.

                          Ellers enige omkring talenterne. De skal være gode nok og hvis ikke de kan slå AJA af så er de måske ikke gode nok (endnu). Men jeg syntes ikke at Østrøm faldet igennem i forhold til at han spillede på uvant plads .. han skal altså have mere spilletid i foråret ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Skal man så sende Aron på bænken eller anføreren?

                            Såfremt JJT ikke har forlænget inden 31.12 vil jeg ikke have skrubler med at finde en afløser - så god er han heller ikke og på trods af at han er egen avl med mange år på bagen og anfører så viser han ikke meget lederskab på banen.

                            Ellers enige omkring talenterne. De skal være gode nok og hvis ikke de kan slå AJA af så er de måske ikke gode nok (endnu). Men jeg syntes ikke at Østrøm faldet igennem i forhold til at han spillede på uvant plads .. han skal altså have mere spilletid i foråret ..
                            Jeg tror og håber at når vi endelig ikke kan komme i top 6 at vi bruger Østrøm og Breum noget mere, for de er ikke så dårlige at vi falder sammen.
                            Og det må gerne være sammen med at man til januar sender AJA og Opondo eller Okosun væk.

                            Så er der færre spillere der står foran de unge i køen.

                            Køber vi så en stjerne 6'er, så må JJT jo på bænken og så må vi finde en ny anfører, JJT vil med garanti se hvad han kan finde til sommer, så det synes jeg vi skal give ham lov til :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Skal man så sende Aron på bænken eller anføreren?

                              Såfremt JJT ikke har forlænget inden 31.12 vil jeg ikke have skrubler med at finde en afløser - så god er han heller ikke og på trods af at han er egen avl med mange år på bagen og anfører så viser han ikke meget lederskab på banen.

                              Ellers enige omkring talenterne. De skal være gode nok og hvis ikke de kan slå AJA af så er de måske ikke gode nok (endnu). Men jeg syntes ikke at Østrøm faldet igennem i forhold til at han spillede på uvant plads .. han skal altså have mere spilletid i foråret ..
                              Aron spiller en rigtig stærk sæson på den centrale position, fatter virkelig ikke hvorfor JM kunne bruge ham så forkert. Egen avl eller ej, Aron står tydelig foran JJ i min bog
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Forudsat at Fenger forlænger: Jeg ser slet ikke, at OB skal forstærke sig på de offensive pladser. Vi har rigeligt.

                                Det, OB mangler - særligt hvis Alm stædigt bliver ved med sin 4-2-4, der fuldstændigt sælger den centrale akse - er et monster af en 6er.

                                Alene dét ville gøre meget.

                                Så kan man se på, om tiden var inde til at bytte lidt rundt og øge kvaliteten i midterforsvaret og på venstrebacken. Med andre ord: en ny midterforsvarer ville pynte, men Østrøm og Vestergaard skal ikke sendes længere ned i hierakiet, så det vil være betinget - i min bog - af en afgang af fx AJA.

                                Ved venstrebacken kunne man godt hente en direkte konkurrent til JS. Han kommer for nemt til sine startpladser.

                                Og så skal der, hvis det er muligt, sluses ud i dyre og spildte lønkroner.
                                Enig i mange af dine betragtninger, men jeg anser det som utopi, at klubben allerede nu skiller sig af med JS, da de jo lige har kontrakter ham i år. Det et om noget, så spildte lønkroner, med mindre altså, at vi kan tjene penge på, at sælge ham. Og det anser jeg ikke som en positiv vinkel på den historie. Aron har spillet stærkt og stabilt de seneste 6-8 kampe, så byg spillet op om ham på midtbanen. AJA er en god substitut at have i baghånden, når de unge skal spilles ind på holdet med Tverskov.

                                Comment

                                Working...
                                X