Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Tak. Kan du ikke spørge i materialeafdelingen hos OB, om de kan sponsorere en termodragt til dig, så du kan overvære træninger og formidle oplevelsen videre til Forum..? Det vil tjene klubben fint.
Jeg skal nok prøve at finde tiden, som nok har været den største udfordring pga travlhed i geschäften.
Comment
-
Inter åbner for salg af Eriksen – Ekstra Bladet
Hvis han sælges, så er det nok til et beløb der overstiger OB muligheder ret markant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægInter åbner for salg af Eriksen – Ekstra Bladet
Hvis han sælges, så er det nok til et beløb der overstiger OB muligheder ret markant.
Der er vel kun få klubber som pt vil smide 100+ mill for ham. OB’s mulighed ligger måske i at leje ham i Inter til en favorabel pris således at han kan blive genopbygget og på den måde blive lettere at sælge for Inter.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Tror heller ikke det er meningen OB skal købe ham.
Der er vel kun få klubber som pt vil smide 100+ mill for ham. OB’s mulighed ligger måske i at leje ham i Inter til en favorabel pris således at han kan blive genopbygget og på den måde blive lettere at sælge for Inter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Tror heller ikke det er meningen OB skal købe ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg vil nærmere tro man har spekuleret i Inter må have en forsikring imod den her slags sker og de på den måde inddækkes relativt godt ved tabet af ham imod at han så bliver fritstillet. Det er i mine øjne den eneste vej ind, for ryger han på salgslisten bliver han selvfølgelig for dyr. Lejes han ud, så bliver det et sted, hvor hans præstationer vil blive bemærket i en grad så han kan sælges dyrt. Lejes han til OB er det så godt som sikkert at værdien af ham rasler ned, nærmest uanset hvordan han gør det. Han skal vise sig frem på den internationale scene, hvis Inter skal gøre sig forhåbninger om bare at få inddækkes lidt af den transfer og de lønkroner de i øjeblikket betaler til ingenting.
Comment
-
Jeg kan ikke forestille mig Christian Eriksen spille for andre klubber i Danmark end OB, hvorfor skulle han det?
Jeg kunne dog godt forestille mig at han er ved at være træt af international topfodbold og har lyst til at slutte karrieren af i Ådalen.
I forhold til Inter så er det spørgsmålet om de ikke tager forsikringspengene og så er det dét.
Det ville være et kæmpe scoop for OB og egentligt også for Eriksen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægJeg kan ikke forestille mig Christian Eriksen spille for andre klubber i Danmark end OB, hvorfor skulle han det?
Jeg kunne dog godt forestille mig at han er ved at være træt af international topfodbold og har lyst til at slutte karrieren af i Ådalen.
I forhold til Inter så er det spørgsmålet om de ikke tager forsikringspengene og så er det dét.
Det ville være et kæmpe scoop for OB og egentligt også for Eriksen.
Eller kender du til andre ordninger, vi andre ikke gør ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvilke forsikringspenge og hvis sådanne udbetales, så skal han vel spille som amatør fremadrettet ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvilke forsikringspenge og hvis sådanne udbetales, så skal han vel spille som amatør fremadrettet ?
Er det ikke sådan at Eriksen ikke kan spille i Italien fordi han har pacemaker indopereret? Det er altså en ret specifik italiensk ting, mon ikke det er en del af forsikringen for en spiller i de prisklasser Inter opererer med? Jeg tænker de har en forsikring der dækker hans kontrakt.
Hvis du har noget af værdi der går i stykker så det ikke længere er lovligt at bruge det i DK, så kan forsikringsselskabet jo ikke gøre krav på at du så skal sælge det til Polen, hvor det ikke er ulovligt, ikke så vidt jeg ved ihvertfald.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Det er eneste minimale mulighed. Vi snakker 0,1%.
Inter skal af med CE da han ikke kan spille for dem så de kunne måske lade ham gå gratis hvis han selv kun ønsker at vende hjem til OB. Skulle det så ske at hans tidligere høje form indfinder sig og han vil på udenlandseventyr igen så kunne Inter blive kompenseret her...
På den måde står Inter ikke i vejen for Eriksen, men bliver heller ikke "snydt" skulle OB pludseligt finde på at sælge ham igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Kunne man spekulere i en evt aftale ved et videresalg.
Inter skal af med CE da han ikke kan spille for dem så de kunne måske lade ham gå gratis hvis han selv kun ønsker at vende hjem til OB. Skulle det så ske at hans tidligere høje form indfinder sig og han vil på udenlandseventyr igen så kunne Inter blive kompenseret her...
På den måde står Inter ikke i vejen for Eriksen, men bliver heller ikke "snydt" skulle OB pludseligt finde på at sælge ham igen.
Det er 1/2 års leje indtil sommer så Eriksen kan komme i form til at blive solgt i sommeren 2022. Men jeg tænker at 10-20 andre klubber vil prøve at lave lign aftale mm der simpelthen bare er en klub der køber ham fri og giver ham den tid han skal bruge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tjaa. Jeg tror kun på 1 mulighed. Men tror ikke på den sådan rigtig..
Det er 1/2 års leje indtil sommer så Eriksen kan komme i form til at blive solgt i sommeren 2022. Men jeg tænker at 10-20 andre klubber vil prøve at lave lign aftale mm der simpelthen bare er en klub der køber ham fri og giver ham den tid han skal bruge
Jeg tænker det i tilfældet at Eriksen ikke er klar til at ligge støvlerne på hylden men at han og familien gerne vil hjem til tryggere rammer. I det tilfælde hvad skulle Inter så have at vinde ved at stå i vejen for ham - for det kan godt være der er klubber der er klar til at købe ham fri - men hvis ikke det er det han har lyst til.
Og så kunne det jo være OB kunne købe ham - for et symbolsk beløb mod at Inter så blev kompenseret hvis han drog videre igen.
Men igen - spekulativt på højt plan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså vi kan hurtigt blive enige om at det her er ret så teoretisk - og højst usandsynligt.
Jeg tænker det i tilfældet at Eriksen ikke er klar til at ligge støvlerne på hylden men at han og familien gerne vil hjem til tryggere rammer. I det tilfælde hvad skulle Inter så have at vinde ved at stå i vejen for ham - for det kan godt være der er klubber der er klar til at købe ham fri - men hvis ikke det er det han har lyst til.
Og så kunne det jo være OB kunne købe ham - for et symbolsk beløb mod at Inter så blev kompenseret hvis han drog videre igen.
Men igen - spekulativt på højt plan
Comment
Comment