Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jo tak. Det er på tegnebrættet i weekenden hvis alt går vel. Men de gør det altså heller ikke super nemt for os/os når de flytter rundt på træning i sidste sekund og kun sjældent opdaterer det på hjemmesiden. Desuden er det ikke optimalt at være tilskuere på Falen. Der er ingen læ så man står jo fandme lige i vinden og fryser sin røv i laser og har heller ingen muligt for at stå i tørvejr når det regner mm man søger læ under nogle træer.
    Så samtidig med at tiden har været knap har lysten heller ikke været den største pga dette. Men efter en lille pause begynder det at krible lidt igen så kommer snart afsted Jeg må sgu finde vintertøjet frem
    Tak. Kan du ikke spørge i materialeafdelingen hos OB, om de kan sponsorere en termodragt til dig, så du kan overvære træninger og formidle oplevelsen videre til Forum..? Det vil tjene klubben fint.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

      Tak. Kan du ikke spørge i materialeafdelingen hos OB, om de kan sponsorere en termodragt til dig, så du kan overvære træninger og formidle oplevelsen videre til Forum..? Det vil tjene klubben fint.
      Jeg har nu pænt med vintertøj jeg kan hive frem så det går nok. Men tak for opbakningen.
      Jeg skal nok prøve at finde tiden, som nok har været den største udfordring pga travlhed i geschäften.

      Comment


        Inter åbner for salg af Eriksen – Ekstra Bladet
        Hvis han sælges, så er det nok til et beløb der overstiger OB muligheder ret markant.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Inter åbner for salg af Eriksen – Ekstra Bladet
          Hvis han sælges, så er det nok til et beløb der overstiger OB muligheder ret markant.
          Tror heller ikke det er meningen OB skal købe ham.
          Der er vel kun få klubber som pt vil smide 100+ mill for ham. OB’s mulighed ligger måske i at leje ham i Inter til en favorabel pris således at han kan blive genopbygget og på den måde blive lettere at sælge for Inter.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Tror heller ikke det er meningen OB skal købe ham.
            Der er vel kun få klubber som pt vil smide 100+ mill for ham. OB’s mulighed ligger måske i at leje ham i Inter til en favorabel pris således at han kan blive genopbygget og på den måde blive lettere at sælge for Inter.
            Enig. Det er eneste minimale mulighed. Vi snakker 0,1%.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Tror heller ikke det er meningen OB skal købe ham.
              Der er vel kun få klubber som pt vil smide 100+ mill for ham. OB’s mulighed ligger måske i at leje ham i Inter til en favorabel pris således at han kan blive genopbygget og på den måde blive lettere at sælge for Inter.
              Jeg vil nærmere tro man har spekuleret i Inter må have en forsikring imod den her slags sker og de på den måde inddækkes relativt godt ved tabet af ham imod at han så bliver fritstillet. Det er i mine øjne den eneste vej ind, for ryger han på salgslisten bliver han selvfølgelig for dyr. Lejes han ud, så bliver det et sted, hvor hans præstationer vil blive bemærket i en grad så han kan sælges dyrt. Lejes han til OB er det så godt som sikkert at værdien af ham rasler ned, nærmest uanset hvordan han gør det. Han skal vise sig frem på den internationale scene, hvis Inter skal gøre sig forhåbninger om bare at få inddækkes lidt af den transfer og de lønkroner de i øjeblikket betaler til ingenting.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg vil nærmere tro man har spekuleret i Inter må have en forsikring imod den her slags sker og de på den måde inddækkes relativt godt ved tabet af ham imod at han så bliver fritstillet. Det er i mine øjne den eneste vej ind, for ryger han på salgslisten bliver han selvfølgelig for dyr. Lejes han ud, så bliver det et sted, hvor hans præstationer vil blive bemærket i en grad så han kan sælges dyrt. Lejes han til OB er det så godt som sikkert at værdien af ham rasler ned, nærmest uanset hvordan han gør det. Han skal vise sig frem på den internationale scene, hvis Inter skal gøre sig forhåbninger om bare at få inddækkes lidt af den transfer og de lønkroner de i øjeblikket betaler til ingenting.
                2 for en- de kan få Jørgen og Opondo i bytte

                Comment


                  Jeg kan ikke forestille mig Christian Eriksen spille for andre klubber i Danmark end OB, hvorfor skulle han det?

                  Jeg kunne dog godt forestille mig at han er ved at være træt af international topfodbold og har lyst til at slutte karrieren af i Ådalen.

                  I forhold til Inter så er det spørgsmålet om de ikke tager forsikringspengene og så er det dét.

                  Det ville være et kæmpe scoop for OB og egentligt også for Eriksen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Jeg kan ikke forestille mig Christian Eriksen spille for andre klubber i Danmark end OB, hvorfor skulle han det?

                    Jeg kunne dog godt forestille mig at han er ved at være træt af international topfodbold og har lyst til at slutte karrieren af i Ådalen.

                    I forhold til Inter så er det spørgsmålet om de ikke tager forsikringspengene og så er det dét.

                    Det ville være et kæmpe scoop for OB og egentligt også for Eriksen.
                    Hvilke forsikringspenge og hvis sådanne udbetales, så skal han vel spille som amatør fremadrettet ?

                    Eller kender du til andre ordninger, vi andre ikke gør ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Hvilke forsikringspenge og hvis sådanne udbetales, så skal han vel spille som amatør fremadrettet ?

                      Eller kender du til andre ordninger, vi andre ikke gør ?
                      Da OB tidligere havde Per Pedersen på kontrakt, blev han knæskadet, og måtte opgive karrieren. Da fik OB forsikringspengene udbetalt og PP stoppede selvfølgelig sin sport..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Hvilke forsikringspenge og hvis sådanne udbetales, så skal han vel spille som amatør fremadrettet ?

                        Eller kender du til andre ordninger, vi andre ikke gør ?
                        Tja...

                        Er det ikke sådan at Eriksen ikke kan spille i Italien fordi han har pacemaker indopereret? Det er altså en ret specifik italiensk ting, mon ikke det er en del af forsikringen for en spiller i de prisklasser Inter opererer med? Jeg tænker de har en forsikring der dækker hans kontrakt.

                        ​​​Hvis du har noget af værdi der går i stykker så det ikke længere er lovligt at bruge det i DK, så kan forsikringsselskabet jo ikke gøre krav på at du så skal sælge det til Polen, hvor det ikke er ulovligt, ikke så vidt jeg ved ihvertfald.

                        ​​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Enig. Det er eneste minimale mulighed. Vi snakker 0,1%.
                          Kunne man spekulere i en evt aftale ved et videresalg.

                          Inter skal af med CE da han ikke kan spille for dem så de kunne måske lade ham gå gratis hvis han selv kun ønsker at vende hjem til OB. Skulle det så ske at hans tidligere høje form indfinder sig og han vil på udenlandseventyr igen så kunne Inter blive kompenseret her...

                          På den måde står Inter ikke i vejen for Eriksen, men bliver heller ikke "snydt" skulle OB pludseligt finde på at sælge ham igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            Kunne man spekulere i en evt aftale ved et videresalg.

                            Inter skal af med CE da han ikke kan spille for dem så de kunne måske lade ham gå gratis hvis han selv kun ønsker at vende hjem til OB. Skulle det så ske at hans tidligere høje form indfinder sig og han vil på udenlandseventyr igen så kunne Inter blive kompenseret her...

                            På den måde står Inter ikke i vejen for Eriksen, men bliver heller ikke "snydt" skulle OB pludseligt finde på at sælge ham igen.
                            Tjaa. Jeg tror kun på 1 mulighed. Men tror ikke på den sådan rigtig..

                            Det er 1/2 års leje indtil sommer så Eriksen kan komme i form til at blive solgt i sommeren 2022. Men jeg tænker at 10-20 andre klubber vil prøve at lave lign aftale mm der simpelthen bare er en klub der køber ham fri og giver ham den tid han skal bruge

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tjaa. Jeg tror kun på 1 mulighed. Men tror ikke på den sådan rigtig..

                              Det er 1/2 års leje indtil sommer så Eriksen kan komme i form til at blive solgt i sommeren 2022. Men jeg tænker at 10-20 andre klubber vil prøve at lave lign aftale mm der simpelthen bare er en klub der køber ham fri og giver ham den tid han skal bruge
                              altså vi kan hurtigt blive enige om at det her er ret så teoretisk - og højst usandsynligt.

                              Jeg tænker det i tilfældet at Eriksen ikke er klar til at ligge støvlerne på hylden men at han og familien gerne vil hjem til tryggere rammer. I det tilfælde hvad skulle Inter så have at vinde ved at stå i vejen for ham - for det kan godt være der er klubber der er klar til at købe ham fri - men hvis ikke det er det han har lyst til.

                              Og så kunne det jo være OB kunne købe ham - for et symbolsk beløb mod at Inter så blev kompenseret hvis han drog videre igen.

                              Men igen - spekulativt på højt plan

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                altså vi kan hurtigt blive enige om at det her er ret så teoretisk - og højst usandsynligt.

                                Jeg tænker det i tilfældet at Eriksen ikke er klar til at ligge støvlerne på hylden men at han og familien gerne vil hjem til tryggere rammer. I det tilfælde hvad skulle Inter så have at vinde ved at stå i vejen for ham - for det kan godt være der er klubber der er klar til at købe ham fri - men hvis ikke det er det han har lyst til.

                                Og så kunne det jo være OB kunne købe ham - for et symbolsk beløb mod at Inter så blev kompenseret hvis han drog videre igen.

                                Men igen - spekulativt på højt plan
                                Ja… Det ene bud er vel lige så godt som det andet. Jeg håber bare at se ham på banen igen. OB eller ej

                                Comment

                                Working...
                                X