Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg er bange for det er ligeså meget klubben /ledelsen/træner, som det er spillernes manglende evner der gør, at de ikke spiller.
    viljen til at prøve noget nyt, når det oprindelige ikke fungerer er jo ikke til stede.

    Er vestergaards niveau så markant lavere end andre unge der bliver prøvet i andre klubber, at han ville falde igennem og koste 2 mål pr. Kamp - hver kamp? Nej, det tror jeg ikke.
    Til gengæld er der 0 udvikling, når de ikke spiller.

    Kun ved at blive prøvet i kamp, mere end én, kan vestergaard udvikle sig og vænne sig til det her niveau.
    som det er nu, smutter de jo ved kontraktudløb og skifter til lavere rangerende klub, pga. manglende udvikling, eller bliver prøvet i anden superligaklub.

    Jeg forstår ikke hvorfor vi skal have dem, når det er klart de ikke vil blive brugt.
    Så skal man jo bruge flerepenge på at hente nogen udefra …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Så skal man jo bruge flerepenge på at hente nogen udefra …
      Med hvad koster det egentlig at hente spillere som Kløve, Aja og Opondo. Når det samtidig er kvalitet. Det betaler sig jo...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Forstår det ikke så ret. Især Vestergaard blev ja storrost af TH ikke alt for lang tid siden. Så var det skaden som kastede ham så langt tilbage?
        Jeg har normalt stor tiltro til TH, men jeg får også den trælse fornemmelse af et for rosenrødt billede af vores spillere, som OB har haft for vane at tegne i deres omtale af ambitioner, spillere, resultater og så videre.

        Mon ikke Vestergaard og Khemdee blot er fyld i truppen hvis eneste bidrag er at OB kan skilte med at vi har nogle af eget avl i vores førsteholdstrup.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Jeg er bange for det er ligeså meget klubben /ledelsen/træner, som det er spillernes manglende evner der gør, at de ikke spiller.
          viljen til at prøve noget nyt, når det oprindelige ikke fungerer er jo ikke til stede.

          Er vestergaards niveau så markant lavere end andre unge der bliver prøvet i andre klubber, at han ville falde igennem og koste 2 mål pr. Kamp - hver kamp? Nej, det tror jeg ikke.
          Til gengæld er der 0 udvikling, når de ikke spiller.

          Kun ved at blive prøvet i kamp, mere end én, kan vestergaard udvikle sig og vænne sig til det her niveau.
          som det er nu, smutter de jo ved kontraktudløb og skifter til lavere rangerende klub, pga. manglende udvikling, eller bliver prøvet i anden superligaklub.

          Jeg forstår ikke hvorfor vi skal have dem, når det er klart de ikke vil blive brugt.
          I taberslutspillet sidste sæson, og især da tingene var afgjort, og vi ikke havde mere at spille for var der lejlighed til at give dem nogle minutter. Det skete ikke og så kan man vel ikke vise dem tydeligere at der ikke bliver kigget deres vej.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Jeg har normalt stor tiltro til TH, men jeg får også den trælse fornemmelse af et for rosenrødt billede af vores spillere, som OB har haft for vane at tegne i deres omtale af ambitioner, spillere, resultater og så videre.

            Mon ikke Vestergaard og Khemdee blot er fyld i truppen hvis eneste bidrag er at OB kan skilte med at vi har nogle af eget avl i vores førsteholdstrup.
            Jeg var kort forbi træningen ad et par omgange for måneder siden. Vestergaard var den af de unge defensive spillere, som imponerede mig mest.

            Jeg er ret uforstående over for, at han er røget så langt ud.



            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Vurderingen må være, at Østrøm ikke har fysikken til at spille CF endnu. Østrøm er ikke hurtig, og det er vel en af årsagerne til at man ikke forsøger at udvikle ham til back.

              Jeg ser også gerne de unge får chancen - hvis de er gode nok. En U-DM spiller ender ikke nødvendigvis på et superliga niveau. Det ville være rart hvis Vestergaard m.fl. har niveauet, men måske håber vi fans mere end der er basis for.
              Vi fans bygger ofte vores håb på baggrund af de udmeldinger der kommer fra klubben.
              Når OB melder ud at vi skal være top 4 i gode, og top 6 i dårlige sæsoner så er det de ambitioner jeg vurderer dem ud fra. Så er det faktisk ligegyldigt at jeg selv, på forhånd ikke anser det for sandsynligt på baggrund af de handlinger der følger efter deres udmeldinger.
              Klubben sætter selv målsætningen og det bliver så den de får karakterer ud fra.
              Når OB trækker en spiller op fra ungdomsrækkerne og præsenterer ham som værende et stort talent man vil satse på, så går jeg ud fra at den pågældende spiller er tilstrækkelig god til at få noget spilletid, enten ved skader, karantæner eller formdyk. Når en spiller så end ikke kan få spilletid i betydningsløse kampe så må det med rette kunne vurderes at OB igen har oversolgt “produktet” i deres fortælling om hvor fantastisk et arbejde de selv udfører.
              Da OB stolt præsenterede Koval som værende en spiller som normalt ville være uden for vores rækkevidde, henter Kryger til højre back eller pavestolt fortæller at det er lykkedes at lokke Okosun til fra Herning så ved de fleste at det er håbløst og derfor bliver kritikken også benhård når det som ventet bliver endnu et flop. Den kritik skal ikke ses som personangreb på de enkelte spillere men den er rettet imod OB som jo også her sætter målskiven og klart nok bliver vurderet ud fra den fortælling de kommer med.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Med hvad koster det egentlig at hente spillere som Kløve, Aja og Opondo. Når det samtidig er kvalitet. Det betaler sig jo...
                Men er det virkelig kvalitet?

                det er i hvert fald nok dyrere bare i løn.

                men er man god nok så spiller man tænker jeg .. HC har overhalet Mande som eksempel ..

                umiddelbart kan jeg forestille mig at en erfaren og uddannet træner som Alm har mere forstand på det end jeg og ser i øvrigt også spillerne til dagligt og må se en spiller som f.eks. Frøkjær have stor udsving i kampene mens ældre måske ikke har samme topniveau (Randers) men heller ikke falder helt så meget igennem (Silkeborg). Er det tilfældet til dagligt til træning handler det vel om at coache de unge spillere til træning i hverdagene til at begå færre fejl og have mindre udsving.
                Frøkjær er rigtig god men han er f.eks. ikke på niveau med Falk i hverken det defensive eller minimering af fejl ..

                Hørte SFÅ podcast med HC her til frokost og der blev snakket lidt om hvordan der trænes og HC kunne f.eks. ikke lave udspark hvorfor han skulle træne det indtil benene faldt af .. han var nok god til meget andet men først når han fik lagt det på kunne han komme videre .. og så fortalte han i øvrigt at AGF kampen lærte ham at i Suppen går det 10 gange hurtigere end U19 og spørgsmålet er vel om alle kan lave den tilvænning på fuld tid selvom de er store talenter og kan shine en enkelt kamp eller to ..

                Østrøm var heller ikke god til at placere sig som venstre back, hvad der gør at han ikke bliver brugt centralt ved han og trænerteamet nok og så træner de vel det. Det er vel derfor man har fået en træner ind der laver mere en til en coaching og flere assistenter så der er mulighed for at komme hele vejen rundt ..
                Last edited by Plum; 26-10-2021, 13:52.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Men er det virkelig kvalitet?

                  det er i hvert fald nok dyrere bare i løn.

                  men er man god nok så spiller man tænker jeg .. HC har overhalet Mande som eksempel ..

                  umiddelbart kan jeg forestille mig at en erfaren og uddannet træner som Alm har mere forstand på det end jeg og ser i øvrigt også spillerne til dagligt og må se en spiller som f.eks. Frøkjær have stor udsving i kampene mens ældre måske ikke har samme topniveau (Randers) men heller ikke falder helt så meget igennem (Silkeborg). Er det tilfældet til dagligt til træning handler det vel om at coache de unge spillere til træning i hverdagene til at begå færre fejl og have mindre udsving.
                  Frøkjær er rigtig god men han er f.eks. ikke på niveau med Falk i hverken det defensive eller minimering af fejl ..

                  Hørte SFÅ podcast med HC her til frokost og der blev snakket lidt om hvordan der trænes og HC kunne f.eks. ikke lave udspark hvorfor han skulle træne det indtil benene faldt af .. han var nok god til meget andet men først når han fik lagt det på kunne han komme videre .. og så fortalte han i øvrigt at AGF kampen lærte ham at i Suppen går det 10 gange hurtigere end U19 og spørgsmålet er vel om alle kan lave den tilvænning på fuld tid selvom de er store talenter og kan shine en enkelt kamp eller to ..

                  Østrøm var heller ikke god til at placere sig som venstre back, hvad der gør at han ikke bliver brugt centralt ved han og trænerteamet nok og så træner de vel det. Det er vel derfor man har fået en træner ind der laver mere en til en coaching og flere assistenter så der er mulighed for at komme hele vejen rundt ..
                  Enig.
                  Og er det ikke sådan at de unge også SKAL have dygtige, erfarne spillere omkring sig for at lære. Og har de det?
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Kløve er på en eller anden måde blevet et bizart symbol på noget som er uambitiøst. Jeg forstår det ikke, i min verden er Kløve en udemærket trup spiller, der er aldrig noget pis med Kløve han spiller den position han bliver bedt om, kan spille flere af dem, uden at brokke sig.

                    Jeg tror Vestergaard lider under at man har skulle spille en ny målmand ind, det er meget uro at have i bagerste kæde hvis du både vil spille ny ung målmand og ny ung centerforsvar ind, det koster.

                    Østrøm har et stort talent men er stadig, i min optik, lidt fejlcastet som stopper, og især som back, han skal fordele spillet fra midtbanen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Kløve er på en eller anden måde blevet et bizart symbol på noget som er uambitiøst. Jeg forstår det ikke, i min verden er Kløve en udemærket trup spiller, der er aldrig noget pis med Kløve han spiller den position han bliver bedt om, kan spille flere af dem, uden at brokke sig.

                      Jeg tror Vestergaard lider under at man har skulle spille en ny målmand ind, det er meget uro at have i bagerste kæde hvis du både vil spille ny ung målmand og ny ung centerforsvar ind, det koster.

                      Østrøm har et stort talent men er stadig, i min optik, lidt fejlcastet som stopper, og især som back, han skal fordele spillet fra midtbanen.
                      Ikke uenig og når man nu har brugt ham på begge backs kunne han vel nok forsøgt brugt på midten frem for at bruge Kløve eller Okusun som 6’er når JJT er skadet ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Ikke uenig og når man nu har brugt ham på begge backs kunne han vel nok forsøgt brugt på midten frem for at bruge Kløve eller Okusun som 6’er når JJT er skadet ..
                        Jeg ved det ikke, det er jo en svær position og spille, især fordi lige præcis den position hurtigt vil blive sat under pres af modstanderholdet.
                        ​​Han har vist at han har et rigtigt fint blik for spillet.

                        Han har sendt stikninger afsted, som jeg lige husker det, der har givet Lieder to friløbere, Kløve en og hans spilning til Bashkim ved vores scoring til 2:0 havde han også læst spillet rigtigt fint.

                        ​​Jeg har ikke set ham spille den position endnu, kunne være lidt interessant.

                        Når vi spiller 433 skal vi have nogle velafrundede spillere på midtbanen og vi mangler hvis (antijinx) JJ eller Aron går i stykker. Jeg kunne godt tænke mig lige og se ham spille positionen bare lige som indskifter et kvarters tid sidst i kampen.
                        ​​​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Så en vurdering på de 3 er vel at de ingen fremtid har i OB, Østrøm med det forbehold at han kan vikariere på backerne ved skader.
                          Nej den vurdering er jeg ikke kommet til endnu. Langt fra. Men det er status pt. Jeg tror stadig på en fremtid for Vestergaard og Østrøm i OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Forstår det ikke så ret. Især Vestergaard blev ja storrost af TH ikke alt for lang tid siden. Så var det skaden som kastede ham så langt tilbage?
                            Godt spørgsmål. Vi er nogle stykker dernede der virkelig har været imponeret af Vestergaard til træning det sidste stykke tid. Men det virker ikke til at trænerstaben syntes helt det samme. Jeg har dog ikke set det store træning de sidste 2-3 uger så ved ikke om noget har ændret sig. Jeg tvivler.
                            Jeg tror han har et stykke endnu, men også det der skal til for at komme der til

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Godt spørgsmål. Vi er nogle stykker dernede der virkelig har været imponeret af Vestergaard til træning det sidste stykke tid. Men det virker ikke til at trænerstaben syntes helt det samme. Jeg har dog ikke set det store træning de sidste 2-3 uger så ved ikke om noget har ændret sig. Jeg tvivler.
                              Jeg tror han har et stykke endnu, men også det der skal til for at komme der til
                              Kunne du måske snart afse lidt tid til at overvære et par træningspas igen, særligt for os i Københavnsområdet…?
                              Vi er mange, der værdsætte dit arbejde…

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                                Kunne du måske snart afse lidt tid til at overvære et par træningspas igen, særligt for os i Københavnsområdet…?
                                Vi er mange, der værdsætte dit arbejde…
                                Jo tak. Det er på tegnebrættet i weekenden hvis alt går vel. Men de gør det altså heller ikke super nemt for os/os når de flytter rundt på træning i sidste sekund og kun sjældent opdaterer det på hjemmesiden. Desuden er det ikke optimalt at være tilskuere på Falen. Der er ingen læ så man står jo fandme lige i vinden og fryser sin røv i laser og har heller ingen muligt for at stå i tørvejr når det regner mm man søger læ under nogle træer.
                                Så samtidig med at tiden har været knap har lysten heller ikke været den største pga dette. Men efter en lille pause begynder det at krible lidt igen så kommer snart afsted Jeg må sgu finde vintertøjet frem

                                Comment

                                Working...
                                X