Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det var eddermame også forkert. Daniel Høegh ville have været en kongesigning. Så må vi jo kontakte FCMs kundeservice og gøre opmærksom på at vi vil have Daniel tilbage igen.
    Og hvem skulle gøre det? Den samme som sagde nej, da Daniel selv kontaktede OB's kundeservice?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

      Og hvem skulle gøre det? Den samme som sagde nej, da Daniel selv kontaktede OB's kundeservice?
      Det er jo dét, desværre. Det er synd.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Med AJA der har kontraktudløb sommeren 22, og Tver året efter og taget i betragtning at der ikke er nogen af U19 spillerne på forsvarsposition der endnu har gjort sig gældende ville det give mening at hente en enkelt forsvarsspiller ind, også fordi vi lukker for mange mål ind.

        I særdeleshed når og hvis JJ skifter. Der kunne vi netop godt skubbe Tver op og spille en af 6'er positionerne, men så kræver det at vi har en solid bagkæde bagved, det er ham der stabiliserer vores forsvar.

        Det fineste ville være at hente Daniel Høegh, han har først udløb i 24, men jeg synes det er synd at Daniel skal holdes fanget, mod sin vilje, i Herning, de har jo både Claus Steinlein og ulvehyl og andre ting, som ikke passer til et SÅ civiliseret menneske som Daniel Høegh, jeg betragter den transfer som en slags humanitær indsats.

        Man må kunne hacke FCMs datasystem og kode ind at Daniel altid scorer selvmål, så kan vi sikkert købe ham billigt.

        Hvis Daniel for evigt er fanget i danmarkskortets udgave af et besøg i en elektronik forretning i rosengårdcentret. Så så jeg gerne følgende muligheder. Begge med udløb i 22.

        Den første er Lars Kramer i Viborg.

        22 år gammel over 190 høj, har lavet 2 mål i denne sæson. Er skolet i Ajax, teknisk dygtig forsvarsspiller, der godt kan finde ud af at spille bolden op fra forsvaret.

        Den anden er Stefan Gartenmann.

        24 år gammel profil for Haderslev. Har spillet et par sæsoner i Herenveen. Også en rigtig dygtig forsvarsspiller, har tidligere spillet på det danske U21 landshold bliver nok svær da han spiller i sønderjydskEEEE og derfor allerede er halvvejs lastet op bagi en Toyota Hiace med kurs mod en eller anden svindler klub i støvlelandet, ikke desto mindre et skud værd.
        2 gode muligheder, men Gartenmann vil næppe se det som et stort spring frem.
        DH var dårlig i går inden han desværre blev skadet. Det er lige før at AJA kan sætte ham i en spurgt, og da JT heller ikke er en spurgt kanon så kan Uhre tage dem selvom de får 40 meters forspring.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          2 gode muligheder, men Gartenmann vil næppe se det som et stort spring frem.
          DH var dårlig i går inden han desværre blev skadet. Det er lige før at AJA kan sætte ham i en spurgt, og da JT heller ikke er en spurgt kanon så kan Uhre tage dem selvom de får 40 meters forspring.
          Jeg er næsten sikker på at Gartenmann ryger til Italien.

          ​​​​​​Kramer er også en fin stopper. Hvis vi skal have en stopper der kan følge med Uhre i sprint, så skal vi jo til at omskole Hylle.

          Daniel Høegh har ikke haft den største sæson, men altså han spiller jo også i Herning, det er jo umenneskelig at skulle motivere sig selv til, han skal bare til Odense og høre den fynske røst, så skal du bare se.
          Last edited by Striwetforlivet!; 25-10-2021, 19:21.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg er næsten sikker på at Gartenmann ryger til Italien.

            ​​​​​​Kramer er også en fin stopper. Hvis vi skal have en stopper der kan følge med Uhre i sprint, så skal vi jo til at omskole Hylle.

            Daniel Høegh har ikke haft den største sæson, men altså han spiller jo også i Herning, det er jo umenneskelig at skulle motivere sig selv til, han skal bare til Odense og høre den fynske røst, så skal du bare se.
            Kunne man håbe. Jeg troede KL kom hjem og ville vise sig som en leder og med et noget højre niveau. Hvad jeg har set til DH i de kampe han spillede, så er det ikke en vil forstærkning. At han så er OBer vil altid tælle på plus siden. Tvivler på han får minutter i Herning når deres skadede spillere er retur.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Kunne man håbe. Jeg troede KL kom hjem og ville vise sig som en leder og med et noget højre niveau. Hvad jeg har set til DH i de kampe han spillede, så er det ikke en vil forstærkning. At han så er OBer vil altid tælle på plus siden. Tvivler på han får minutter i Herning når deres skadede spillere er retur.
              Folk er lidt for meget efter Kasper Larsen, han har ikke spillet en god sæson og haft et formdyk, men det kan jeg også huske at Tverskov har haft, problemet der, er at vi ikke har så meget fra bænken at skyde med, der må være meget lidt tillid til Vestergaard.

              Jeg er slet ikke i tvivl om at Daniel Høegh ville gøre det rigtigt godt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Folk er lidt for meget efter Kasper Larsen, han har ikke spillet en god sæson og haft et formdyk, men det kan jeg også huske at Tverskov har haft, problemet der, er at vi ikke har så meget fra bænken at skyde med, der må være meget lidt tillid til Vestergaard.

                Jeg er slet ikke i tvivl om at Daniel Høegh ville gøre det rigtigt godt.
                Er der overhovedet tillid til Vestergaard, Khemdee og Østrøm udover Østrøm trods alt kunne være lappeløsning indtil man fandt en HB?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Er der overhovedet tillid til Vestergaard, Khemdee og Østrøm udover Østrøm trods alt kunne være lappeløsning indtil man fandt en HB?
                  Jeg tror der er til Østrøm ihvertfald. Khemdee og Vestergaard kunne jeg være mere bekymret for, men jeg ved det ikke. Jeg synes ikke man har hørt noget.

                  Jeg tror dog stadig man ser Robin som centerforsvar.

                  ​​​​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    2 gode muligheder, men Gartenmann vil næppe se det som et stort spring frem.
                    DH var dårlig i går inden han desværre blev skadet. Det er lige før at AJA kan sætte ham i en spurgt, og da JT heller ikke er en spurgt kanon så kan Uhre tage dem selvom de får 40 meters forspring.
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg er næsten sikker på at Gartenmann ryger til Italien.

                    ​​​​​​Kramer er også en fin stopper. Hvis vi skal have en stopper der kan følge med Uhre i sprint, så skal vi jo til at omskole Hylle.

                    Daniel Høegh har ikke haft den største sæson, men altså han spiller jo også i Herning, det er jo umenneskelig at skulle motivere sig selv til, han skal bare til Odense og høre den fynske røst, så skal du bare se.
                    Var det ikke Daniel Høegh som løb op med Hylle da Hylle fik en friløber i en kamp mod FCM i sidste sæson (måske pokalkampen)? Eller husker jeg det forkert?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Er der overhovedet tillid til Vestergaard, Khemdee og Østrøm udover Østrøm trods alt kunne være lappeløsning indtil man fandt en HB?
                      Min fornemmelse siger at vejen for Vestergaard og Khemdee er meget lang og at de ikke er i nærheden af spilletid mm der kommer mange skader. Og det må jo være fordi man vurderer at de ikke er gode nok. Østrøm virker heller ikke tæt på central spilletid. Han får ihverfald aldrig træningstid derinde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Min fornemmelse siger at vejen for Vestergaard og Khemdee er meget lang og at de ikke er i nærheden af spilletid mm der kommer mange skader. Og det må jo være fordi man vurderer at de ikke er gode nok. Østrøm virker heller ikke tæt på central spilletid. Han får ihverfald aldrig træningstid derinde
                        Så en vurdering på de 3 er vel at de ingen fremtid har i OB, Østrøm med det forbehold at han kan vikariere på backerne ved skader.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Så en vurdering på de 3 er vel at de ingen fremtid har i OB, Østrøm med det forbehold at han kan vikariere på backerne ved skader.
                          Det er i hvert fald bekymrende ingen af dem er i nærheden når brølerne nærmest står i kø blandt de tre foretrukne.
                          Jeg ser ingen træninger eller noget, men når jeg ser vores kampe, så synes jeg det der går igen er at vores centrale forsvarsspillere er utrolig udfordret på deres fart, når vi spiller så høj en forsvarslinje som vi gør. Både Vestergaard og Østrøm har ganske fin fart, så på den front ville en af dem supplere Tverskov som er det klare førstevalg fint. De må dog bare have nogen helt andre udfordringer, siden de er fejet fuldstændig af banen.
                          De er dog stadig unge og lige pludselig kommer chancen ved skader og karantæner og så må vi se om ikke de griber den. Jeg har i hvert fald svært ved at se det Østrøm har leveret indtil nu ikke skulle hamle op med det AJA og KL byder ind med. Han trænger dog helt tydeligt til en lang vinter i træningscentret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Min fornemmelse siger at vejen for Vestergaard og Khemdee er meget lang og at de ikke er i nærheden af spilletid mm der kommer mange skader. Og det må jo være fordi man vurderer at de ikke er gode nok. Østrøm virker heller ikke tæt på central spilletid. Han får ihverfald aldrig træningstid derinde
                            Forstår det ikke så ret. Især Vestergaard blev ja storrost af TH ikke alt for lang tid siden. Så var det skaden som kastede ham så langt tilbage?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Det er i hvert fald bekymrende ingen af dem er i nærheden når brølerne nærmest står i kø blandt de tre foretrukne.
                              Jeg ser ingen træninger eller noget, men når jeg ser vores kampe, så synes jeg det der går igen er at vores centrale forsvarsspillere er utrolig udfordret på deres fart, når vi spiller så høj en forsvarslinje som vi gør. Både Vestergaard og Østrøm har ganske fin fart, så på den front ville en af dem supplere Tverskov som er det klare førstevalg fint. De må dog bare have nogen helt andre udfordringer, siden de er fejet fuldstændig af banen.
                              De er dog stadig unge og lige pludselig kommer chancen ved skader og karantæner og så må vi se om ikke de griber den. Jeg har i hvert fald svært ved at se det Østrøm har leveret indtil nu ikke skulle hamle op med det AJA og KL byder ind med. Han trænger dog helt tydeligt til en lang vinter i træningscentret.
                              Vurderingen må være, at Østrøm ikke har fysikken til at spille CF endnu. Østrøm er ikke hurtig, og det er vel en af årsagerne til at man ikke forsøger at udvikle ham til back.

                              Jeg ser også gerne de unge får chancen - hvis de er gode nok. En U-DM spiller ender ikke nødvendigvis på et superliga niveau. Det ville være rart hvis Vestergaard m.fl. har niveauet, men måske håber vi fans mere end der er basis for.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Så en vurdering på de 3 er vel at de ingen fremtid har i OB, Østrøm med det forbehold at han kan vikariere på backerne ved skader.
                                Jeg er bange for det er ligeså meget klubben /ledelsen/træner, som det er spillernes manglende evner der gør, at de ikke spiller.
                                viljen til at prøve noget nyt, når det oprindelige ikke fungerer er jo ikke til stede.

                                Er vestergaards niveau så markant lavere end andre unge der bliver prøvet i andre klubber, at han ville falde igennem og koste 2 mål pr. Kamp - hver kamp? Nej, det tror jeg ikke.
                                Til gengæld er der 0 udvikling, når de ikke spiller.

                                Kun ved at blive prøvet i kamp, mere end én, kan vestergaard udvikle sig og vænne sig til det her niveau.
                                som det er nu, smutter de jo ved kontraktudløb og skifter til lavere rangerende klub, pga. manglende udvikling, eller bliver prøvet i anden superligaklub.

                                Jeg forstår ikke hvorfor vi skal have dem, når det er klart de ikke vil blive brugt.

                                Comment

                                Working...
                                X