Oprindeligt indsendt af Dengsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
Tænk sig at brokke sig over at der ingen rygter er også brokke sig over at der er en som rent faktisk melder noget ud uanset hvor tyndt det så end måtte være... Trist
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
At melde at der sker noget på et tidspunkt er jo de billigste point i bogen. Det kan alle jo gøre. De fleste vidste jo noget ville ske både ind og ud.. Så det er jo max et kvalificeret gæt
- Likes 2
Leave a comment:
-
Dobbelttjek lige med højden. Jeg har fundet forskellige højder på Mihajlo, godt nok 187 vs 190 - Men Nico står også listet som en høj fyr på 185, han er altså noget lavere.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlægDer kom den signing jeg havde lovet og bare rolig. Vi er ikke færdige endnu. Ved dog ikke om det er ind eller ud, så den er jo ret nem at melde
Leave a comment:
-
Der kom den signing jeg havde lovet og bare rolig. Vi er ikke færdige endnu. Ved dog ikke om det er ind eller ud, så den er jo ret nem at melde
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
Rygte. Jeg ved godt jeg ik har ramt de sidste to rygter. Patrick Olsen kan jeg dog nå endnu
Leave a comment:
-
Er der nogle der kan serbisk eller kan opspore lidt data fra vores nye ven, Mihajlo Ivančević.. Vi ved at han er høj, venstrebenet og får en masse gule kort.
Er han hurtig? Kan han lave en aflevering over en halv bane? Har han overblik? Han ser ikke målfarlig ud, men vi må da håbe at han kan bruge hovedet..
Leave a comment:
-
OOprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Transfermarkt siger, at han er venstrefodet, 190 cm, får en del gule kort (men kun 1 rødt i de sidste to år) har været anfører, mens normale anfører var skadet og har spillet stort set start 11er de sidste to år..
Det lyder ret fedt af en 22-årig: kunne godt bruge en kompromisløs, ung midterforsvarer med selvtillid, der går til den.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Transfermarkt siger, at han er venstrefodet, 190 cm, får en del gule kort (men kun 1 rødt i de sidste to år) har været anfører, mens normale anfører var skadet og har spillet stort set start 11er de sidste to år..
Det lyder ret fedt af en 22-årig: kunne godt bruge en kompromisløs, ung midterforsvarer med selvtillid, der går til den.
Må betyde at AJA snart er fortid og at man ikke tror nok på de mange unge forsvarsspillere vi har i truppen - kunne være man skulle se at få lejet nogle af dem ud?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægMihajlo Ivancevic er ny mand i stribet. Han kommer fra spartak subotica i Serbien. 22 år og midterforsvar.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: