Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
HC Bernat
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægFortjent, synes jeg. Han har vaeret meget stabilt i sine praestationer og han har vist, at han besidder et höjt bundniveau med staerke reflekser (specielt i kampen mod Sönderjyske var outstanding). Bare fortsaet HC, saa bliver du den naeste store maalmand i OBs historie.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det var sådan en type redning som OC kun lavede på sine aller ypperste dage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
Helt utroligt så gode målmænd der bliver ved med at komme fra OB
Sørensen
Christiansen
Lindegaard
Christensen … alle har fået A landsholdskamp."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
Da Grytebust forlod OB for længe siden ,og OC blev førstemålmand, var der en herinde, der nævnte HC som en mindst lige så god målmand. Var det ikke dig dengang? Gider ikke prøve at gå igennem gammel tråd.
Jeg mindes nu at OC uden tvivl var foran HC dengang. Men potentialet var det samme. Bare ikke så langt fremme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kunne godt være noget jeg har sagt. Men kan ikke huske det
Jeg mindes nu at OC uden tvivl var foran HC dengang. Men potentialet var det samme. Bare ikke så langt fremme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Vi snakkede med Hans Christian Bernat i dag, efter hans flotte kamp i går, og vi kommer bl.a. ind på præstationen, om han er førstemålmand nu, og om han spiller for en ny kontrakt i OB.
Bernat: Jeg skal give den fuld smadder - OBstruktion
- Likes 4
Comment
-
Det bliver lidt vemodigt at tage afsked med Bernat i dag.
Syntes HC kom stærkt igen, da han vendte tilbage til holdet. Jeg håber at hjertet at vi får giver HC en flot afsked, det fortjener han.
Jeg tror på HC finder en klub at være første keeper i, og jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ser ham i ligaen om et par år.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet bliver lidt vemodigt at tage afsked med Bernat i dag.
Syntes HC kom stærkt igen, da han vendte tilbage til holdet. Jeg håber at hjertet at vi får giver HC en flot afsked, det fortjener han.
Jeg tror på HC finder en klub at være første keeper i, og jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ser ham i ligaen om et par år.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet bliver lidt vemodigt at tage afsked med Bernat i dag.
Lyngbys keepere er oppe i årene (ikke for målmænd, I know)..
Ved ikke hvad situationen er i AAB og SDR.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment