2:2. Sikker en comeback i dag efter at være bagud med to.
Men generelt er det bare ikke nok med to point ud af tre hjemmekampe.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg synes Lieder er vores bedste angriber lige nu. Østrøm gjorde det overraskende godt og Sabbi og Frøkær. Skelvik havde nogle farlige skæverter.
Det var en god kamp og det ville have været helt forkert hvis vi ikke fik et point.
Lider bør nu få chancen fra start af. Vildt vi fik det vent. Men så ineffektive kunne ingen hold blive ved med at værre. Men fortsat er vores forsvarsspil mere end bekymrende.
Vi laver usandsynligt mange fejl og omvendt så fighter de flot og kunne godt have scoret 5 på en god dag, men det kunne Bif også så vel ret retfærdigt med uafgjort.
Lider bør nu få chancen fra start af. Vildt vi fik det vent. Men så ineffektive kunne ingen hold blive ved med at værre. Men fortsat er vores forsvarsspil mere end bekymrende.
Måske, han har tur i den, men arbejder ikke for holdet. Ville hellere give Max pladsen. Han arbejder mere og er fremtiden.
Godt nok heldigt point. Forsvaret med AJA og JS er en katastrofe. OC skulle nok have taget nummer 2. JJT var lidt usynlig, AT spillede en skidt kamp, men begge kæmpede dog. BK var helt væk. Vi skal være glade for det point.
Men Jebali syntes jeg spillede en fin kamp - han skylder så klart et mål men syntes da han spillede en ret god kamp i dag
Jeg forstår, hvad du mener. Jebali gør mine fine ting - og arbejder også for det. Men han skaber ganske lidt - og det er hans problem. Ellers havde han spillet på en større adresse.
Vi har en ung spiller med stort potentiale. Selvfølgelig skal han spille på 10eren.
Før OB indser dét, bliver det aldrig til noget. Vi kan jo ikke hamle op på indkøb med FCK og FCM.
Hvor er du rigid. Han får klatminutter hist og pist.
Så er der jo plads når modstanderne er trætte. Hans spil er meget underholdende når han lykkedes, men også skidt når det ikke køre. Han skal ikke spille kant som mod FCK jeg forventer ikke han lykkedes med alt. Jebali, Sabbi og frø der udfordre ville ikke spille i DK hvis de lykkedes med alt.
Jeg forstår, hvad du mener. Jebali gør mine fine ting - og arbejder også for det. Men han skaber ganske lidt - og det er hans problem. Ellers havde han spillet på en større adresse.
Vi har en ung spiller med stort potentiale. Selvfølgelig skal han spille på 10eren.
Før OB indser dét, bliver det aldrig til noget. Vi kan jo ikke hamle op på indkøb med FCK og FCM.
Du kan også stille således.
Lieder
Jebali - Frø - Sabbi.
Det er også meget mere balanceret, da Frø er klassisk midtbanespiller, og trækker længere ned end Jebali, så vi ikke spiller 4-2-4
Comment