Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Det er en meget forsimplet måde at tænke fodbold på imo. Som jeg ser det udfylder hverken Jebali, Frø, Fenger eller Kløve venstre kanten optimalt, og skal man gå væk fra at spille spillere ude af position er Kadrii klart det tætteste man kommer på en venstre kant i OB. Når han så heller ikke rigtigt fungere som 9er og vi er så godt dækket ind på 10er positionen som vi er med Jebali og Frø synes jeg klart at man burde prøve med Kadrii på venstre kanten - en position som han spillede sig til en landsholds debut fra i OB.
    Sabbi gør det iøvrigt ganske glimrende som en højrebenet højre kant i OB ;)
    Det er også 10 år siden. Du ser næsten ingen spillere i en 4-3-3/4-2-3-1 spille venstrebenet venstrekant mere. Det er der nok en grund til. I tilfældet BK ville du ydermere miste hans største force, sparket mod mål.

    Sabbi er mere eller mindre lige god med begge ben. For at være ærlig er jeg usikker på, om han er højre eller venstrebenet.

    Comment


      Synes egentligt at Kløve spiller en glimrende kamp i dag. Arbejder knaldhårdt og får sat spillet en del gange.

      Comment


        Set fra stadion. Østrøm spiller en rigtig dårlig første halvleg, spiller sig op i 2. og består for første gang i sæsonen. Sabbi, klart den bedste OB'er. Der var ike mere benzin på tanken til sidst. Bashkim dumper igen.

        Karakterer ud fra den gamle scala:

        OC: 6
        Østrøm: 6
        AJA: 5 ( koster 2 mål)
        Tverskov: 8
        Jørgen: 7
        Thranderson: 7
        JJT: 7
        Kløve: 8
        Sabbi: 10
        Jebali: 8
        Kadrii: 5

        I øvrigt, så kommer Frøkær med noget, Lieder scorer, Fenger mangler gejst, Opondo ligner en gammel mand og Okusun er simpelthen for langsom.
        Last edited by Københavnstinker; 21-08-2021, 20:53.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Synes egentligt at Kløve spiller en glimrende kamp i dag. Arbejder knaldhårdt og får sat spillet en del gange.
          Enig. Jeg var også tæt på at give ham 8 - edit rettet til 8

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Det er også 10 år siden. Du ser næsten ingen spillere i en 4-3-3/4-2-3-1 spille venstrebenet venstrekant mere. Det er der nok en grund til. I tilfældet BK ville du ydermere miste hans største force, sparket mod mål.

            Sabbi er mere eller mindre lige god med begge ben. For at være ærlig er jeg usikker på, om han er højre eller venstrebenet.
            Sabbi er højrebenet, men han er rigtigt nok også velsignet med et ganske glimrende venstre ben. Kadrii er mere et-benet, uden at vi snakker cedric n'koum, men hans force som venstre kant var aldrig indlæg fra baglinjen. På trods af at han er venstre benet tror jeg ikke at Kadrii ville komme til færre farlige skudmuligheder som venstre kant end han pt. gør som 9’er eller 10’er og modsat dig, fornemmer jeg, mener jeg klart at Kadrii skal spille som den nuværende trup ser ud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Set fra stadion. Østrøm spiller en rigtig dårlig første halvleg, spiller sig op i 2. og består for første gang i sæsonen. Sabbi, klart den bedste OB'er. Der var ike mere benzin på tanken til sidst. Bashkim dumper igen.

              Karakterer ud fra den gamle scala:

              OC: 6
              Østrøm: 6
              AJA: 5 ( koster 2 mål)
              Tverskov: 8
              Jørgen: 7
              Thranderson: 7
              JJT: 7
              Kløve: 8
              Sabbi: 10
              Jebali: 8
              Kadrii: 5

              I øvrigt, så kommer Frøkær med noget, Lieder scorer, Fenger mangler gejst, Opondo ligner en gammel mand og Okusun er simpelthen for langsom.
              Opondo var omkring én minut på banen så måske nok om at vurdere hvor gammel han er, men....
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Sabbi er højrebenet, men han er rigtigt nok også velsignet med et ganske glimrende venstre ben. Kadrii er mere et-benet, uden at vi snakker cedric n'koum, men hans force som venstre kant var aldrig indlæg fra baglinjen. På trods af at han er venstre benet tror jeg ikke at Kadrii ville komme til færre farlige skudmuligheder som venstre kant end han pt. gør som 9’er eller 10’er og modsat dig, fornemmer jeg, mener jeg klart at Kadrii skal spille som den nuværende trup ser ud.
                Jeg kan jo godt lide BK, og jeg er sådan ser ked af at være sådan efter ham. For mig er han er symbol på, at OB ingen plan har, når de henter spillere, da han - ud fra min optik - ikke passer ind på holdet. Jeg håber, og tror, at det ændrer sig fremadrettet.

                Han var komplet usynlig igen i dag, og det ærgrer mig. Jeg æder da glædeligt min hat, hvis han begynder at fylde noget på banen.

                Men nej, som han spiller nu, synes jeg han skal på bænken. Vi har gode folk derude, der har fortjent chancen.

                Angående Sabbi: jeg har også læst mig til, at han er højrebenet, men jeg ville have svoret på, at jeg engang i starten af hans OB-tid så ham sparke et frispark med venstre…

                Comment


                  Skide stærkt kommet igen, men når det så er sagt så ser vi nok desværre 2 af suppens værste forsvar de var begge i dag piv ringe får vi ikke styr på forsvaret uha så kan vi komme til at se rigtig skidt ud, og vi skal nok heller ikke forvente at møde så mange der som BIF i dag er så piv ringe i forsvaret

                  Comment


                    BT mener i deres analyse at "OB blev tromlet ned af Brøndby i første halveg" Gad vide om de har set kampen fra sidste sæson???
                    Synes iøvrigt at Tøffe virkede irreteret på Frimann i efterbehandlingen af kampen.

                    Comment


                      Så kampen fra stadion:

                      OC: synes han burde kunne tage 0-2 målet. Men begge mål kunne være forhindret med mere aggressivt/risikofyldt forsvarsspil - for Uhre løber alligevel fra de fleste, så hellere begå det frispark

                      Østrøm: Gør det faktisk godt og overrasker mig positivt offensivt. Hvis hans nyfundne offensive spil ikke viser sig som en enlig svale, så er jeg relativt fortrøstningsfuld med ham som back indtil vi henter en A-spiller. Østrøms fremtid er stadig centralt, for…

                      AJA: ..var ikke imponerende. Han havde nogle ok aktioner nu og da, men var også lidt efter ham undervejs.

                      Tverskov: Bestemt solid. Han og Østrøm var vores bedste forsvarere.

                      Skjelvik: Elendig 1. halvleg synes jeg. Han var alt for passiv især offensivt, og er faktisk uenig i, at han tager de (oftest forgæves) løb eller overlap fremad. Han spillede sig op i 2. halvleg, hvor han både løb og fik bolden noget mere.

                      JJ: En relativt anonym kamp. Der var en betydelig andel af hans fremadrettede afleveringer, der løb ud i sandet. Hans vilje var upåklagelig. Men han var ikke bedre end at nomineringen af ham til kampens spiller var fejlagtig.

                      Aron: Lidt samme som JJ, dog gjorde han sig positivt bemærket med et par glidende tacklinger.

                      Sabbi: Klart den bedste i dag, og han var, trods et mål, uheldig med træværket.

                      Jebali: God kamp, men han skulle bare have hakket til den og scoret i stedet for at lave skudfinte. Han driblede sig ikke ind i blindgyder, men var ok til at skille sig af med bolden og fik en assist for det. Deltog også i vores holdmæssigt halvhjertede genpres,

                      Kløve: Usynlig kamp offensivt. Hans defensive arbejde var okay, og jeg lagde mærke til at når BIF fik boldbesiddelse, så løb han med hjem mens Bashkim og Jebali (som regel, medmindre boldholder var i nærheden af ham) blev længere oppe på banen. Kan kun være pga dét at han blev valgt

                      Bashkim: Usynlig kamp. Han har bare ikke tur i den, og han ville bedre at sætte ind som en indebrændt supersub

                      ———

                      Frøkjær: Gjorde det faktisk fint. Assisten (halvassisten?) var heldig, men han opsøgte det, og det må man give ham. Jeg er stadigvæk ikke overbevist om, at han har fortjent en startplads (kunne godt have startet i dag på bekostning af Jebali, men Issam spillede sig ikke af i dag), men han kan trænge sig på, hvis han sætter en stime af gode indskiftninger sammen.

                      Lieder: retter et skud af som jeg så det, og den går i mål. Altså, han har i modsætning til Bashkim tur i den! Jeg er ingen fan af ham, men kan ikke se at vi har råd til andet. Hvis han fortsætter med at være så heldig i de næste kampe, så er det ikke længere held, men god placeringsevne. Han banker kraftigt på til en startplads alene af den grund

                      Fenger anonym (skulle huske at han var skiftet ind og det er meget sigende), og Opondo naturligvis uden for bedømmelse

                      andre observationer:

                      vi var okay i første halvleg, men synes at BIF havde rimelig godt styr på os, og bortset fra Jebalis direktør, synes jeg aldrig, at vi var rigtig farlige efter deres scoring (var Sabbis overligger inden 0-1 eller efter)

                      vi kommer rædsomt ud til 2. halvleg og vi var heldige med at de ikke lukkede kampen totalt. Jeg ved ikke om vores spillere var modløse eller ukoncentrerede (BIF havde en gigachance til 0-3), men jeg havde afskrevet mulighed for point, mens jeg mindedes JMs første år, hvor vi altid var garante for comebacks, og så scorer lidt ud af det blå. Men der fra satte vi os langsomt og sikkert på kampen, og alt i alt fortjent med en uafgjort. Vores 2. halvleg var bedre end 1., og det passer nok meget godt med at BIF begyndte at falde tilbage i banen. De pressede ikke så intenst som i første, hvor vores pasningsspil var rimelig svingende…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        BT mener i deres analyse at "OB blev tromlet ned af Brøndby i første halveg" Gad vide om de har set kampen fra sidste sæson???
                        Synes iøvrigt at Tøffe virkede irreteret på Frimann i efterbehandlingen af kampen.
                        Jeg grinte godt da jeg læste den, jeg tvivler på at skribenten har set kampen, han er ihvertfald helt væk.
                        Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om “sports-journalisten” Tøfting, men modsat mange af hans håbløse kolleger så dækker han trods alt kampene uden at skele til klubberne og ikke gennem et eller andet fan-pleje-filter for Københavner klubberne - noget der trods alt er meget forfriskende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                          BT mener i deres analyse at "OB blev tromlet ned af Brøndby i første halveg" Gad vide om de har set kampen fra sidste sæson???
                          Synes iøvrigt at Tøffe virkede irreteret på Frimann i efterbehandlingen af kampen.
                          Tromlet er bestemt en overdrivelse, men synes faktisk at BIF havde fint styr på vores offensiv i første halvleg EFTER at de scorede vel at mærke - Jebalis direktør og Sabbi på overliggeren var det eneste, jeg husker at vi havde. 2. halvleg synes jeg vi var bedre end dem efter vores reducering. Det er lidt pudsigt, hvordan man kan se så forskelligt på en fodboldkamp!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                            Tromlet er bestemt en overdrivelse, men synes faktisk at BIF havde fint styr på vores offensiv i første halvleg EFTER at de scorede vel at mærke - Jebalis direktør og Sabbi på overliggeren var det eneste, jeg husker at vi havde. 2. halvleg synes jeg vi var bedre end dem efter vores reducering. Det er lidt pudsigt, hvordan man kan se så forskelligt på en fodboldkamp!
                            Sabbi har også et skud på stolpen i 1. og især i sidste del af første halvleg får vi, som jeg ser det, længere perioder hvor BIF bliver trykket langt tilbage - også længere end jeg tror de brød sig om. Nok var de en evig trussel på omstillinger, men de virkede ikke som et hold i kontrol og det var vores fortjeneste synes jeg. Men ja, det er nok øjnene der ser, og vi var rigtigt nok bedst i anden halvleg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Jeg kan jo godt lide BK, og jeg er sådan ser ked af at være sådan efter ham. For mig er han er symbol på, at OB ingen plan har, når de henter spillere, da han - ud fra min optik - ikke passer ind på holdet. Jeg håber, og tror, at det ændrer sig fremadrettet.

                              Han var komplet usynlig igen i dag, og det ærgrer mig. Jeg æder da glædeligt min hat, hvis han begynder at fylde noget på banen.

                              Men nej, som han spiller nu, synes jeg han skal på bænken. Vi har gode folk derude, der har fortjent chancen.

                              Angående Sabbi: jeg har også læst mig til, at han er højrebenet, men jeg ville have svoret på, at jeg engang i starten af hans OB-tid så ham sparke et frispark med venstre…
                              Jeg lagde mærke til Kadrii ofte pegede hvor han gerne ville have bolden, men Sabbi og Jebali spillede ham ikke eller for sent (Jebali)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                                BT mener i deres analyse at "OB blev tromlet ned af Brøndby i første halveg" Gad vide om de har set kampen fra sidste sæson???
                                Synes iøvrigt at Tøffe virkede irreteret på Frimann i efterbehandlingen af kampen.
                                Sportfyn (FS) er bestemt heller ikke overbevist om OBs indsats.

                                Comment

                                Working...
                                X