Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    2:2. Sikker en comeback i dag efter at være bagud med to.
    Men generelt er det bare ikke nok med to point ud af tre hjemmekampe.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Som kampen udviklede sig så skal vi være glade for et point mod Brøndbys B hold. Godt tidspunkt at møde dem på

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Lieder har løbet dybt og kommet til chancer flere gange end BK.

        Frø har skabt mere end Jebali.

        ​​​​​​…. på 15 min.

        Kom så, gutter!
        Frø med fint indhop

        og kadrii har bestemt ikke ramt formen endnu

        Men Jebali syntes jeg spillede en fin kamp - han skylder så klart et mål men syntes da han spillede en ret god kamp i dag

        Comment


          Jeg synes Lieder er vores bedste angriber lige nu. Østrøm gjorde det overraskende godt og Sabbi og Frøkær. Skelvik havde nogle farlige skæverter.
          Det var en god kamp og det ville have været helt forkert hvis vi ikke fik et point.

          Comment


            Respekt for hvordan vi kæmpede os tilbage!!

            Dejligt at se!

            Vi mangler kvalitet som nok er klart for enhver herinde, men den fight vi viser er klasse!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Han har lige skabt ét mål, come on. Ingen har større modvilje mod de unge af egen avl end OBs fans.
              Ja, det var super især hvis det Cut back var med vilje og ikke bare lagt i blinde. Men det ændre ikke på at han endnu ikke er på hans gamle niveau.

              Comment


                Lider bør nu få chancen fra start af. Vildt vi fik det vent. Men så ineffektive kunne ingen hold blive ved med at værre. Men fortsat er vores forsvarsspil mere end bekymrende.

                Comment


                  10'er positionen klæder Frøkjær. Det er ærgerligt at både ham og Jebali er bedst der.

                  Comment


                    Vi laver usandsynligt mange fejl og omvendt så fighter de flot og kunne godt have scoret 5 på en god dag, men det kunne Bif også så vel ret retfærdigt med uafgjort.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Ja, det var super især hvis det Cut back var med vilje og ikke bare lagt i blinde. Men det ændre ikke på at han endnu ikke er på hans gamle niveau.
                      Hvor er du rigid. Han får klatminutter hist og pist.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                        Lider bør nu få chancen fra start af. Vildt vi fik det vent. Men så ineffektive kunne ingen hold blive ved med at værre. Men fortsat er vores forsvarsspil mere end bekymrende.
                        Måske, han har tur i den, men arbejder ikke for holdet. Ville hellere give Max pladsen. Han arbejder mere og er fremtiden.

                        Comment


                          Godt nok heldigt point. Forsvaret med AJA og JS er en katastrofe. OC skulle nok have taget nummer 2. JJT var lidt usynlig, AT spillede en skidt kamp, men begge kæmpede dog. BK var helt væk. Vi skal være glade for det point.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            Frø med fint indhop

                            og kadrii har bestemt ikke ramt formen endnu

                            Men Jebali syntes jeg spillede en fin kamp - han skylder så klart et mål men syntes da han spillede en ret god kamp i dag
                            Jeg forstår, hvad du mener. Jebali gør mine fine ting - og arbejder også for det. Men han skaber ganske lidt - og det er hans problem. Ellers havde han spillet på en større adresse.
                            Vi har en ung spiller med stort potentiale. Selvfølgelig skal han spille på 10eren.
                            Før OB indser dét, bliver det aldrig til noget. Vi kan jo ikke hamle op på indkøb med FCK og FCM.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Hvor er du rigid. Han får klatminutter hist og pist.
                              Så er der jo plads når modstanderne er trætte. Hans spil er meget underholdende når han lykkedes, men også skidt når det ikke køre. Han skal ikke spille kant som mod FCK jeg forventer ikke han lykkedes med alt. Jebali, Sabbi og frø der udfordre ville ikke spille i DK hvis de lykkedes med alt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Jeg forstår, hvad du mener. Jebali gør mine fine ting - og arbejder også for det. Men han skaber ganske lidt - og det er hans problem. Ellers havde han spillet på en større adresse.
                                Vi har en ung spiller med stort potentiale. Selvfølgelig skal han spille på 10eren.
                                Før OB indser dét, bliver det aldrig til noget. Vi kan jo ikke hamle op på indkøb med FCK og FCM.
                                Du kan også stille således.

                                Lieder
                                Jebali - Frø - Sabbi.

                                Det er også meget mere balanceret, da Frø er klassisk midtbanespiller, og trækker længere ned end Jebali, så vi ikke spiller 4-2-4

                                Comment

                                Working...
                                X