Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fedt at Tøfting siger det rigtige som jeg så. "Jeg er ligeglad hvad i siger, OB var det bedste hold i første halvleg".

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Måske, han har tur i den, men arbejder ikke for holdet. Ville hellere give Max pladsen. Han arbejder mere og er fremtiden.
      Jo, men Lider rammer jo målet nu, modsat stort set alle andre. Hvis man ikke starter inde efter 2 kasser, når andre er så uskarpe, så er der noget galt i mine øjne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Fedt at Tøfting siger det rigtige som jeg så. "Jeg er ligeglad hvad i siger, OB var det bedste hold i første halvleg".
        Det kan alle forhåbentligt også se - selvom man må sige at BIF lykkedes med deres latterligt primitive gameplan til ug med kryds og slange.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Fedt at Tøfting siger det rigtige som jeg så. "Jeg er ligeglad hvad i siger, OB var det bedste hold i første halvleg".
          Jeg er enig med ham. også i at Jebali er bedste mand sammen med Sabbi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Jo, men Lider rammer jo målet nu, modsat stort set alle andre. Hvis man ikke starter inde efter 2 kasser, når andre er så uskarpe, så er der noget galt i mine øjne.
            Jo hvis han fortsætter, han var heldig mod Sif, hvor han ikke spillede ret godt. Og så en afretning i dag.
            Men så må BK starte ude.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Jeg forstår, hvad du mener. Jebali gør mine fine ting - og arbejder også for det. Men han skaber ganske lidt - og det er hans problem. Ellers havde han spillet på en større adresse.
              Vi har en ung spiller med stort potentiale. Selvfølgelig skal han spille på 10eren.
              Før OB indser dét, bliver det aldrig til noget. Vi kan jo ikke hamle op på indkøb med FCK og FCM.
              fortsætter frøkjær på den måde så ja - men hidtil i sæsonen har han jo set ud til at være helt væk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Jo hvis han fortsætter, han var heldig mod Sif, hvor han ikke spillede ret godt. Og så en afretning i dag.
                Men så må BK starte ude.
                Nej BK bør starte på venstrefløjen, han er ikke frontangriber. Ja, man Lider forfølger nu heldet/chancerne og han har nu tanket selvtillid. Alle de andre udover Sabbi (i dag) er mega ineffektive. Hvilket 1.halvleg bekræfter. Så det giver ikke mening, at sætte Lieder på bænken i næste kamp.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                  10'er positionen klæder Frøkjær. Det er ærgerligt at både ham og Jebali er bedst der.
                  enig - men det er generelt problemet - vi har mange offentsive kræfter de dækker bare mange af de samme pladser....jebali/frøkjær (måske endda også kadrii) som hængende. Lieder / fenger som angriber. og ingen til venstre kant...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Jo, men Lider rammer jo målet nu, modsat stort set alle andre. Hvis man ikke starter inde efter 2 kasser, når andre er så uskarpe, så er der noget galt i mine øjne.
                    Alligevel skreg alle på at Sender Svendsen skulle sparkes langt væk, selvom han var den eneste angriber i truppen der havde bare et gram af skarphed - sådan er der jo så meget.

                    Som vi ønsker at spille nu kan jeg ikke se at Lieder er berettiget selvom han har lavet 2 kasser nu - en 9er i Alms system skal bare bidrage med mere end et par mål en gang i mellem som jeg ser det. Det hjælper selvfølgelig meget at Kadrii også er meget langt fra at være en optimal 9er, så det kan da sagtens ske at vi får Lieder at se i start opstillingen næste gang, så længe han score mål er det også fint. Han er bare en spiller der score alt for sjældent, det samme var tilfældet i Haderslev, og når han ikke score bidrager han med absolut intet. Jeg ønsker ham personligt stadigvæk et langt og lykkeligt liv sammen med hans smukke kone ned i det skønne Rumænien.

                    Comment


                      Rigtig god comeback, men uden Sabbis mål ville det har været en anden kamp. God kamp af Østrøm, Jebali og Sabbi. Lieder og Frøkjær kom ind med meget energi og dybe løb. Forsvaret ser virkelig skrøbelig ud, de bakker alt for mange gange og der mangler fart. Og OC skylder stadigvæk en brandkamp. Bash kommer helt sikkert i gear igen, det tvivler jeg ikke på. Alt i alt skal kampforløbet give mod og troen til at hive sejren hjem i Aarhus i næste uge. Brøndbys Uhre er lige rykket op som en af de mest usympatiske spillere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Nej BK bør starte på venstrefløjen, han er ikke frontangriber. Ja, man Lider forfølger nu heldet/chancerne og han har nu tanket selvtillid. Alle de andre udover Sabbi (i dag) er mega ineffektive. Hvilket 1.halvleg bekræfter. Så det giver ikke mening, at sætte Lieder på bænken i næste kamp.
                        Selvfølgelig skal han ikke starte på venstrefløjen. Det er jo 10 år siden, at med spillede med venstrebende på venstrekanten.
                        Skal han spille en fløj, hvilket jeg ikke synes, skal det være højrefløjen, så han kan trække ind og skyde.

                        BK er god i en 4-4-2 med en angriber ved sin side.

                        Comment


                          Ikke engang Bashkim kan tillade sig at være sur, hvis han starter ude i næste kamp. Ingen spillere er fredet og det er måske det Bashkim trænger til at få genopfrisket. Han er skidt kørende og selvom jeg heller ikke er den store fan af Lieder, så bør han starte inde. Angribere med selvtillid har det sjovt nok med at sætte stimer sammen, så det skal han have chancen for at gøre.
                          Sabbi er vores farligste mand og selvom han selvfølgelig skal hjælpe defensivt, så er det trods alt også vigtigt at han har energi til at sætte en mand på farten, som han, sammen med Skjelvik, er de eneste der har evner til på vores hold.
                          ​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Alligevel skreg alle på at Sender Svendsen skulle sparkes langt væk, selvom han var den eneste angriber i truppen der havde bare et gram af skarphed - sådan er der jo så meget.

                            Som vi ønsker at spille nu kan jeg ikke se at Lieder er berettiget selvom han har lavet 2 kasser nu - en 9er i Alms system skal bare bidrage med mere end et par mål en gang i mellem som jeg ser det. Det hjælper selvfølgelig meget at Kadrii også er meget langt fra at være en optimal 9er, så det kan da sagtens ske at vi får Lieder at se i start opstillingen næste gang, så længe han score mål er det også fint. Han er bare en spiller der score alt for sjældent, det samme var tilfældet i Haderslev, og når han ikke score bidrager han med absolut intet. Jeg ønsker ham personligt stadigvæk et langt og lykkeligt liv sammen med hans smukke kone ned i det skønne Rumænien.
                            Pt. har vi ingen andre som kan ramme målet. Så længe det er tilfældet, bør han starte inde. Længere er den ikke, i mine øjne. Fatter heller ikke, at Sander blev sendt væk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Selvfølgelig skal han ikke starte på venstrefløjen. Det er jo 10 år siden, at med spillede med venstrebende på venstrekanten.
                              Skal han spille en fløj, hvilket jeg ikke synes, skal det være højrefløjen, så han kan trække ind og skyde.

                              BK er god i en 4-4-2 med en angriber ved sin side.
                              En af fløjene er fint. Men han er ikke frontangriber, hvilket han viser igen i dag.

                              Comment


                                Jeg synes overordnet set at vores offensiv så meget giftig ud. Jeg synes offensivt spiller Østrøm sin bedste kamp og han kommer virkelig med skarpe indlæg - en skam vi først ser det nu. Lidt mere skarphed og så får vi scoret virkelig mange mål. Og forhåbentlig er det nok. Bare vi scorer flere mål en modstanderen, så er jeg tilfreds :).

                                Comment

                                Working...
                                X