Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Jeg håber også de unge får chancen, men måske er de bare ikke gode nok?
    hvis de kun mangler spilletid, så lav en aftale med en første divisions klub om udlejning. FCMs nye Oneyka, spillede for Fredericia sidste sæson og ser ud til at være helt superliga klar.

jeg har sympati for ungdommen, men ikke for enhver pris.
    EfB kunne godt bruge lidt hjælp ;)
    siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Enig. Og Alm skal give ham klar besked at give sig mere ind i holdets presspill.
      Måske ville det være bedst at skifte en indebrændt BK ind efter en time. Jeg elsker ham, men lige nu bidrager han ikke nok i spillet. Han har en afslutning mod Sif, han løber ikke fri og er ikke særlig aktiv i forsvaret, men måske også meget demotiverende at se Lider være en egoistisk klods om holdets ben. Lieder halvdel aldrig scoret hvis Sif ikke satte ham op
      lieder må være første mand vi sælger. Kunne også være KLs fravær er fordi han er tæt på et skifte til Island, Norge eller Singapore.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

EfB kunne godt bruge lidt hjælp ;)
        Vi lejer dem bare ud til Barnsley, så ender de i Esbjerg.

Comment

Jeg håber også de unge får chancen, men måske er de bare ikke gode nok?
          hvis de kun mangler spilletid, så lav en aftale med en første divisions klub om udlejning. FCMs nye Oneyka, spillede for Fredericia sidste sæson og ser ud til at være helt superliga klar.

jeg har sympati for ungdommen, men ikke for enhver pris.
          De unge bliver kun gode nok ved kontinuerlig spilletid.
          Hvad er alternativet? At spille med middelmådige ‘gamle’ spillere uden potentiale og vedblive at være en fuldstændig ligegyldig klub?

Åbenbart.

Jeg har været moderat positiv efter styrkelsen af infrastrukturen og den udmeldte strategi.

Jeg er ved at være lidt lunken i det igen. Fans og klubben tænker så kortsigtet.

Comment

Jeg har nu mødt forældre i Odense der valgte andre klubber til deres børn. Den ene er nu 16 og får kontrakt i.... Aab. De valgte B1913 og vist bedst til børn og unge,
            OKS.
            De bedste på længere sigt skulle gerne vælge OB.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hvad er alternativet? At spille med middelmådige ‘gamle’ spillere uden potentiale og vedblive at være en fuldstændig ligegyldig klub?

Åbenbart.

Jeg har været moderat positiv efter styrkelsen af infrastrukturen og den udmeldte strategi.

Jeg er ved at være lidt lunken i det igen. Fans og klubben tænker så kortsigtet.
              ja den er svær fordi du har en pointe, men holdet er bare så ringe så hvis de svækker start 11 så er det et klart bundhold.
              problemet er når man ikke køber bedre spillere som kan kompensere mens de unge udvikles. Svært med en trup hvor spillere som KL, Kløve, opondo, Lieder, Jørgen, Okosun, AJA osv jo har nok at gøre med bare at kunne spille superliga.
              Køb nu de 3 kanoner, og supplere dem med de unge så får vi et godt hold om 2 sæsoner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Åbenbart.

Enig, det lød skide spændende med den udmeldte strategi etc., men ledelsen forlanger åbenbart top 6, og jeg er også overrasket over hvor mange fans der har spillemæssige krav til holdet som gør tålmodigheden til de unge ualmindeligt kort.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Enig, det lød skide spændende med den udmeldte strategi etc., men ledelsen forlanger åbenbart top 6, og jeg er også overrasket over hvor mange fans der har spillemæssige krav til holdet som gør tålmodigheden til de unge ualmindeligt kort.
                  Kan heller ikke se at Lieder skal spille for Fenger. Frø er desværre kun en haletudse i øjeblikket og Østrøm er fejlplaceret.
                  Men enig i at holdet med eller uden de unge ikke kommer i top 7
                  med de unge kan man endda rykke ud, mm de bygger meget på via kamp erfaring.

Comment

Kan heller ikke se at Lieder skal spille for Fenger. Frø er desværre kun en haletudse i øjeblikket og Østrøm er fejlplaceret.
                    Men enig i at holdet med eller uden de unge ikke kommer i top 7
                    med de unge kan man endda rykke ud, mm de bygger meget på via kamp erfaring.
                    Jeg tror ærlig talt ikke det vil gøre nogen forskel i tabellen om vi bruger Frø, Fenger, Opondo, Kløve eller hvem vi ellers kan finde på. De er så jævne i niveauet at jeg har meget svært ved at finde argumenter for at vælge den ene frem for den anden, hvis altså ikke vi ikke lige havde en strategi, som klart taler for at vælge de unge.
                    Men vi må se når kampen slutter. Det kan være Kløve har en af sine to-tre kampe i løbet af sæsonen, hvor han rammer sit topniveau og så er dispositionen nogenlunde. Jeg savner bare specielt Fenger, for jeg synes ikke han har spillet sig af qua sine præstationer, det kan man godt argumentere for Frø har gjort.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg tror ærlig talt ikke det vil gøre nogen forskel i tabellen om vi bruger Frø, Fenger, Opondo, Kløve eller hvem vi ellers kan finde på. De er så jævne i niveauet at jeg har meget svært ved at finde argumenter for at vælge den ene frem for den anden, hvis altså ikke vi ikke lige havde en strategi, som klart taler for at vælge de unge.
                      Men vi må se når kampen slutter. Det kan være Kløve har en af sine to-tre kampe i løbet af sæsonen, hvor han rammer sit topniveau og så er dispositionen nogenlunde. Jeg savner bare specielt Fenger, for jeg synes ikke han har spillet sig af qua sine præstationer, det kan man godt argumentere for Frø har gjort.
                      Enig.

Comment

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...roendby-mod-ob
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Enig. Naivt at tro at vi med en trup som ikke har præsteret i ret lang tid efterhånden,blot kan tilsætte en ny træner, og så tage et kvantespring med kontinuerlig deltagelse i top 6. Og læg så der til at ledelsen, med den totale stilstand i forhold til transfers ikke på nogen måde gør hvad de skal for at opfylde strategien.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

OB hjemme - 1 times optakt og minus reklamer så har tv3 vel brugt ca 10 min på OB...syntes sgu det er sølle

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              OB hjemme - 1 times optakt og minus reklamer så har tv3 vel brugt ca 10 min på OB...syntes sgu det er sølle
                              Sådan er det vel når man har et kedeligt hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Sådan er det jo altid med Viasat. Man ved jo deres sympati ligger hos BIF. Selv når Viasat busser andre kampe formår de i optakten der også at få fletter BIF ind

Comment

Working...
                                X