Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-BIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Har Khemdee og Vestergaard ikke kvaliteterne?
Er de bare fyld i truppen for at retfærdiggøre klubbens påståede vilje til at satse eget avl og vedligeholde deres fortælling om et fantastisk ungdomsarbejde?
Det er bare min vudering af hvad der sker. Ikke hvad jeg syntes
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Skulle vi nu ikke lige? Vestergaard har været meget ramt af skader i optakten, men har bestemt vist niveauet i de kampe, han fik sidste år. Jeg tror også, man ser et ret stort lys i ham i Ådalen, hvis ellers fysikken kan holde til det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Så må vi have Østrøm ind på pladsen
Et hvert hold vil angribe voreshøjre side fordi Sabbi kun løber retur 1/3 af gangene. Det samme i venstre hvis Frø får venstre kant.
Faktum er at Østrøm ikke kan bidrage offensivt fra den side. Han er piv langsom som back, og TB udstiller klart i stemmer fra Aadalen at han ikke er detaljens mand, når han kalder ham hurtig.
Jørgen har fart, men dækker i perioder op som en serie 1 spiller.
Så hvis de unge ikke kan spille sig på holdet når KL er ude, så mangler de desværre en del endnu.Last edited by tOrnBjerg; 21-08-2021, 10:16.
Comment
-
Skulle vi nu ikke lige? Vestergaard har været meget ramt af skader i optakten, men har bestemt vist niveauet i de kampe, han fik sidste år. Jeg tror også, man ser et ret stort lys i ham i Ådalen, hvis ellers fysikken kan holde til det.
Comment
-
Khemdee og Vestergaard er et pænt stykke fra superliganiveau, de mangler både tekniske kvaliteter og mobilitet/fart/timing.
Breum ser ud til at have både god teknik, evnen til at udfordre, også i små rum, og overskud til at afslutte med omtanke. ... der kan I tillade jer at have forventninger, tænker at han bliver solgt inden alt for længe!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
-
Hvis ikke snart Østrøm får chancen i midterforsvaret ved skader til de etablerede spillere og når AJA alligevel spiller højre backen bedre end ham, så er der altså noget galt. Jeg kan egentligt godt lide Alm og man må give ham at han godt nok har ringe arbejdsvilkår, men han træffer virkelig også nogle mærkværdige beslutninger som jeg ikke er specielt imponeret over.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægVi stiller op således
OC
RØ AJA JT JS
JJ AT
ES IJ TK
BK
Fenger i stedet for Kadrii og byt AJA og RØ, resten kan jeg godt gå med til.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Det håber jeg godt nok ikke. Nogle pladser giver sig selv, men hvis Kadrii starter og med RØ på backen… Man skal ikke starte hvis man ikke præstere. Og det gælder alle spillere!
Fenger i stedet for Kadrii og byt AJA og RØ, resten kan jeg godt gå med til.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægVi stiller op således
OC
RØ AJA JT JS
JJ AT
ES IJ TK
BK
Hvorfor ikke spille med Østrøm centralt? Eller CV - han har set stærk ud de få gange, han har fået chancen.
Frø gør set glimrende til træning, Fenger kommer med vilje.
OB når jo intet i denne sæson; brug for helvede de unge eller lad dog være med at lancere en strategi, når den ikke bliver fulgt.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Tillad mig lige at smide mit syn på tingene :).
Khemdee og Vestergaard er et pænt stykke fra superliganiveau, de mangler både tekniske kvaliteter og mobilitet/fart/timing.
Breum ser ud til at have både god teknik, evnen til at udfordre, også i små rum, og overskud til at afslutte med omtanke. ... der kan I tillade jer at have forventninger, tænker at han bliver solgt inden alt for længe!
Tænk sig at vi ikke har udviklet en spændende markspiller siden Falk for mange år siden.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Så meget for de unge.
Hvorfor ikke spille med Østrøm centralt? Eller CV - han har set stærk ud de få gange, han har fået chancen.
Frø gør set glimrende til træning, Fenger kommer med vilje.
OB når jo intet i denne sæson; brug for helvede de unge eller lad dog være med at lancere en strategi, når den ikke bliver fulgt.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 1
Comment
Comment