Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FC Nordsjælland - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FC Nordsjælland - OB

    Mandagskamp i Farum.

    Ryan ser ud til at være ude igen. Aron kæmper en kamp mod tiden, og så må vi håbe at Tverskov nærmer sig en fysisk tilstand, der tillader ham at spille fra start.

    Har en idé om, at der komme en del eksilfynboer til Farum, hvordan ser det ud for hhv. De Stribede og de uofficielle, som jo nu er tilbage på terrassen?

    Jeg har en ok følelse med kampen, og jeg tror vi vinder 2-1.


    #2
    Jeg har overordnet en god fornemmelse. Jeg synes der er nogle fine tegninger i horisonten og selve strukturen i klubben står skarpere end den har gjort længe, selvom der bestemt er områder hvor det godt kan blive bedre.


    Jeg er umiddelbart optimistisk over AA jeg kan godt lide at han er så specifik og konkret som han er og så har jeg en ide om at han har noget rygrad. Det bliver spændende og se hvordan vi klarer os på kunst.


    Jeg synes spillet har været godt, lige bortset fra de første 30 minutter mod FCK, men der formår vi alligevel at komme tilbage og få spillet os ind i kampen.

    Vi tabte den sidste kamp men jeg tænker at hvis vi spiller som vi har gjort i de første tre kampe så tager vi sejren med hjem.

    Jeg håber på at nogle af de unge får en god kamp og så håber jeg på at Sabbi klapper 1-2 stk ind.

    Men asssååå det er OB og jeg er da blevet skuffet før.

    Comment


      #3
      Thranderson kæmper for at blive klar:

      https://www.facebook.com/27714121967...3998/?sfnsn=mo

      Comment


        #4
        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...i-skammekrogen
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Interessant.

          De har ikke haft den bedste sæsonstart og har kun haft en sejr over Viborg. Det burde sgu være muligt asssååå.

          ​​​​

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Interessant.

            De har ikke haft den bedste sæsonstart og har kun haft en sejr over Viborg. Det burde sgu være muligt asssååå.

            ​​​​
            NU var det vel egentligt SønderjyskE de slog i mandags.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              NU var det vel egentligt SønderjyskE de slog i mandags.
              Ja! Det er mig der ser galt.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg har overordnet en god fornemmelse. Jeg synes der er nogle fine tegninger i horisonten og selve strukturen i klubben står skarpere end den har gjort længe, selvom der bestemt er områder hvor det godt kan blive bedre.


                Jeg er umiddelbart optimistisk over AA jeg kan godt lide at han er så specifik og konkret som han er og så har jeg en ide om at han har noget rygrad. Det bliver spændende og se hvordan vi klarer os på kunst.


                Jeg synes spillet har været godt, lige bortset fra de første 30 minutter mod FCK, men der formår vi alligevel at komme tilbage og få spillet os ind i kampen.

                Vi tabte den sidste kamp men jeg tænker at hvis vi spiller som vi har gjort i de første tre kampe så tager vi sejren med hjem.

                Jeg håber på at nogle af de unge får en god kamp og så håber jeg på at Sabbi klapper 1-2 stk ind.

                Men asssååå det er OB og jeg er da blevet skuffet før.
                Jeg er også overvejende positiv og har en fin fornemmelse. Jeg synes generelt vi lægger godt til fcn, fordi vi ofte er gode til at ødelægge deres spil. De er ikke specielt vilde med vores fysik og derfor håber jeg Aron når at blive klar. Derudover synes jeg klart Fenger skal have sin kant igen, da hans lidt mere direkte stil og gode fysik kan true fcn's back, som er meget offensiv.

                Derudover er det også altid en fordel at møde fcn her i starten af sæsonen. Nu har de godt nok ikke solgt så meget ud som de tidligere har gjort, men de har alligevel nye spillere der er kommet op og som skal vænne sig til tempoet osv.
                Sidste sæson mødte vi dem på ca. samme tidspunkt af sæsonen og spillede dem ud af banen, men brændte helt usandsynligt meget og blev fanget af en genialitet fra Rygaard. Han er der heldigvis ikke mere og så må vi jo se samme kampforløb og holde nullet denne gang

                Comment


                  #9
                  Breum burde være med i truppen efter hans præstation i går

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Breum burde være med i truppen efter hans præstation i går
                    Han er jo i Kroatien til Turnering

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han er jo i Kroatien til Turnering
                      For en løbestærk ung kant sikker en udfordring men at løbe heroppe ville ja spare opvarmning og vores fysiske træner ville helt sikker være imponeret, så.... ;-)
                      Last edited by andlox; 06-08-2021, 14:56.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        For en løbestærk ung kant sikker en udfordring men at løbe heroppe ville ja spare opvarmning og vores fysiske træner ville helt sikker være imponeret, så.... ;-)
                        Alle spillere i OB løber vel heroppe, men måske mener du, at han skulle løbe her op...?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Alle spillere i OB løber vel heroppe, men måske mener du, at han skulle løbe her op...?
                          Sidstnævnte. :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Et kæmpe problem, at vi ikke har en højre back klar med Superliganiveau. Det bliver dyrt

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Et kæmpe problem, at vi ikke har en højre back klar med Superliganiveau. Det bliver dyrt
                              Det er også et kæmpe problem, at selv uden skadesproblemer, der har vi ikke en højre back med højt nok Superliganiveau. Det gælder sådan set hele vejen rundt. Generelt.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X