Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg syntes der var en fantastisk stemning. Den fes måske lidt ud til sidst men ellers var den da god?
    Enig. Selvfølgelig var der også lyd på FCK, men der var også god lyd på os. Måske der blev skruet op på mikrofonen for FCKs fans. Det er sket før på Viasat for at "promovere" det ene hold.

    Comment


      Ok. Nu bliver jeg bekymret.

      “OB-defensiven så ud til at have svært ved at tøjle Mohamed Daramy, men den del var OB-chefen ikke enig i, og han fortæller, at højrebacken Robin Østrøm håndterede det fint.

      - Daramy kom kun forbi ham én gang ude på kanten, men han prøvede cirka ti gange, så jeg er ikke helt enig i, Robin Østrøm havde problemer med Daramy.”

      Er manden blind eller forsvarer han bare en forkert beslutning med næb og kløer? Det der er jo Komiske Ali?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tjemf Se indlæg
        Har det egentlig en forklaring, hvorfor stemningen på stadion udeblev i dag?
        Er det virkelig det indtryk, man har fået gennem tv-skærmen? På RMN oplevede jeg det som noget af det bedste de sidste mange år - også da vi kom bagud. Bashkim har da også kaldt det en sindssyg kulisse i et interview...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

          Enig. Selvfølgelig var der også lyd på FCK, men der var også god lyd på os. Måske der blev skruet op på mikrofonen for FCKs fans. Det er sket før på Viasat for at "promovere" det ene hold.
          I TV var det kun FCK man kunne høre - OB havde lige 2 3 kortvarige momenter hvor lydmuren blev brudt : ) Jeg har bare spurgt kammerater som var til stede på langsiden, hvordan de oplevede det hele - og de sagde at det nok var meget retvisende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tjemf Se indlæg
            Har det egentlig en forklaring, hvorfor stemningen på stadion udeblev i dag?
            Der var Tifo og den slags hvilket var fedt og man kunne helt sikkert godt mærke at folk var klar på at noget fodbold.

            ​​​​Jeg tror det handler om at den uofficielle scene er tilbage på tribunen og det er jo en lidt anden kultur end den der har været der da de ikke var der (Selvom det blev lavet et stort stykke arbejde) jeg tror lige det skal finde sig selv.

            Men asså som udgangspunkt så synger man med når man står på en stemningstribune.

            Jeg er Iøvrigt godt hæs.


            ​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Er det virkelig det indtryk, man har fået gennem tv-skærmen? På RMN oplevede jeg det som noget af det bedste de sidste mange år - også da vi kom bagud. Bashkim har da også kaldt det en sindssyg kulisse i et interview...
              Jeg sad på langsiden, til venstre for midten, mest ned mod OB's tilskuere - og der var KLART mest volume på FCK

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Ok. Nu bliver jeg bekymret.

                “OB-defensiven så ud til at have svært ved at tøjle Mohamed Daramy, men den del var OB-chefen ikke enig i, og han fortæller, at højrebacken Robin Østrøm håndterede det fint.

                - Daramy kom kun forbi ham én gang ude på kanten, men han prøvede cirka ti gange, så jeg er ikke helt enig i, Robin Østrøm havde problemer med Daramy.”

                Er manden blind eller forsvarer han bare en forkert beslutning med næb og kløer? Det der er jo Komiske Ali?
                indrømmet. Jeg sad helt nede ved banden og havde elendig udsigt. Men så dårlig var han altså heller ikke. Men syntes han bliver fanget nogle gange fordi skal stå så højt med bagkæden og så lykkedes de i den første halve time med at sende nogle perfekte stikninger ned bag Østrøm som han så skulle håndtere. Han havde hænderne fulde men fik også sjældent hjælp. Jeg vil give ham et 4 tal for præstationen idag

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Jeg sad på langsiden, til venstre for midten, mest ned mod OB's tilskuere - og der var KLART mest volume på FCK
                  Fair nok. Det er svært at vurdere, når man selv står på RMN. Jeg har i hvert fald ikke meget stemme tilbage og mit indtryk var også at folk omkring mig gav den gas. Men skal vi være ærlige har vi jo en mindre stemningskerne end det, FCK kan tage med på away i dag... Synes dog som sagt det mindede mere om gamle dage end der har gjort længe, og at der var rigtig fine perioder, hvile sangene kørte og der var god lyd på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg syntes han decideret har været dårlig. Lykkedes med intet kreativt og fylder intet på banen. Gælder alle 3 kampe. Selvfølgelig kan han finde melodien igen. Men lidt luftforandring uden vi mister ham ville være at foretrække IMO
                    Det er naturligvis øjnene der ser, jeg synes han havde et glimrende indhop mod FCM og gjorde det fint mod Randers. Unset, virker det ihvertfald ikke til at Alm har mistet troen på ham.

                    luftforandring vil naturligvis være at foretrække hvis alternativet er at han aldrig rigtigt finder niveauet, men igen synes jeg måske bare det er lidt tidligt at sende ham til Norge når der kun er spillet 3 relativt svære kampe og Alm stadig lader til at have fin tillid til ham. Selvom vi er uenige om hans hidtidige præstationer forstår jeg dog så udemærket din pointe, og jeg er helt enige i at vi ihvertfald ikke må lave endnu en Greve, for Frø er ihvertfald ikke et mindre talent end Greve.

                    Comment


                      Jeg har slet ikke lyst til at bashe RØ, for vores HB får stort set aldrig hjælp, når Sabbi spiller kanten, men at sige vi ikke havde problemer på den kant, med Daramy, og at mene RØ havde styr på ham i 10 af 11 forsøg er altså tragikomisk. Daramy og deres venstre side kørte igennem efter behag i den første halve time uanset om det var i ren duel, løb eller efter kombinationer. Det ér sgu at have problemer.

                      Man skal passe på sine spillere, især de unge, men når alle kan se det virker det nærmest modsat.
                      Last edited by Jonss; 01-08-2021, 21:31.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Det er naturligvis øjnene der ser, jeg synes han havde et glimrende indhop mod FCM og gjorde det fint mod Randers. Unset, virker det ihvertfald ikke til at Alm har mistet troen på ham.

                        luftforandring vil naturligvis være at foretrække hvis alternativet er at han aldrig rigtigt finder niveauet, men igen synes jeg måske bare det er lidt tidligt at sende ham til Norge når der kun er spillet 3 relativt svære kampe og Alm stadig lader til at have fin tillid til ham. Selvom vi er uenige om hans hidtidige præstationer forstår jeg dog så udemærket din pointe, og jeg er helt enige i at vi ihvertfald ikke må lave endnu en Greve, for Frø er ihvertfald ikke et mindre talent end Greve.
                        Han lykkedes slet slet ikke, og evner ikke at gøre det simpelt indtil rytmen er der. Der er langt fra den upåvirkede knægt der brød igennem.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Fair nok. Det er svært at vurdere, når man selv står på RMN. Jeg har i hvert fald ikke meget stemme tilbage og mit indtryk var også at folk omkring mig gav den gas. Men skal vi være ærlige har vi jo en mindre stemningskerne end det, FCK kan tage med på away i dag... Synes dog som sagt det mindede mere om gamle dage end der har gjort længe, og at der var rigtig fine perioder, hvile sangene kørte og der var god lyd på.
                          Helt enig. Der var satme gang i den ovre ved os idag. Men det er da klart at i takt med af FCK kom foran 1-0 og 2-0 blev de lidt højere i stemingen og vi faldt lidt.
                          Men herfra skal der lyde et kæmpe shoutout til alle dem omkring TIFO arbejdet, fanmarch og stemningsskaberne. Det i lavede var verdensklasse

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Helt enig. Der var satme gang i den ovre ved os idag. Men det er da klart at i takt med af FCK kom foran 1-0 og 2-0 blev de lidt højere i stemingen og vi faldt lidt.
                            Men herfra skal der lyde et kæmpe shoutout til alle dem omkring TIFO arbejdet, fanmarch og stemningsskaberne. Det i lavede var verdensklasse
                            Helt enig, det var en kæmpe oplevelse i dag. Manglede kun resultatet men ellers virkelig klasse!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Han lykkedes slet slet ikke, og evner ikke at gøre det simpelt indtil rytmen er der. Der er langt fra den upåvirkede knægt der brød igennem.
                              Idag eller hvornår mener du? Idag nej, men særligt mod FCM lykkedes han med flere offensive aktioner på kort tid hvor han udfordre fint på kanten og kommer til et par afslutninger. Et rigtigt fint indhop der medvirkede til at vi fik overtaget til sidst i kampen.

                              Jeg synes generelt at folk er lidt hårde ved ham, men jeg skal ikke udelukke at det bare er mig der er forblændet. Sabbi er en anden spiller der lige som Frø har fået meget velfortjent kritik den sidste sæson og han var af flere blevet erklæret en fejl-tilgang og spild af en meget stor lønpost. Uden at sige at Sabbi er de mange penge værd ser vi nu under Alm en Sabbi med en klart opadgående kurve, og selvom Sabbi passer langt bedre på kanten i en 4-3-3 end Frø synes jeg bare at knægten har fortjent lidt mere tillid. Luftforandring kan sagtens være både nødvendigt og givtigt, men lad os nu se om ikke Alm netop er den luftforandring? Det synes jeg personligt kræver lidt flere kampe, men jeres mening kan være lige så god som min

                              Comment


                                Det der var mest irriterende idag for mig var klart at jeg skulle stå i en laaang kø for at købe en makker menu, for så at skulle over i en ny laaaaang kø for at få drikkevarerne. Det var jeg lidt træt af

                                Spillernes indsats kan man ikke sætte en finger. De mødte et lidt bedre og mere skarpt hold på dagen

                                Comment

                                Working...
                                X