Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Ikke enig, han laver ofte nogle store fejl. Det er så ikke altid, at de bliver straffet. Han er ok som en backup, men han bør ikke starte inden. Så hellere satse på en af de unge, hvis vi virkelig ikke vil bruge penge på nye spillere...
    jamen vi er helt enige - han bør ikke starte - min pointe var egenligt bare at han er ikke elendig (læs "gør det ok", hvilket ikke er hvad jeg vil skrive om en stor profil ) og når man påstår at man vil de unge - så bør han ikke spille nej

    Comment


      #92
      Ligegyldigt vi taber jo alligevel.

      Comment


        #93
        Synes den er lidt hård, eller er det bare mig? Synes ikke at det ser bevidst ud, men måske er reglerne her til ulempe for angriberen

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Synes den er lidt hård, eller er det bare mig? Synes ikke at det ser bevidst ud, men måske er reglerne her til ulempe for angriberen
          problemet er jo at i det øjeblik du kan se den i slow eller stoppe billedet liiiige præcist hvor det passer så kan alt komme til at se ulovligt ud - lidt det samme vi så med alle de straffe VAR har dømt, bla i england. Går dommeren ud og kigger så bliver der næsten altid omstødt dom

          men altså - vi havde jo tabt alligevel og ganske fortjent desværre

          Comment


            #95
            Vi taber fortjent, desværre. FCK bedre end os, og vi har en del mangler i dag. Alt går i slowmotion med Okosun, Østrøm bliver desværre lidt udstillet i dag, og vi er meget lidt skarpe oppe foran. Æv!

            Comment


              #96
              Fortjent nok, men med lidt mere skarphed havde denne jo snildt endt 2-2. Vi mangler Aron i det system, Frø, Okosun og Østrøm fungerede slet ikke i de roller, de blev givet, men der ér ting, der fungerer.

              Jeg ser ting i OB, jeg rigtig godt kan lide. Og jeg tror, vi har en træner, der ser det åbenlyse og som retter til uden at ryste på hånden.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Fortjent nok, men med lidt mere skarphed havde denne jo snildt endt 2-2. Vi mangler Aron i det system, Frø, Okosun og Østrøm fungerede slet ikke i de roller, de blev givet, men der ér ting, der fungerer.

                Jeg ser ting i OB, jeg rigtig godt kan lide. Og jeg tror, vi har en træner, der ser det åbenlyse og som retter til uden at ryste på hånden.
                100% enig.

                Comment


                  #98
                  FCK har et bedre hold end OB. Folks harme herinde kan undre én.

                  Notits: BK fungerer dårligt som ene spidsangriber; han fylder alt for lidt. Han kom til langt flere chancer, da han blev rykket ned bag Lieder.

                  Ikke at Lieder skal starte, men man kunne jo prøve med Fenger helt fremme og BK som hængende.

                  Comment


                    #99
                    Set fra stadion gennem et gelænder og en meget fyldig og ihærdig steward der konsekvent stillede sig foran mig og aldrig i den anden side : der var klasseforskel på alle pladser. Og så er 0-2 trods alt ok.
                    Mest
                    skuffende var Frøkjær (blevet tung?) og Okosuns teknik.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      FCK har et bedre hold end OB. Folks harme herinde kan undre én.

                      Notits: BK fungerer dårligt som ene spidsangriber; han fylder alt for lidt. Han kom til langt flere chancer, da han blev rykket ned bag Lieder.

                      Ikke at Lieder skal starte, men man kunne jo prøve med Fenger helt fremme og BK som hængende.
                      Tja bum bum. Fck er faktisk ordinær i den opstilling.
                      Vi er de eneste der ikke kan score mod dem, så er mere skuffet end andre gange hvor vi har tabt til Parken.
                      Tydeligt at deres plan var at angribe Østrøm og han blev lidt udstillet. Men det er lærepenge.
                      Tænker vores forsvar er for dårligt til at vi kan tro på stabile resultater.
                      Fint at satse på de unge i fremtiden, men de skal
                      bakkes opaf mere end Jørgen, AJA og KL.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        FCK har et bedre hold end OB. Folks harme herinde kan undre én.

                        Notits: BK fungerer dårligt som ene spidsangriber; han fylder alt for lidt. Han kom til langt flere chancer, da han blev rykket ned bag Lieder.

                        Ikke at Lieder skal starte, men man kunne jo prøve med Fenger helt fremme og BK som hængende.


                        Enig i at BK ikke skal ligge alene på toppen i en 4-3-3. Personligt forstår jeg ikke hvorfor vi ikke bytter om på Kadrii og Fenger da Kadrii i min optik er meget mere wing end spids i en 4-3-3, mens det modsatte gør sig gældende for Fenger.

                        Comment


                          Der er ikke det store at udsætte ved nederlaget i dag. Trods gode perioder, så var der bare en ret klar forskel over 90 minutter. Vores defensiv (især vores højre side) er vores akilleshæl. Misforstå mig ikke, dette er ikke møntet så meget på Østrøm selv, for han spiller, hvor han bliver bedt om at spille trods hans naturlige position er på centerforsvar/defensiv midt. Det at Østrøm er foran Ryan må vi forstå, siger alt om vores sårbarhed på højre back, og der skal simpelthen en forstærkning ind der. Og hvis talentdelen af den "strategi" (som imø er mere ambitioner end en kortlægning af hvordan vi vil opnå det mål) vægter lige så højt, hvis ikke mere end 3x top 6 indtil 2026, så skal Østrøm/Vestergaard prioriteres på CB på bekostning af en som AJA, som er en anstændig, men ikke prangende centerforsvarer. Jeg vil faktisk gå så langt til at sige, at spilletid til Østrøm/Vestergaard ville jeg prioritere højere end KL, som ikke er betydeligt bedre end AJA, men niveaumæssigt mellem AJA og Tverskov - KL får dog nok ligesom JJ (som jeg var meget kritisk og tvivlende overfor sidste sæson, men har lagt stærkt ud denne sæson) længere snor herinde for at være OB-dreng, men han er ikke nogen dreng længere. Jeg medgiver dog, at vi mister fysik uden KL, og det skorter vi ikke ligefrem på. Men han er 28, og burde være tæt på/på niveau med Tverskov. KL kan godt være kulturbærer på træningsbanen og fra bænken af, mens de to unge skiftes om spilletiden ved siden af Tverskov; AJA får en buket blomster som tak for en nogenlunde driftsikker indsats i klubben. Han har altid gjort det han kan, men det opvejer ikke den (langsigtede) gevinst, der ligger i at give de unge spilletid. I hvert fald hvis klubben er oprigtig omkring strategien.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            [/B]

                            Enig i at BK ikke skal ligge alene på toppen i en 4-3-3. Personligt forstår jeg ikke hvorfor vi ikke bytter om på Kadrii og Fenger da Kadrii i min optik er meget mere wing end spids i en 4-3-3, mens det modsatte gør sig gældende for Fenger.
                            1000000% enig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Tja bum bum. Fck er faktisk ordinær i den opstilling.
                              Vi er de eneste der ikke kan score mod dem, så er mere skuffet end andre gange hvor vi har tabt til Parken.
                              Tydeligt at deres plan var at angribe Østrøm og han blev lidt udstillet. Men det er lærepenge.
                              Tænker vores forsvar er for dårligt til at vi kan tro på stabile resultater.
                              Fint at satse på de unge i fremtiden, men de skal
                              bakkes opaf mere end Jørgen, AJA og KL.
                              I forhold til tidligere kampe havde de Wind og Nelson retur mens OB manglede specielt Aron ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Det er så vildt at læse Fyens’ karakterer. Det er fint at have sine favoritter og spillere, man ikke kan lide, men det her skriger ikke af at de ser kampen:

                                OB's karakterer: Oliver Christensen 4 - Robin Østrøm 4, Kasper Larsen 4, Alexander Juel Andersen 7, Jørgen Skjelvik 4 - Jens Jakob Thomasen 7, Issam Jebali 02, Ayo Okosun 4, Emmanuel Sabbi 7, Mads Frøkjær-Jensen 02 - Bashkim Kadrii 4.

                                Comment

                                Working...
                                X