Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    FCK sang bedre, højere og var nok også mere fulde. Og så var FCK bedst. Men hold kæft noget pis de synger.
    Lige ift. stemningen og sang: Så man den i tv så kan man ikke bedømme det. FCK's aktive fans står nede ved banden og synger direkte ind i mikrofonen, mens vores stemningsområdet er placeret øverst på tribunen. Det er slet ikke til diskussion.

    Stemningen var ok, men det var en lang dag for mange. At være bagud fra start har helt sikkert også en effekt på hvor mange der slipper deres trylledrik og synger med. Som en anden skriver, så tænker jeg også vi har noget vi lige skal finde igen efter så lang tid, hvor FCK står 2000 i den modsatte ende og altid leverer en solid indsats.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Men hvis vi skal have en stor bred trup skal han vel erstattes så? Af en rigtig 9`er altså
      Så egentlig hellere, han blev erstattet med en mere reel venstrekant, og Fenger så bliver førstereserve som 9'er.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Så egentlig hellere, han blev erstattet med en mere reel venstrekant, og Fenger så bliver førstereserve som 9'er.
        Også en mulighed. Men det virker ikke som om at Alm har den store tiltro til at Fenger spiller enlig 9`er på toppen og det er jeg sådan set også enig i. Ser ham ikke have en stor nok spidskompetence der retfærdiggør det. Hans optimale position må være som angrebs makker i en 4-4-2 med Kadrii

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

          Lige ift. stemningen og sang: Så man den i tv så kan man ikke bedømme det. FCK's aktive fans står nede ved banden og synger direkte ind i mikrofonen, mens vores stemningsområdet er placeret øverst på tribunen. Det er slet ikke til diskussion.

          Stemningen var ok, men det var en lang dag for mange. At være bagud fra start har helt sikkert også en effekt på hvor mange der slipper deres trylledrik og synger med. Som en anden skriver, så tænker jeg også vi har noget vi lige skal finde igen efter så lang tid, hvor FCK står 2000 i den modsatte ende og altid leverer en solid indsats.
          hørt fra stadion, så var der meget mere lyd på FCK's fans.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            hørt fra stadion, så var der meget mere lyd på FCK's fans.
            Tænker også du/man skal forventningsafstemme, hvis man forventer at vi synger højere end FCK, når de fylder 3 hele sektioner og kampen forløb som den gjorde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

              Tænker også du/man skal forventningsafstemme, hvis man forventer at vi synger højere end FCK, når de fylder 3 hele sektioner og kampen forløb som den gjorde.
              Enig. Man må også bare give kredit til dem. Deres fans gjorde det godt. Og mod BIF bliver det endnu vildere.

              Så må vi gøre hvad vi kan og yde 100% muligt på vores tribune

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi snakkede med Mads Frøkjær efter kampen i går. Han var egentlig tilfreds med holdets indsats, og han mener, han selv skal opsøge mulighederne noget mere.

                http://obstruktion.dk/froekjaer-vil-...ghederne-mere/
                Det er et godt interview. Det lader til at Frø heller ikke lige selv har ordet til at beskrive hvad der er det mangler, men at søge det giver mening.

                Det kunne også formuleres som at tage ansvaret på sig, og så tage bolden til sig og sige så viser jeg fandme, hvordan det skal gøres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Men hvis vi skal have en stor bred trup skal han vel erstattes så? Af en rigtig 9`er altså
                  Det skal være scenariet. Umiddelbart ser jeg ikke noget i hans præstationer som skal gøre at han kommer videre. Han får jo store chancer i hver kamp, men er ikke engang tæt på at score. Selvom han lavede mål i træningskampene som tydede på stor selvtillid, så ligner han nu en spiller som slet ikke tror på at han kan score. Hvem vil dog have sådan en spiller? Ham er jeg ret sikker på vi kommer til at hænge på og så må vi håbe han finder koldblodighedeb fra træningskampene, så han kan ryge til vinter, hvor vi forhåbentlig har Hylle klar igen fra foråret 22

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                    Lige ift. stemningen og sang: Så man den i tv så kan man ikke bedømme det. FCK's aktive fans står nede ved banden og synger direkte ind i mikrofonen, mens vores stemningsområdet er placeret øverst på tribunen. Det er slet ikke til diskussion.

                    Stemningen var ok, men det var en lang dag for mange. At være bagud fra start har helt sikkert også en effekt på hvor mange der slipper deres trylledrik og synger med. Som en anden skriver, så tænker jeg også vi har noget vi lige skal finde igen efter så lang tid, hvor FCK står 2000 i den modsatte ende og altid leverer en solid indsats.
                    Jeps og hvis du tilhører de der drenge så tænker jeg også at man ikke skal være hævet over at holde det simpelt. Den del af stemningstribunen har været manglende længe og det er fedt den er tilbage men der er så også noget der lige skal bygges op.

                    ​​​​​​I den kontekst tror jeg det ville pynte at man tilføjede lidt mere simple sange til repetoriet, fordi jeg stod på venstre side af RMN og der var folk der gerne ville være med, men måske lige var en tand for fulde eller har glemt teksten og så falder de ud.

                    ​​​​​Og det er det en trumf for capoen lige og kunne trække noget simpelt ud af ærmet, som alle lige kan være med på.

                    Lige et lille minde fra Istanbuls fineste fodboldhold:

                    https://youtu.be/fotmpIa0-EQ

                    Simpelt og det er skrald på.

                    ​​​​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg er af den holdning at Kadrii på en kant er spild at en god 9`er/10`er. Han skal spille centralt og have lidt mere opbakning fra kanter og Jebali i det offensive.

                      Jeg har heller ikke opgivet Frø. Altså som i overhovedet ikke. Jeg kunne bare godt tænke mig vi begyndte at leje nogle af vores talenter ud ligesom FCM, som ofte har succes med det. Det kunne også være Fenger hvis han skrev under på en ny lang kontrakt.
                      Hvis ledelsen har lidt mellem ørerne begynder de at være lidt aktive her sidst i vinduet hvor mange muligheder åbner sig. Og det skal kun være til start 11 eller meget tæt på. Alt andet er ligegyldigt.
                      Man burde hente minimum 2 til enten Venstreback,venstrekant eller spidsangriber. Vi er nød til at være ambitiøse
                      Fenger fylder imo. lidt mere end Kadrii, har lidt mere fysik til at stå i mod med og tage slagsmålene med de store midterforsvare end Kadrii har, og så er han mindst lige så god i presset som Kadrii. Det synes jeg godt at man kan savne I kampe som gårdsdagens hvor Kadrii bare ikke fylder nok alene på toppen. Kadriis vel bedste periode i karrieren var imo. hans første periode i OB før Troels fik den geniale ide at omskole ham til venstre back. Her spillede han venstre kant og var konsekvent blandt OBs bedste - jeg mener også at det var under Troels Bechs at han udtalte at han helst ville spille venstre kant.

                      I takt med skader og alderen sætter ind er jeg klar over at det ikke er den unge 20-årige Kadrii med 12 km. i benene per kamp som vi har i folden i dag. Derfor er det også naturligt nok at han bliver mere og mere “angriber” end “wing” med større fokus på det offensive og mindre fokus på det defensive, men jeg synes stadig bare at Kadrii er meget mere wing end Fenger og Frø er og samtidig synes jeg at Fenger er mere enlig angriber end Kadrii er det.

                      Kadrii kan gøre ondt på alle hold som 9er, så jeg er slet ikke ude i at vi bruger ham forkert. Kadrii har bare også vist at han kan gøre ondt på alle hold som venstre kant og de situationer som han oftest bliver farlig i som spids er sjældent inde i boksen, men snarere i omstillinger og når han kommer til skudmuligheder fra kanten af feltet og de muligheder tror jeg også at han ville komme til som kant hvorfor jeg ikke nødvendigvis synes det ville være spild af hans offensive kvaliteter at sætte ham ude på venstre side.

                      Jeg har dog fuld tillid til Alm som lader til at være enig med dig, så se det mere som strøtanker om hvad man måske kan gøre ved venstre kanten med den nuværrende trup - for jeg er enig i at hverken Frø eller Fenger er en 100% optimal løsning på pladsen, og køb af en ny venstre kant er jeg lidt lunken ved da to af vores større talenter så vil komme lidt i overskud, mens jeg ser langt større behov for forstærkninger på andre positioner. *host*Højre/venstre back og 6er*host*
                      Last edited by stonebear; 02-08-2021, 09:28.

                      Comment


                        BK skal ikke spille på venstrekanten. Det er 10 år siden, at man gjorde det sådan. BKs største force (og vel nærmest den eneste, hvis ret skal være ret) er jo hans skud, så han skal jo spille på højrefløjen, så han kan trække ind og skyde.

                        Dette under antagelse af at han skal ud på kanten. Jeg så ham, som skrevet, hellere som hængende angriber bag en egentlig frontangriber.

                        Last edited by Jungledyret; 02-08-2021, 10:34.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg synes heller ikke en udlejning skal være løsningen nu og jeg håber da heller ikke Alm så tidligt skrotter ham. Som træner må Frø jo være en super interessant case, fordi han kan nogen helt fantastiske ting, men lige pt. ikke rigtig får vist det. Det håber jeg han vil dyrke noget mere og se om ikke han finder løsningen. Umiddelbart vurderer jeg heller ikke han ligner en der lykkedes på kanten. Jeg håber han en dag får chancen inde på Jebalis plads. Det er her jeg tror han vil være bedst og han heller ikke skal have ligeså mange af de her sire løb 50-60 meter i sprint ned for at hjælpe sin back. Dem holder han ikke af og det tror jeg også er med til at hæmme hans præstation på bolden i det offensive spil.
                          Jeg er i hvert fald personligt mere til Fenger fight og aggressive genpres på den position end jeg er til Frøs finurligheder.
                          Jebali tager netop retur løb, som Frø ikke alt for ofte gør. Der er ingen der siger at Frø komme op og flyve igen selvom vi er mange der håber det. Måske lidt som Julius som heller ikke for alvor finder melodien i Haderslev.

                          Comment


                            Frø mangler selvtillid og er en humørspiller. På toppen - som mod FCK i sidste sæson - er han den spiller i truppen med ubetinget størst potentiale.

                            Hvordan den selvtillid genoprettes - det er svært.

                            Jeg synes også, han bliver brugt forkert. Han er slet ikke nok på bolden. Han skal ind centralt og med et udgangspunkt længere tilbage på banen med 2 6ere bag sig. Frø er playmaker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Frø mangler selvtillid og er en humørspiller. På toppen - som mod FCK i sidste sæson - er han den spiller i truppen med ubetinget størst potentiale.

                              Hvordan den selvtillid genoprettes - det er svært.

                              Jeg synes også, han bliver brugt forkert. Han er slet ikke nok på bolden. Han skal ind centralt og med et udgangspunkt længere tilbage på banen med 2 6ere bag sig. Frø er playmaker.
                              Jo men 1 kamp på 1,5 år er ligesom en del for lidt. Jeg kan også se potientialet, præcis som med Julius og mange talenter i forskellige klubber. Jeg har ikke ikke opgivet ham, men det skal snart være. Så må han have indhop og spildesigner på ud fra det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Jo men 1 kamp på 1,5 år er ligesom en del for lidt. Jeg kan også se potientialet, præcis som med Julius og mange talenter i forskellige klubber. Jeg har ikke ikke opgivet ham, men det skal snart være. Så må han have indhop og spildesigner på ud fra det.
                                Han har haft mange gode kampe. FCK-kampen er et symbol, fordi han skinnede så klart igennem dér.

                                Comment

                                Working...
                                X