Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 25.7.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JJ og Aron kan blive en virkelig god duo. Aron skaber plads til at JJ for alvor kan blomstre - fedt!

    Sabbi skal have 3-4 kampe på det niveau han viser i dag, før jeg tør stole på, han bliver en gevinst, men han var god i det fremadrettede!

    Skjelvik virker alt for ofte ligeglad. Frø kommer ind og gør der samme. Østrøm er ude af position og har ikke skabt noget fremadrettet i to kampe nu. Jeg forstår god, han får fan-kredit, men han bliver ikke god nok på den plads. Fedt at se Ryan, som skaber plads til Sabbi i to tre gode løb på kort tid. Kan vi holde ham i gang er det en klar gevinst.

    Bash er Bash. Forstår ikke kommentatorernes kritik. Han er så vigtig for vores offensiv og er altid en spilbar trussel.

    vi slår FCK!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      Fair nok. Jeg synes, at han sejler rundt i dag. Jeg er enig i, at unge spillere skal have chancen, hvis de er gode nok. Men ungdom må ikke stå foran kvalitet. Lige nu mangler vi kvalitet på højre back, og så er det på en måde fair nok, at han får noget snor. Jeg så dog hellere at man købte en kvalispiller der kan løfte holdet
      Meget enig. Men så skal Ryan væk

      Comment


        Hvis det er det her niveau som de viser nu mod Sif som FcK lægger for dagen, så kan vi snildt tage alle tre point mod dem på hjemmebane næste søndag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Hvis det er det her niveau som de viser nu mod Sif som FcK lægger for dagen, så kan vi snildt tage alle tre point mod dem på hjemmebane næste søndag
          Yep. I år kunne godt blive et år med historisk lavt mesterskabs point gennemsnit

          Comment


            Det tager tid at opbygge. OB har været en klub uden struktur længe. 4 point efter 2 kampe mod FCM og Randers er over al forventning.

            Taktisk synes der at være en skabelon, og det er det væsenligste.

            Korte observationer:

            Fenger på kanten er jeg efter to kampe ikke helt solgt på.

            Østrøm som back det samme. Skal man gå linen ud med en så ung spiller, så gør det i centerforsvaret i stedet for AJA.

            Jeg vil gerne så Frø i en hel kamp på 10eren. Jebali kan fint tage en kant.

            JJ og Aron er en fed duo.

            Sabbi var god i dag. Eller i hvert fald bedre end længe.
            Last edited by Jungledyret; 25-07-2021, 16:45.

            Comment


              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...d-for-uafgjort

              sjældent at OB har presset så meget til sidst .. https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...d-for-uafgjort
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Syntes at sammen med JJ var han bedste marksspiller. Konstant farlig og laver mange gode ting på egen hånd. Det er jo marginaler der gør han ikke bliver matchwinner idag. Langt bedre end Kadrii,Jebali og Fenger i angrebet
                Helt enig , var Kadrii med i dag?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Helt enig , var Kadrii med i dag?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Helt enig , var Kadrii med i dag?
                    Ja, men Sabbbi blokerede desværre hans kanonspark og så ham ikke da han stod helt fri foran målet...
                    Bash løb og arbejdede meget men desværre uden resultat.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Det tager tid at opbygge. OB har været en klub uden struktur længe. 4 point efter 2 kampe mod FCM og Randers er over al forventning.

                      Taktisk synes der at være en skabelon, og det er det væsenligste.

                      Korte observationer:

                      Fenger på kanten er jeg efter to kampe ikke helt solgt på.

                      Østrøm som back det samme. Skal man gå linen ud med en så ung spiller, så gør det i centerforsvaret i stedet for AJA.

                      Jeg vil gerne så Frø i en hel kamp på 10eren. Jebali kan fint tage en kant.

                      JJ og Aron er en fed duo.

                      Sabbi var god i dag. Eller i hvert fald bedre end længe.
                      Meget enig over hele linjen. Dog tror jeg nok Fenger skal komme efter det. I dag bliver det dog lidt for meget ham vores spil strander og han får heller ikke lagt sit pres rigtigt. Han skal guides endnu mere på plads, men det er naturligt med ny træner og ny position for en ung spiller.

                      østrøm tror jeg ikke på som back på det niveau OB skal forvente af sine spillere. Han kan simpelthen for lidt på sidste 1/3 af banen og jeg kan ikke se hvor han skal få det fra.

                      jj og aron bliver bedre og bedre sammen. Synes specielt aron er superstærk i dag. Han fylder helt vildt og har virkelig grebet chancen på den position.

                      En yderligere observation er vi for 2. kamp i træk er bedst sidst i kampen. Alm skifter virkelig kløgtigt ud og så må spillerne være i god form. Det er bemærkelsesværdigt to jævnbyrdige kampe ender så meget i vores favør de sidste 10 min, det kan vi vinde mange point på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Meget enig over hele linjen. Dog tror jeg nok Fenger skal komme efter det. I dag bliver det dog lidt for meget ham vores spil strander og han får heller ikke lagt sit pres rigtigt. Han skal guides endnu mere på plads, men det er naturligt med ny træner og ny position for en ung spiller.

                        østrøm tror jeg ikke på som back på det niveau OB skal forvente af sine spillere. Han kan simpelthen for lidt på sidste 1/3 af banen og jeg kan ikke se hvor han skal få det fra.

                        jj og aron bliver bedre og bedre sammen. Synes specielt aron er superstærk i dag. Han fylder helt vildt og har virkelig grebet chancen på den position.

                        En yderligere observation er vi for 2. kamp i træk er bedst sidst i kampen. Alm skifter virkelig kløgtigt ud og så må spillerne være i god form. Det er bemærkelsesværdigt to jævnbyrdige kampe ender så meget i vores favør de sidste 10 min, det kan vi vinde mange point på.
                        God observation med dominans sidst i kampen. Det havde jeg ikke tænkt nøjere over. Det vidner om fysisk og psykisk overskud.

                        Og så er der lidt af det gamle OB over det.



                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          God observation med dominans sidst i kampen. Det havde jeg ikke tænkt nøjere over. Det vidner om fysisk og psykisk overskud.

                          Og så er der lidt af det gamle OB over det.


                          Bliver spændende at se om vi kan præstere det samme overskud mod FCK som idag var helt flade på de fleste fronter til sidst

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Bliver spændende at se om vi kan præstere det samme overskud mod FCK som idag var helt flade på de fleste fronter til sidst
                            Nu får de desværre nok mulighed for at spare en del til deres kamp torsdag, men de skal nok allesammen uanset hvad en tur til Hviderusland med alt hvad det indebærer og når de er så tandløse som de har vist sig indtil videre på et fint besøgt parken, så er det en pludselig trodsreaktion vi skal se, hvis de pludselig skal overmande os på Odense stadion.

                            Jeg sagde det før kampen i dag og gentager mig selv. Jeg var på forhånd mere nervøs for udekampen i Randers end en hjemmekamp imod FCK, som deres hold ser ud nu. Så kan vi være uheldige, som i dag, men jeg tror oprigtigt vi kommer til at være det mest velspillende hold på banen søndag, og vi skal nok skabe chancerne til at vinde kampen.
                            Kampen i dag tror jeg egentlig kun giver endnu mere tro i truppen, fordi vi faktisk havde bedre chancer til at vinde kampen end i sidste weekend. Det tager vi med og laver til endnu en stærk præstation i Alm's første hjemmekamp

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Nu får de desværre nok mulighed for at spare en del til deres kamp torsdag, men de skal nok allesammen uanset hvad en tur til Hviderusland med alt hvad det indebærer og når de er så tandløse som de har vist sig indtil videre på et fint besøgt parken, så er det en pludselig trodsreaktion vi skal se, hvis de pludselig skal overmande os på Odense stadion.

                              Jeg sagde det før kampen i dag og gentager mig selv. Jeg var på forhånd mere nervøs for udekampen i Randers end en hjemmekamp imod FCK, som deres hold ser ud nu. Så kan vi være uheldige, som i dag, men jeg tror oprigtigt vi kommer til at være det mest velspillende hold på banen søndag, og vi skal nok skabe chancerne til at vinde kampen.
                              Kampen i dag tror jeg egentlig kun giver endnu mere tro i truppen, fordi vi faktisk havde bedre chancer til at vinde kampen end i sidste weekend. Det tager vi med og laver til endnu en stærk præstation i Alm's første hjemmekamp
                              Jeg glæder mig ihverfald til at komme på RMN. Ved der er noget TIFO arbejde igang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Aaaaargh, det er en ung knægt og det er helt normalt at det går lidt op og ned. Han spillede fremragende mod FCM og i dag var han udfordret, ja. Men det er helt normale erfaringer og de har han brug for om at udvikle sig. Østrøm er allerede klasse hvis man tager alderen i betragtning. Og han bliver kæmpe!
                                Jeg er ret sikker på, at positionen er en del af hans problem. Han er ikke en naturligt fremadstormende wingback.

                                Da Ryan kommer ind laver han eksempelvis et løb, der trækker en forsvarsspiller så Sabbi får et helt frit skud. Det sker ikke med Robin.

                                Han spiller enormt forsigtigt fremadrettet og er let at lukke inde. Det undrer mig lidt, for altid at kunne finde en aflevering er jo noget af det han skulle ikke knde centralt.

                                I dag bliver han også overmatchet defensivt, hvor Randers er gode til at finde plads bag vores backs.

                                Comment

                                Working...
                                X