Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 25.7.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    En yderligere observation er vi for 2. kamp i træk er bedst sidst i kampen. Alm skifter virkelig kløgtigt ud og så må spillerne være i god form. Det er bemærkelsesværdigt to jævnbyrdige kampe ender så meget i vores favør de sidste 10 min, det kan vi vinde mange point på.
    Skulle selv til at nævne det her. Janus Blond har fået meget kritik får mængden af muskelskader.

    Efter det første år, var der mange der sagde, at man lige skulle bruge et år med hård træning før skaderne forsvandt og man kunne se forskellen.

    Så fortsatte skaderne et år mere, og jeg har haft indtrykket af, at vi er mange der har tænkt, at det nok ikke blev bedre.

    Men nu har vi så to kampe, mod to af ligaens mest løbestærke hold, hvor OB er klart overlegne i de sidste 10 min. Måske er det noget, der udligner sig når sæsonen kommer bedre i gang - men ellers er det en velkommen forandring.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

      Skulle selv til at nævne det her. Janus Blond har fået meget kritik får mængden af muskelskader.

      Efter det første år, var der mange der sagde, at man lige skulle bruge et år med hård træning før skaderne forsvandt og man kunne se forskellen.

      Så fortsatte skaderne et år mere, og jeg har haft indtrykket af, at vi er mange der har tænkt, at det nok ikke blev bedre.

      Men nu har vi så to kampe, mod to af ligaens mest løbestærke hold, hvor OB er klart overlegne i de sidste 10 min. Måske er det noget, der udligner sig når sæsonen kommer bedre i gang - men ellers er det en velkommen forandring.
      Ja nu må vi se, men det er forhåbentlig bare en lang tilvænningsfast spillerne har måtte igennem, som vi høster frugterne af nu. Jeg synes også vi ser en træner som foretager udskiftningerne på fornuftige tidspunkter og måske ikke udelukkende foretager dem taktisk. Alm har jo den her akademiske tilgang og han har måske en bedre dialog med Blond om hvornår de enkelte spillere begynder at slække i genpresset og hvad der ellers er af træthedstendenser. Det er gætterier, men jeg synes han reagerer hurtigere og vi ser det gør en forskel at de nu får tid til at komme ind i kampen. Tit ventede JM jo gerne til det sidste kvarter med sine indskiftninger - Ofte fordi han så også havde mange skader og derfor en tynd bænk, men det betød jo så også han dels belastede de startende mere og samtidig fik vi sjældent de indskiftede ind i kampen. Det er vi lykkedes rigtig godt med i de her to kampe med undtagelse af Frø igår.

      Det lover godt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ja, men Sabbbi blokerede desværre hans kanonspark og så ham ikke da han stod helt fri foran målet...
        Bash løb og arbejdede meget men desværre uden resultat.
        Ja det ved jeg ;-) alle spillere har mindre gode kampe og det er fuldt forståligt.

        Nogle er bare mere fredede end andre når de har en dårlig dag.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg glæder mig ihverfald til at komme på RMN. Ved der er noget TIFO arbejde igang
          Fedt med noget TIFO og endnu mere fedt hvis vi igen kan begynde at få lidt gang i tribunerne med mere sang opbakning og larm og meget gerne uden det hjernedøde ølkast som desværre er blevet et hit.

          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Ja det ved jeg ;-) alle spillere har mindre gode kampe og det er fuldt forståligt.

            Nogle er bare mere fredede end andre når de har en dårlig dag.
            Oftest dem med det højeste topniveau som har flest af de gode dage

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Oftest dem med det højeste topniveau som har flest af de gode dage
              Ja netop og så tæller rutinen selvfølgelig også, derfor det sjældent hidser mig op når vores unge har en skidt dag

              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment

              Working...
              X