Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 25.7.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fire point ud af de to udebanekampe i Herning og Randers er selvfølgeligt fuldstændigt godkendt. Men sidder her med en lille skuffelse da der var muligheden for mere. Sabbbi rammer to gange stolpen og smider en repost væk som bare skal lægges ind til Bashkim og vi er foran med 2:0.
    Men god kæmpet, det var en intensiv kamp som kostede meget i de sidste 60 minutter hvor tydeligt kunne ses at begge hold blev trætte.
    Last edited by andlox; 25-07-2021, 15:09.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Glad for ét point på en svær, svær udebane. Ja, vi kunne godt have vundet, men de havde også deres gode perioder, hvor vi blev trykket for langt tilbage. Og håber virkelig at dette bliver kampen, hvor Sabbi kommer i gang, han er min MoM, og det har han godt nok ikke været længe.

      Comment


        To første kampe.

        Negativkassen:
        - vi er stadig ret dårlige på bolden i mange situationer
        - vi har stadig en sært sammensat trup, hvor halvdelen er gode på bolden, men mangler i indsats og/eller pres og den anden halvdel er gode i presset og går forrest, men mangler på bolden. Og så er der en lille gruppe af spillere, som ind i melle rammer begge dele
        - vi er meget lidt kyniske i afslutningerne

        Positivkassen:
        - Vi virker mere taktisk afklarede end før
        - Vi skaber nok chancer til at skulle vinde to svære udekampe
        - Vi har fire point efter to svære udekampe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Vildt så god thrandarson er blevet efter JM stoppede
          Kommet ind centralt frem for kanten ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            1-1 = et point. Det er jo ok men altså vi havde chancerne....
            Øv kunne kun følge med her inde men det virkede som om vi havde gode chancer.

            1 point på udebane med en sandsynlig top 6 modstander er selvfølgelig godkendt.

            Comment


              Østrøm er ikke god nok p.t. Der mangler et par forstærkninger for at det kan blive rigtigt sjovt. 1 Midtbane, og 2 forsvarer

              Comment


                Aron og Sabbi var vores bedste i dag. JJ fint og Jebali gjorde det også godt. Bashkim kom ikke rigtig med i kampen og Lieder kunne indhop-chancen ikke bruge. For Robin var det sikker en kamp han kunne lære meget af og det er vigtigt for hans udvikling.
                Men er helt ærligt meget skuffet om Frø. Han havde 45 minutter om at vise sig men der kom desværre ikke meget. Hans tekniske niveau kunne have gjort en forskel i dag mod et godt indspillet og solid forsvarende Randers-hold men det var kun Sabbi som kunne stresse de rigtigt. Så var vores venstre side ikke rigtig med i offensiven da Skjelvik spillede meget tilbageholdende offensivt.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Som sagt inden kampen så havde jeg gerne solgt den for et point.

                  Oliver

                  disker op med nogle gode redninger, er verbal og diregerer sin bagkæde, derudover så er han kommet langt med sine lange udspark og havde heller ikke problemer med afslutninger udefra i dag.

                  Robin Ø

                  Får spillet sig gevaldigt op i anden halvleg jeg er vild med hans fremadrettet blik for spillet og de løb han kommer med, han kan blive rigtig god ham der.

                  Aja

                  Hænger lidt og er ganske enkelt ikke en ligeså god forsvarsspiller som Tverskov, ganske udmærket breddespiller.

                  Kl

                  ​​​​​Lidt anonym i dag men får stået de rigtige steder på det rigtige tidspunkt tager fint kontrol over forsvarskæden.

                  Skjelvik

                  Jeg ved ikke rigtigt om han var kommet på arbejde i dag, jeg synes godt nok at der kom meget igennem i hans side og meget lidt der kom den anden vej udover et forkølet forsøg udefra.

                  JJ

                  MOM

                  ​​​​​​Man kan se det omgående når han går ud for Okosun, så mangler vores regista, gode afleveringer, bolderobringer og mål.


                  ​​​​Thranderson

                  Knokler og knokler og vinder rigtigt mange bolde, og spiller spillet simpelt på en god måde, men han har ganske enkelt ikke JJ forståelse for spillet eller hans fodboldkompetencer.

                  Jebali

                  Ja jo, han er ikke så slem i dag til at sænke tempoet i spillet som han nogen gange kan være. Gode defensive aktioner og også et par glimrende afleveringer.

                  Sabbi

                  Synd at han rammer stolpen to gange i dag, kører ellers rundt med Randers som ikke ved hvad de skal gøre ved det udover at sparke ham ned.

                  Frø

                  Skidt indhop. Men også fejlcastet til den fløj, han er en 10'er og jeg håber at han snart for chancen.

                  Bash

                  God kamp af Bashkim kommer med de rigtige løb inde i feltet og skulle have haft bolden på Sabbis retur og skulle også have haft bolden på Jebali run inde i boksen. Godt han skælder ud.




                  ​​​​​

                  Last edited by Striwetforlivet!; 25-07-2021, 15:21.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Østrøm er ikke god nok p.t. Der mangler et par forstærkninger for at det kan blive rigtigt sjovt. 1 Midtbane, og 2 forsvarer
                    Det var ikke super godt idag. Han mangler lidt overall. Men set over 2 kampe har det været godkendt

                    Comment


                      Jeg er Iøvrigt vild med at vi prøver at hakke den ind udefra i dag, det er et element vi meget gerne må ligge til når vi møder et hold som Randers. JJ mål er også en bold han hakker til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Østrøm er ikke god nok p.t. Der mangler et par forstærkninger for at det kan blive rigtigt sjovt. 1 Midtbane, og 2 forsvarer
                        Aaaaargh, det er en ung knægt og det er helt normalt at det går lidt op og ned. Han spillede fremragende mod FCM og i dag var han udfordret, ja. Men det er helt normale erfaringer og de har han brug for om at udvikle sig. Østrøm er allerede klasse hvis man tager alderen i betragtning. Og han bliver kæmpe!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Aaaaargh, det er en ung knægt og det er helt normalt at det går lidt op og ned. Han spillede fremragende mod FCM og i dag var han udfordret, ja. Men det er helt normale erfaringer og de har han brug for om at udvikle sig. Østrøm er allerede klasse hvis man tager alderen i betragtning. Og han bliver kæmpe!
                          Enig. Husk nu han kun er 18 og kan potentielt blive et stort salg. Masser af vidreudviklingspotentiale

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Enig. Husk nu han kun er 18 og kan potentielt blive et stort salg. Masser af vidreudviklingspotentiale
                            Fair nok. Jeg synes, at han sejler rundt i dag. Jeg er enig i, at unge spillere skal have chancen, hvis de er gode nok. Men ungdom må ikke stå foran kvalitet. Lige nu mangler vi kvalitet på højre back, og så er det på en måde fair nok, at han får noget snor. Jeg så dog hellere at man købte en kvalispiller der kan løfte holdet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Fair nok. Jeg synes, at han sejler rundt i dag. Jeg er enig i, at unge spillere skal have chancen, hvis de er gode nok. Men ungdom må ikke stå foran kvalitet. Lige nu mangler vi kvalitet på højre back, og så er det på en måde fair nok, at han får noget snor. Jeg så dog hellere at man købte en kvalispiller der kan løfte holdet
                              Han skal nok blive god ham der.

                              Comment


                                Pointhøsten er godkendt, med lidt mere held kunne vi have vundet kampen. Så skal vi bare finde vores galaform frem igen mod FC København. Aron er virkelig et hardt arbejdende midtbaneslider, som rydder op overalt på banen. Han havde en del fejlafleveringer, men løber så bare tilbage og erobrer bolden tilbage. I anden halvleg gik det bedre med hans boldomgang. JJ var igen en stærk boldfordeler og strateg og Sabbi er vores bedste offensivspiller med en glimrende dribleevne. Hvis han i ny og næ begynder at spille bolden lidt hurtigere videre, så forløser han sit fulde potentiale. OC var gode i målet, men han var i to omgange lidt usikker i sine udspark da han blev presset. Alt i alt kan vi konstatere, at vi har fire point mere end sidste sidste sæson mod Fc Midtjylland og Randers på udebane. P. S. Lieders indhop er også godkendt.

                                Comment

                                Working...
                                X