Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Randers-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægSabbi har langt igen til at blive en stabilt god spiller. Jeg kan dog godt lide, vi stiller op uden ændringer. Flere muligheder for at ændre udtryk undervejs, men med lidt held bliver det først til sidst - jeg tror vi tager mindst en pind i dag!Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er lidt skuffende med HC, men det betyder jo bare at Mandé tager pladsen hvis OC sælges, og så er HC 2. valg derfra. Mandé fik 5 år dengang og det er vanskeligt at bebrejde MH den kontrakt. Alm vil formodentlig altid vælge den stærkest mulige trup til en kamp. Strategien tilsiger dog at der kun må stå en etableret spiller foran et talent på fuldtidskontrakt så den del er ikke helt overholdt her. Jeg har dog stor tiltro til at HC forbedre sig, og tilkæmper sig enten 2. keeper tjansen efter OC, eller 1. keeper tjansen efter OC (hvis han sælges)
Men er det en decideret ting .. det har jeg ikke hørt før .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment