Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Randers-OB

    Kehinde inden OB

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-modstander/

    Jeg sælger gerne denne for 1p

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kehinde inden OB

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-modstander/

    Jeg sælger gerne denne for 1p
    Meetoo .. jeg vil være tilfreds med 1 point, overrasket over 3 og lidt skuffet efter sidste uges sejr over nul point, men RFC er solide og Mediano (Benjamin Leander) har meldt dem i titelkandidatfeltet i.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Meetoo .. jeg vil være tilfreds med 1 point, overrasket over 3 og lidt skuffet efter sidste uges sejr over nul point, men RFC er solide og Mediano (Benjamin Leander) har meldt dem i titelkandidatfeltet i.
      Helt hen i vejret at tro de kan blive titel kandidater. Ved godt at FCK/FCM/BIF ikke står 100% meeeeeen…

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kehinde inden OB

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-modstander/

        Jeg sælger gerne denne for 1p
        Jebali viste sig så uskarp under træningen at det kan vel kun betyde at han spsrede for kampen og scorer søndag... ;-)
        Så tror på minimum 1 point.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Tror på muligheden for 3 point, syntes vores spil og tilgang til FCM kampen godt kan bære et håb for en forsættelse og at vi overrasker i denne sæson.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Helt hen i vejret at tro de kan blive titel kandidater. Ved godt at FCK/FCM/BIF ikke står 100% meeeeeen…
            Det vil jeg godt gi' ret i, og det var nu også med kraftige modifikationer fra samme Leanders side da han skulle forklare udsagnet. Han redigerede det til at de første 5 kampe skulle RFC "misbruge" stærkeste opstilling og forsøge at holde førstepladsen i så lang tid som muligt. Realistisk set ville det nok ikke holde til slutningen af sæsonen, men at med det gode og stærke kollektiv de har selvf. skal gå efter den bedst mulige placering i top6.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Helt hen i vejret at tro de kan blive titel kandidater. Ved godt at FCK/FCM/BIF ikke står 100% meeeeeen…
              De er sgu tit ret vilde i deres gætterier de såkaldte eksperter, var det sidste eller forrige sæson Tøffe havde os som medalje kandidat?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Lille referat af dagens træning

                Brems stadig ude men ellers trænede alle fuldt med…….. Undtagen JJ…. Han ligner ikke en der er klar til i morgen desværre mm han bare blev sparet. Men tvivler.
                Kløve overtager hans plads og det førte til en længere samtale mellem Alm og Okosun som bestemt ikke virker tilfreds over sin situation. Det lignede han ville have en forklaring på hvorfor det var Kløve og ikke ham der skulle spille istedet for JJ.
                Så lignede HC også en meget skuffet mand da han gik ud som den første efter en fælles samling, så jeg tror at det er OC og Mandé i morgen igen.
                Desuden er det Østrøm der spiller højreback igen. Han har pt overhalet Ryan som ellers er helt klar

                Tverskov udtalte til Sport Fyn at det nok varer 2-3 uger inden han er klar til superliga og at det var knæet der havde bøvlet lidt. Så han er heller ikke i truppen til i morgen.

                Ellers blev der spillet en masse øvelser og situationer med fokus på hvad vi gør når Randers har bolden i visse situationer, og hvornår presset skulle sættes ind.

                Holdet til i morgen er nok

                Oliver Christensen
                Østrøm KL AJA Jørgen
                Kløve Thrandarsson
                Sabbi Jebali Fenger
                Kadrii

                Comment


                  #9
                  Havde godt nok også gerne solgt den her for 1 point.

                  Men lad os da bare vise at vi kan hive tre med hjem fra Randers.

                  ​​​

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lille referat af dagens træning

                    Brems stadig ude men ellers trænede alle fuldt med…….. Undtagen JJ…. Han ligner ikke en der er klar til i morgen desværre mm han bare blev sparet. Men tvivler.
                    Kløve overtager hans plads og det førte til en længere samtale mellem Alm og Okosun som bestemt ikke virker tilfreds over sin situation. Det lignede han ville have en forklaring på hvorfor det var Kløve og ikke ham der skulle spille istedet for JJ.
                    Så lignede HC også en meget skuffet mand da han gik ud som den første efter en fælles samling, så jeg tror at det er OC og Mandé i morgen igen.
                    Desuden er det Østrøm der spiller højreback igen. Han har pt overhalet Ryan som ellers er helt klar

                    Tverskov udtalte til Sport Fyn at det nok varer 2-3 uger inden han er klar til superliga og at det var knæet der havde bøvlet lidt. Så han er heller ikke i truppen til i morgen.

                    Ellers blev der spillet en masse øvelser og situationer med fokus på hvad vi gør når Randers har bolden i visse situationer, og hvornår presset skulle sættes ind.

                    Holdet til i morgen er nok

                    Oliver Christensen
                    Østrøm KL AJA Jørgen
                    Kløve Thrandarsson
                    Sabbi Jebali Fenger
                    Kadrii
                    Spiller vi med OC, hvis han er ved at skifte?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Spiller vi med OC, hvis han er ved at skifte?
                      Yep. Så det er jo bare tegn på at den ikke er tæt på endnu. Hemmingsen var også tilstede og lignede ikke en der havde travlt på kontoret

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Yep. Så det er jo bare tegn på at den ikke er tæt på endnu. Hemmingsen var også tilstede og lignede ikke en der havde travlt på kontoret
                        Jeg tror han skifter, men jeg kan godt lide is i maven tilgangen.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lille referat af dagens træning

                          Brems stadig ude men ellers trænede alle fuldt med…….. Undtagen JJ…. Han ligner ikke en der er klar til i morgen desværre mm han bare blev sparet. Men tvivler.
                          Kløve overtager hans plads og det førte til en længere samtale mellem Alm og Okosun som bestemt ikke virker tilfreds over sin situation. Det lignede han ville have en forklaring på hvorfor det var Kløve og ikke ham der skulle spille istedet for JJ.
                          Så lignede HC også en meget skuffet mand da han gik ud som den første efter en fælles samling, så jeg tror at det er OC og Mandé i morgen igen.
                          Desuden er det Østrøm der spiller højreback igen. Han har pt overhalet Ryan som ellers er helt klar

                          Tverskov udtalte til Sport Fyn at det nok varer 2-3 uger inden han er klar til superliga og at det var knæet der havde bøvlet lidt. Så han er heller ikke i truppen til i morgen.

                          Ellers blev der spillet en masse øvelser og situationer med fokus på hvad vi gør når Randers har bolden i visse situationer, og hvornår presset skulle sættes ind.

                          Holdet til i morgen er nok

                          Oliver Christensen
                          Østrøm KL AJA Jørgen
                          Kløve Thrandarsson
                          Sabbi Jebali Fenger
                          Kadrii
                          Forstår udmærket valget af Kløve. Okosun skal ikke spille fra start med Aron. Det er simpelthen for tungt og tonset. Greve og Mistrati vil have en fest med at finde rum, vende og spille u
                          I rum omkring to spillere med så lidt hurtighed i fødderne. Kløve og Aron er jeg heller ikke helt trygge ved, men det er bedre. Fandens hvis JJT må melde fra. Han spillede sgu med stor ro og er klart vores bedste mand på midtbanen på denne tid af sæsonen, hvor banerne er fremragende. Hvem bærer så bindet i morgen? OC, Bashkim eller KL?

                          Jeg tror på de tre point. Jeg tror vi har fået lidt vinger af den flotte kamp i Herning. Randers skal bare ikke have lov til at få sat deres spil. De starter altid rimelig forsigtigt, men æder sig så stille og roligt til et overtag, hvis de får lov, hvor Greve, kehinde og Mistrati er gode til at sætte tempo og bruge de mere stationære Kamara og Egho, hvis tilstedeværelse efterlader dem plads. Vi skal derfor formå og turde møde dem højt, for længere tilbage i banen er de langsomme og ganske svag kvalitet på bolden. Kan vi stresse dem til ikke at ramme deres 5 forreste, så bliver det vores offensiv som kommer til at løbe omkring deres bagkæde og det er ikke deres livret

                          Comment


                            #14
                            JJ måske klar til i morgen

                            https://fyens.dk/artikel/ob-træner-k...ejde-defensivt

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nu kan jeg kun læse starten af artiklen, men jeg er faktisk enig i det Anders Alm siger der, Randers er lidt mere en klassisk måde at spille fodbold på, de gør det bare rigtigt godt, så jeg tror også at vi skal arbejde defensivt for at slå dem og spille klogt.

                              ​​​​​​Og håber på at vi efterhånden har alle mand klar.

                              Comment

                              Working...
                              X