Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Lad os håbe Sabbi stadigt forsøger at finde sine holdkammerater denne gang også
    Den eneste kamp jeg husker han spillede godt i i foråret var imod Randers. Håber også på en gentagelse, og synes egentlig han så fornuftig ud imod fcm, hvor han bl.a. hjalp Østrøm fint overfor en giftig duo som Paulinho og Sisto

    Comment


      #32
      Ja meget enig.... Vi håber det bedste
      Har vi nogensinde vundet i Randers ?

      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Puhh, jeg sælger den gerne for et point.

      Comment


        #33
        Sabbi har langt igen til at blive en stabilt god spiller. Jeg kan dog godt lide, vi stiller op uden ændringer. Flere muligheder for at ændre udtryk undervejs, men med lidt held bliver det først til sidst - jeg tror vi tager mindst en pind i dag!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
          Ja meget enig.... Vi håber det bedste
          Har vi nogensinde vundet i Randers ?


          2014?

          Comment


            #35
            Jeg håber Frø kommer ind for Jebali i dag, han altså lige tanden mere spilforståelse.

            Comment


              #36
              OC bliver i klubben hvis der ikke kommer et rigtigt godt tilbud med garanti for spilletid. Klogt tænkt. Han biiver ikke mindre værd ved at vente et år. Og han tror jo på Alm's nye tider.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Sabbi har langt igen til at blive en stabilt god spiller. Jeg kan dog godt lide, vi stiller op uden ændringer. Flere muligheder for at ændre udtryk undervejs, men med lidt held bliver det først til sidst - jeg tror vi tager mindst en pind i dag!
                Det er sidste udkald for ham. Men håber på at ALM kan få ham (og resten) i gang.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det er lidt skuffende med HC, men det betyder jo bare at Mandé tager pladsen hvis OC sælges, og så er HC 2. valg derfra. Mandé fik 5 år dengang og det er vanskeligt at bebrejde MH den kontrakt. Alm vil formodentlig altid vælge den stærkest mulige trup til en kamp. Strategien tilsiger dog at der kun må stå en etableret spiller foran et talent på fuldtidskontrakt så den del er ikke helt overholdt her. Jeg har dog stor tiltro til at HC forbedre sig, og tilkæmper sig enten 2. keeper tjansen efter OC, eller 1. keeper tjansen efter OC (hvis han sælges)
                  Det er vel undskyldt med at der er egen avl foran den etablerede spiller …
                  Men er det en decideret ting .. det har jeg ikke hørt før ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment

                  Working...
                  X