Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?
Comment
-
Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Det er sandt, han hentede en del spillere ind som ikke var gode nok og nogle som engang havde været det.
Comment
-
Jeg ved ikke hvor meget af ansvaret for de handler ligger på Kents eller Jespers skuldre, men uanset hvad så insisterede Kent på at benytte de spillere. Så det kunne i hvert fald tyde på at Kent har bedt om dem
Med de rigtige spillere kan han dog lave noget helt vildt og det er jo tydeligvis muligt at sætte sådan et hold sammen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?
Comment
Comment