Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    TV penge uddeles

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-scorer-kassen

    Men selvfølgelig er vi ikke nævnt med beløb og kan ikke se noget på eb.dk. Nogen der har dagens skrevende avis?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det tror jeg ikke man bruger i OB. Man kan godt frygte at AGF, BIF og sønderjyske opruster i vinterens vindue.
      Især bif, da de virkelig må konstatere at kvaliteten i de erstatninger de har hentet ind for deres store profiler ikke leverer stærkt nok. Greve er ikke en Jobbe og thiembe er ikke Jung. Det sammenholdt med et par formdyk har betydet at de nu er i midtersuppedasen sammen med os andre. Det viser også tydeligt at der er to sikre tophold. Derudover kommer det meget an på hvem der har tur i den. Brøndby havde det ekstra meget sidste år. Aab har tur i den nu og ellers er det jo klumpet fuldstændig sammen med undtagelse af Vejle, som sejler rundt.
      Sønderjyske kan vi sikkert forvente køber lidt ind igen, men spørgsmålet er hvor dygtige de er til det. Da de var bedst var det jo spillere fra lavere rækker de rekrutterede og skabte noget magi omkring. Nu er det udenlandske spillere fra alle verdenshjørner, men det tyder ikke på de har specielt meget kvalitet, så jeg er ikke så bange for, hvis de pludselig henter spillere.
      AGF tror jeg egentlig ikke planlægger det store vintervindue. De har investeret rigtig meget i truppen i sommers og det formoder jeg de begynder at få mere ud af. En snitter i Herning kan alle løbe ind i, men inden da så vi dem være lidt tilbage til det de har været bedst til de senere år. De holder nullet og det vil give sejre nok til at komme bedre efter det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        TV penge uddeles

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-scorer-kassen

        Men selvfølgelig er vi ikke nævnt med beløb og kan ikke se noget på eb.dk. Nogen der har dagens skrevende avis?
        Hvis man nørder lidt, kan man selv regne det ud

        Pengene er opdelt i fire puljer, der alle uddeles efter forskellige kriterier.
        1. Solidaritetspuljen
        2. Placeringspuljen
        3. Markedspuljen (kampvalg/-tidspunkt)
        4. Kamppuljen (Sejr/uafgjort)
        1., 2. 4. er nemme nok (henholdsvis 2.100.000,-, 1.800.000,- og 850.000,-), men kræver lidt arbejde med 3, da jeg ikke lige har styr på kampvalg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Hvis man nørder lidt, kan man selv regne det ud

          Pengene er opdelt i fire puljer, der alle uddeles efter forskellige kriterier.
          1. Solidaritetspuljen
          2. Placeringspuljen
          3. Markedspuljen (kampvalg/-tidspunkt)
          4. Kamppuljen (Sejr/uafgjort)
          1., 2. 4. er nemme nok (henholdsvis 2.100.000,-, 1.800.000,- og 850.000,-), men kræver lidt arbejde med 3, da jeg ikke lige har styr på kampvalg.
          Det var da de første 4.75 mill Jammen vi har spillet

          Fredag kl 18
          Søndag kl 14
          Søndag kl 18
          Mandag kl 19
          Søndag kl 16
          Lørdag kl 18
          Søndag kl 18
          Mandag kl 19
          Fredag kl 19
          Søndag kl 14
          Fredag kl 19

          Så 3*Fredag, 1*Lørdag, 2*Søndag kl 14, 1*Søndag kl 16, 2*Søndag kl 18 og 2*Mandag kl 19

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det var da de første 4.75 mill Jammen vi har spillet

            Fredag kl 18
            Søndag kl 14
            Søndag kl 18
            Mandag kl 19
            Søndag kl 16
            Lørdag kl 18
            Søndag kl 18
            Mandag kl 19
            Fredag kl 19
            Søndag kl 14
            Fredag kl 19

            Så 3*Fredag, 1*Lørdag, 2*Søndag kl 14, 1*Søndag kl 16, 2*Søndag kl 18 og 2*Mandag kl 19
            Takker

            Så skal jeg bare lige have styr på fordelingsnøglen

            Den er bl.a. årsagen til, at BIF altid indkasserer en del penge på trods af en mindre god placering i tabellen.

            Comment


              7,7 million ifølge EB

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                7,7 million ifølge EB
                Det er ikke ret mange gange vi har fået så meget.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                  Det er ikke ret mange gange vi har fået så meget.
                  Men vil på par i forhold til budget. Når de siger top 6 må man vel lave budget efter det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Men vil på par i forhold til budget. Når de siger top 6 må man vel lave budget efter det.
                    men hvor stor er forskellen så reelt på den aktuelle 6 plads eller hvis vi havde lagt nr 8 eller 9?

                    tv pengene har man jo vidst hvad der ville komme ind baseret på spilletidspunkter.

                    Comment


                      Aron og Frø på ugens tipsbladshold:
                      Rundens Hold i Superligaen - 11. runde | Tipsbladet.dk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Aron og Frø på ugens tipsbladshold:
                        Rundens Hold i Superligaen - 11. runde | Tipsbladet.dk
                        og 3 på bold:
                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...i-superligaen/

                        Comment


                          “Thrandarson erobrede flest bolde, vandt flest dueller og tacklede mest af alle spillere i 11. runde. Han er desuden højt placeret på listen over flest vundne hovedstødsdueller, og han præsterede næstflest succesfulde afleveringer på modstanderens halvdel - kun overgået af Lasse Berg Johnsen fra Randers. Sublimt.”

                          Vores Islandske kriger har sine mangler, men jeg må sige at jeg efterhånden er rigeligt tryg ved ham som vores ene 6er. Stærk kamp i fredags.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            “Thrandarson erobrede flest bolde, vandt flest dueller og tacklede mest af alle spillere i 11. runde. Han er desuden højt placeret på listen over flest vundne hovedstødsdueller, og han præsterede næstflest succesfulde afleveringer på modstanderens halvdel - kun overgået af Lasse Berg Johnsen fra Randers. Sublimt.”

                            Vores Islandske kriger har sine mangler, men jeg må sige at jeg efterhånden er rigeligt tryg ved ham som vores ene 6er. Stærk kamp i fredags.
                            Han bliver kun bedre og bedre jo mere han spiller derinde

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Han bliver kun bedre og bedre jo mere han spiller derinde
                              Men han falder delvis igennem mod de bedre hold. Spændende at se om han holder niveau mod hestene.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                “Thrandarson erobrede flest bolde, vandt flest dueller og tacklede mest af alle spillere i 11. runde. Han er desuden højt placeret på listen over flest vundne hovedstødsdueller, og han præsterede næstflest succesfulde afleveringer på modstanderens halvdel - kun overgået af Lasse Berg Johnsen fra Randers. Sublimt.”

                                Vores Islandske kriger har sine mangler, men jeg må sige at jeg efterhånden er rigeligt tryg ved ham som vores ene 6er. Stærk kamp i fredags.
                                Ud fra ovenstående statistikker er der jo ærligt talt ingen mangler. Han ligger i toppen af alt, hvad man skal som central midtbanespiller.

                                (Jeg ved godt, hvad du mener).

                                Men vi tærer godt nok også på de to centrale spillere. De skal jo arbejde som gale i det nuværende system, som i dårlige perioder minder om 4-2-4.

                                Last edited by Jungledyret; 04-10-2021, 18:51.

                                Comment

                                Working...
                                X