Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Du fik hvad du ønskede :).
    Ja, er helt tilfreds!
    Og ønsker nu selvfølgelig en hjemmebanesejr mod Randers om to uger. :-)
    Det ville være absolut oplagt da endelig kan være med igen på stadion sammen med sønnen til den kamp. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ja, er helt tilfreds!
      Og ønsker nu selvfølgelig en hjemmebanesejr mod Randers om to uger. :-)
      Det ville være absolut oplagt da endelig kan være med igen på stadion sammen med sønnen til den kamp. :-)
      Det kan umuligt gå galt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tja. Det er umiddelbart deres plan. Tror kun de henter noget hvis en agent tilbyder dem noget profileret ala Kadrii/Jebali klasse eller højere. Vi må se
        Det ville så heller ikke gøre noget men lidt skidt hvis OB slet ikke selv har input til hvor man ønsker at forstærke sig .. fint nok med egen avl men det kan jo ikke stå alene ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tja. Det er umiddelbart deres plan. Tror kun de henter noget hvis en agent tilbyder dem noget profileret ala Kadrii/Jebali klasse eller højere. Vi må se
          Bare et tankeeksperiment:

          HCB
          Nico. Vestergaard. Larsen. Brems.
          Østrøm. JJT
          Hyllegaard. Frøkjær. Breum.
          Fenger
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Bare et tankeeksperiment:

            HCB
            Nico. Vestergaard. Larsen. Brems.
            Østrøm. JJT
            Hyllegaard. Frøkjær. Breum.
            Fenger
            Drømmene kan man aldrig tage fra en. Men jeg tror det bliver der. Dette hold ville ikke nå de målsætninger vi gerne vil opnå.
            Det er nød til at være en balance mellem talenter og store profiler. Jeg kan sagtens leve med at kun 4-5 i start 11 er fra akademiet, bare de er gode nok til at få os tilbage til toppen og man konstant får store talenter op hvert år for at tage over for dem der bliver solgt videre for mange penge.

            Comment


              CS med endnu en assist mod fuck.

              Comment


                OB vinder 6 - 0 og Red Bull Copenhagen sætter point til. Jeg tror jeg skal spille lotto i den næste uge.

                ​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Det mener jeg måske nok er at gamble med målet om top6 … hvis det kun er der der mangler .. forudsat at Breum tager venstrekanten …
                  Hvis vi ligger i nærheden af top 6 i vinterpausen så bliver der ikke handlet. Tror jeg.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Vildt nok vi havner i top 6 her halvvejs i programmet, når man har følelsen af, at spillet til tider har haltet gevaldigt hvad kan det ikke blive til, når vi rammer en stime gode kampe i træk.
                    Vi har fået de point vi kunne forvente Vores held er at både AGF og BIF har nedgang og præsterer under deres forventning.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Hvis vi ligger i nærheden af top 6 i vinterpausen så bliver der ikke handlet. Tror jeg.
                      Nok kun hvis JJ,Lieder,Okosun, Fenger eller andre smutter/sælges. De 3 af dem vil have 6 måneder tilbage af kontrakten og Okosun må efterhånden være DMW.
                      Ellers ser jeg dem ikke handle

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvis vi ligger i nærheden af top 6 i vinterpausen så bliver der ikke handlet. Tror jeg.
                        Må vel også lige tage bestik af hvor aktive de andre er …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Må vel også lige tage bestik af hvor aktive de andre er …
                          Man gjorde det ikke i sommerens vindue…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nok kun hvis JJ,Lieder,Okosun, Fenger eller andre smutter/sælges. De 3 af dem vil have 6 måneder tilbage af kontrakten og Okosun må efterhånden være DMW.
                            Ellers ser jeg dem ikke handle
                            Enig.
                            Med hensyn til
                            Okosun så er det ikke overraskende men man undrer sig heller ikke så meget over indkøbet forbi han blot er et nummer i rækken sf fejlkøb.
                            Håber da Horsens og Okosun kan finde et kompromis til vinter så han kan komme derover og få fast spilletid
                            Last edited by Magge; 04-10-2021, 08:10.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Må vel også lige tage bestik af hvor aktive de andre er …
                              Det tror jeg ikke man bruger i OB. Man kan godt frygte at AGF, BIF og sønderjyske opruster i vinterens vindue.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Man gjorde det ikke i sommerens vindue…
                                Nej men dels havde man en tiltro til nuværende trup og dels var/er Bjørn ikke tiltrådt …

                                Nu har man vel trods alt fået øje for at man kun lige er i top6 og måske ikke engang i vintervinduet og ja .. formentligt kommer AGF og BIF tilbage på sporet på et tidspunkt ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X