Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    AGF har disse ambitioner og vi vil bare træne hårdere og snige os med i Top 6

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...raever-titler/
    Vi har også ambitioner om top 4 eller top 6 i de dårlige år, men handler ikke derefter. Og når det ikke lykkedes så kigger man ikke indad, men i stedet for går sportschefen eller anføreren ud i pressen og klynker over os ubarmhjertelige og krævende fans som er så urimelige at kritisere klubben for ikke at leve op til klubbens egne målsætninger.

    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg

      Skyblues er stadig et af de hold der har været længst tid i den bedste engelske række og det er ikke mange år siden (inden for de sidste 12 år) at de vandt slaget om M69 så det ville være en hed drøm…
      jeg tror nu stadig den bedste vej for os er at lade de gamles kontrakter løbe ud også kun købe ungt eller ikke købe noget…
      Det burde være slut med at agere skraldemand og hente affald i de andre klubber. JH lykkedes på nogle punkter med det i Horsens og fik overbevist ledelsen i OB om at det var vejen frem. Der var bare den lille forskel af Horsens blot skulle overleve i ligaen og vi ihvertfald ifølge deres egne udmeldinger vil være top 6 hold. Det tog 7 år før der endelig var en ansvarlig i OB der erkendte at vi har købt for dårligt ind, så er spørgsmålet nu blot hvor længe der går før der bliver handlet på selverkendelsen.
      Det siger sig selv hvorfor vi gik fra FCK- Light til Horsens-lookalike
      Last edited by Magge; 27-09-2021, 22:09.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Der tales om en fyring af Alm. Jeg er ikke voldsomt imponeret - jeg har simpelthen svært ved at se det fornuftige taktiske oplæg i OBs 4-2-4 - men vi skal stoppe med at fyrre trænere. Hvad har det bragt klubben?

        OBs problem er ledelsen og kulturen. Førstnævnte er der hentet nyt blod til; sidstnævnte tager tid. Og ændres ikke af en lettere fluffy strategi.

        Jeg vil først for alvor evaluere, når Alm har fået længere tid og den nye svenske skægmand har fået tid til at sætte sit ledelsesmæssige præg.


        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Vi har også ambitioner om top 4 eller top 6 i de dårlige år, men handler ikke derefter. Og når det ikke lykkedes så kigger man ikke indad, men i stedet for går sportschefen eller anføreren ud i pressen og klynker over os ubarmhjertelige og krævende fans som er så urimelige at kritisere klubben for ikke at leve op til klubbens egne målsætninger.
          Her kan man så også sige øverste ledelse reagerer ved at sende anføreren videre og degradere sportschefen. Jeg er ret sikker på at OB også kommer til at handle fra en højere hylde i de kommende vinduer. Det skulle bare ikke være med Hemme som spydspids og det rammer os måske lidt nu, men giver bedst mening på den lange bane

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Her kan man så også sige øverste ledelse reagerer ved at sende anføreren videre og degradere sportschefen. Jeg er ret sikker på at OB også kommer til at handle fra en højere hylde i de kommende vinduer. Det skulle bare ikke være med Hemme som spydspids og det rammer os måske lidt nu, men giver bedst mening på den lange bane
            måske, men er ikke overbevist. Det kan godt være JD ikke spillede meget, men han viste noget af den hårdhed der mangler de gange han blev skiftet ind. Guderne må vide hvorfor man har købt Okosun, Opondo, Lieder, AJA, KL m.fl. i stedet for spillere med kvalitet og eller som passer ind i holdets spillestil. De siger strategien har været længe undervejs, og alligevel er undskyldningen at man venter på en sportsdirektør. Hvis det er tilfældet, så burde man hælde Hemmingsen ud, som tydeligvis ikke er kompetent. Det kan godt være ansættelsen af Bjørn er fordi Thorborg for en sjælden gang skyld erkender at en ansættelse var forkert, men vælger at holde på Hemme for ikke at tabe for meget ansigt. Men de beslutninger der er taget de seneste 10 år, gør at ansigtet er tabt for længst.
            CS overstråler Jørgen i går, og det er vel at mærke en fynbo som vel går for en 1/4 af Jørgens løn. Hvis vi alligevel ikke har råd til at købe kvalitet, så heller spillere med vilje og hjerte. Det er billigere og bringer mere.

            Comment


              OBs 9`er skal score 15 sæsonmål ifølge AA

              https://www.bt.dk/superligaen/maallo...en-god-periode

              Comment


                Meget enig i RVs betragtninger og karakterer her

                https://www.bt.dk/superligaen/bts-do...vde-han-gang-i

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Der tales om en fyring af Alm. Jeg er ikke voldsomt imponeret - jeg har simpelthen svært ved at se det fornuftige taktiske oplæg i OBs 4-2-4 - men vi skal stoppe med at fyrre trænere. Hvad har det bragt klubben?

                  OBs problem er ledelsen og kulturen. Førstnævnte er der hentet nyt blod til; sidstnævnte tager tid. Og ændres ikke af en lettere fluffy strategi.

                  Jeg vil først for alvor evaluere, når Alm har fået længere tid og den nye svenske skægmand har fået tid til at sætte sit ledelsesmæssige præg.

                  Tror ikke han fyres, men man venter på at hans samarbejde med BW skal bære frugt (mener de har arbejdet sammen i mange år før og man har store forventninger om, at det kaster større resultater af sig fremadrettet).

                  Comment


                    Håber ikke at der allerede tænkes i retning af at skifte træner.
                    Resultaterne viser, om noget, hvad vi kan forvente af den trup der er til rådighed. En trup man kan forvente at slutte på plads 5 til 11, afhængigt af hvordan man selv og konkurrenterne præsenterer. Nu ser det ud til, at BIF er kommet i gang, og måske AGF overhaler os i aften?
                    Når det er sagt, så er jeg ikke imponeret over AA, han har ikke præsenteret noget specielt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Der tales om en fyring af Alm. Jeg er ikke voldsomt imponeret - jeg har simpelthen svært ved at se det fornuftige taktiske oplæg i OBs 4-2-4 - men vi skal stoppe med at fyrre trænere. Hvad har det bragt klubben?

                      OBs problem er ledelsen og kulturen. Førstnævnte er der hentet nyt blod til; sidstnævnte tager tid. Og ændres ikke af en lettere fluffy strategi.

                      Jeg vil først for alvor evaluere, når Alm har fået længere tid og den nye svenske skægmand har fået tid til at sætte sit ledelsesmæssige præg.

                      Det forstår jeg ikke … muligt at OB’s placering ikker som ønsket men med alle de ting der er sket de sidste 3 mdr. og må forventes at ske de kommende 6 mdr. virker det utroligt uovervejet. NT har før ageret uovervejet men her må man da tro at der kan gives noget tid.
                      Jeg har desværre ikke set så mange kampe men går det ringere og ringere med udtrykket i kampene eller? Ud over et par sure opstød under kampene som jeg følger i radio og her virker det ikke sådan..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Her kan man så også sige øverste ledelse reagerer ved at sende anføreren videre og degradere sportschefen. Jeg er ret sikker på at OB også kommer til at handle fra en højere hylde i de kommende vinduer. Det skulle bare ikke være med Hemme som spydspids og det rammer os måske lidt nu, men giver bedst mening på den lange bane
                        Det var nu JH som var ude med riven over for fansene. Det har Hemme trods alt ikke været endnu, ham har tværtimod sagt at han vil stå på mål for den kritik der må komme hvis målsætningen glipper.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          OBs 9`er skal score 15 sæsonmål ifølge AA

                          https://www.bt.dk/superligaen/maallo...en-god-periode
                          Det kommer aldrig til at ske med Baskim
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            måske, men er ikke overbevist. Det kan godt være JD ikke spillede meget, men han viste noget af den hårdhed der mangler de gange han blev skiftet ind. Guderne må vide hvorfor man har købt Okosun, Opondo, Lieder, AJA, KL m.fl. i stedet for spillere med kvalitet og eller som passer ind i holdets spillestil. De siger strategien har været længe undervejs, og alligevel er undskyldningen at man venter på en sportsdirektør. Hvis det er tilfældet, så burde man hælde Hemmingsen ud, som tydeligvis ikke er kompetent. Det kan godt være ansættelsen af Bjørn er fordi Thorborg for en sjælden gang skyld erkender at en ansættelse var forkert, men vælger at holde på Hemme for ikke at tabe for meget ansigt. Men de beslutninger der er taget de seneste 10 år, gør at ansigtet er tabt for længst.
                            CS overstråler Jørgen i går, og det er vel at mærke en fynbo som vel går for en 1/4 af Jørgens løn. Hvis vi alligevel ikke har råd til at købe kvalitet, så heller spillere med vilje og hjerte. Det er billigere og bringer mere.
                            JD var middelmådig og viste sig som et skvat som ikke kunne håndtere presset i en klub med ambitioner, desuden fik vi flere point i kampe uden JD end i kampe med JD. Så han var ikke på nogle punkter overhovedet en spiller som kunne rykke os.

                            Og tag du bare Kadrii med i den række at køb som ikke passer ind i strategien
                            Last edited by Magge; 27-09-2021, 11:43.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              JD var middelmådig og viste sig som et skvat som ikke kunne håndtere presset i en klub med ambitioner, desuden fik vi flere point i kampe uden JD end i kampe med JD. Så han var ikke på nogle punkter overhovedet en spiller som kunne rykke os.

                              Og tag du bare Kadrii med i den række at køb som ikke passer ind i strategien
                              Det var ikke fordi jeg ville beholde JD, han var nærmest mere skadet end Ryan. Det var mere at vi mangler en rigtig 6'er der først tænker forsvar. Aron er bedre end da han startede, men nogen top 6 spiller det bliver han aldrig (dog får man 100% fra ham). JJ er ofte skadet og det tager altid lang tid for ham at komme op i gear (jeg ser JJT som en spiller der kunne have top 6 potentiale, hvis han nogensinde får et par sæsoner uden skader).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Meget enig i RVs betragtninger og karakterer her

                                https://www.bt.dk/superligaen/bts-do...vde-han-gang-i
                                Helt enig i karakteren som også viser hvad der er vores problem. Kadrii, KL, Kløve og Tver spillede atter engang anonymt og uden det mindste lederskab.
                                Hvem skal de unge støtte sig opad og hvem skal dække ind for de udsving der vil være hos unge spillere.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X