Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser lige Bif, og at vi kun får 2-2 mod det hold, viser vi ikke er ret solide. Ved godt at den røde tyr er et bedre hold end os, men 0-2 på 10 min

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Ser lige Bif, og at vi kun får 2-2 mod det hold, viser vi ikke er ret solide. Ved godt at den røde tyr er et bedre hold end os, men 0-2 på 10 min
      Ja det er helt fantastisk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja det er helt fantastisk
        Fryder mig lidt over at Hermansen er blevet hypet op det ene og det andet sted, sejler som han gør. Bedre end OC. Klar kommende landsholdsmålmand og bla bla bla. I aften ser man det reelle niveau.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

          Fryder mig lidt over at Hermansen er blevet hypet op det ene og det andet sted, sejler som han gør. Bedre end OC. Klar kommende landsholdsmålmand og bla bla bla. I aften ser man det reelle niveau.
          OC lavede også fejl i sin første sæson, som nu Hermansen også gør. Det blåstempler dog ikke Hermansen som dårligere end OC, eller omvendt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            OC lavede også fejl i sin første sæson, som nu Hermansen også gør. Det blåstempler dog ikke Hermansen som dårligere end OC, eller omvendt.
            Det anfægter jeg heller ikke. Min pointe drejer sig om Brøndbyliderligheden ved medierne. Akharaz var den nye Eriksen, Gerth var den nye Eriksen, Skipper var den nye Agger og de bliver ved og ved. Jeg brækker mig. Deraf mit opslag :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

              Fryder mig lidt over at Hermansen er blevet hypet op det ene og det andet sted, sejler som han gør. Bedre end OC. Klar kommende landsholdsmålmand og bla bla bla. I aften ser man det reelle niveau.
              Og han er lige blevet udtaget til U21 landsholdet af den nye landstræner, nuværende assistent i BIF Jesper S.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Og han er lige blevet udtaget til U21 landsholdet af den nye landstræner, nuværende assistent i BIF Jesper S.
                Retfærdigvis har han jo været med det meste af tiden som 3.målmand og derfor er det vel naturligt at han stadig er med og måske bliver 1.målmand

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Retfærdigvis har han jo været med det meste af tiden som 3.målmand og derfor er det vel naturligt at han stadig er med og måske bliver 1.målmand
                  + hvem skulle være et bedre alternativ lige nu?
                  Den U21 udtagelse er helt fair. Brøndbyspiller eller ej.

                  Comment


                    Det er altid lidt sjovt at læse med på diverse fan fora - Hermansen bliver heftigt kritiserer på sydsiden efter igår. Lindstrøm fik også meget kritik af egne fans i NF første sæson, Ross er blevet sablet ned på AaBs debatsiden. Oftest er kritikken berettiget, men historien viser også bare hvor langt de unge kan nå hvis potentialet er der og de har tillid nok til at få kontinuerlig spilletid på trods af udsving og sløje præstationer. Gid vi ville udvise den samme tillid til vores talenter selvom det givetvis vil koste på den korte bane.

                    For os er OC vel symbolet på hvor god en case man kan stå med hvis man ikke bare fare ud og henter en eller anden ligegyldig spiller fordi niveauet måske ikke er der helt fra starten af hos de unge.

                    Hermansen kan snildt gå hen og blive en fin keeper for BIF og han har ihvertfald ikke været dårligere end tyskeren var i starten af hans Brøndby karriere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                      + hvem skulle være et bedre alternativ lige nu?
                      Den U21 udtagelse er helt fair. Brøndbyspiller eller ej.
                      Enig. Men forstår godt hvilken pointe at Galamush ville fremføre

                      Comment


                        Hermansen har imponeret mig jeg tror han bliver en super god keeper. Men Brøndby har de seneste uger også vist, hvordan selv dygtige spillere kan falde fuldstændigt igennem, hvis du smider kontinuiteten og ikke erstatter klasse med noget der bare ligner. Jeg tror BIF får et meget svært efterår og jeg køber ikke, de kommer til at køre derudaf så snart de vinder et par kampe.

                        Comment


                          AaB er ved at finde formen, og deres bedste mand sidder stadig ude. kusk kan heller ikke spille sig i start 11.

                          ligaen knækker og som ventet er OB i den kedelige ende.

                          Comment


                            Mange spændende ting, der sker i FCN...

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rpool-spiller/

                            Comment


                              Det er ret langt fra imponerende hvad FCM spiller der på hjemmebanen mod FCN i første halvleg...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Det er ret langt fra imponerende hvad FCM spiller der på hjemmebanen mod FCN i første halvleg...
                                Men nu fører de 1-0

                                Comment

                                Working...
                                X