Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Skylder ja stadig en øl... så sætter en pølser nu. Vi taber ikke!
    Aftale

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Og deres fart får udfordret vores langsomme og lidt vaklende forsvar med deres pres. Jeg ved ikke hvordan det går i morgen. Men Brøndby taber vi til
      Jeg ser ikke mange af BIFs kampe, men når jeg læser lidt med på sydsiden går meget af kritikken i denne sæson på deres voldsomme tab af fart som ellers var så vigtigt for dem i sidste sæson. Det gik enormt hurtigt når Jobbe fik bolden, og selvom Greve kommer med noget af det de mistede med Jobbe, så er fart ikke en af de ting.

      Jeg er på ingen måde skræmt over BIF der er ekstremt langt fra sidste sæsons niveau. BIF er nok heller ikke specielt skræmt over OB og mon ikke vi får en uskøn kamp mellem to middelmådige hold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Jeg ser ikke mange af BIFs kampe, men når jeg læser lidt med på sydsiden går meget af kritikken i denne sæson på deres voldsomme tab af fart som ellers var så vigtigt for dem i sidste sæson. Det gik enormt hurtigt når Jobbe fik bolden, og selvom Greve kommer med noget af det de mistede med Jobbe, så er fart ikke en af de ting.

        Jeg er på ingen måde skræmt over BIF der er ekstremt langt fra sidste sæsons niveau. BIF er nok heller ikke specielt skræmt over OB og mon ikke vi får en uskøn kamp mellem to middelmådige hold.
        Det er jeg bare ikke enig i. Men det får vi jo at se om 1 uge

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det er jeg bare ikke enig i. Men det får vi jo at se om 1 uge
          FC Nordsjælland er tidligt gode i år, men Brøndby stillede altså kapabelt op i går, på trods af de mange coronaramte ... så jeg er enig.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            FC Nordsjælland er tidligt gode i år, men Brøndby stillede altså kapabelt op i går, på trods af de mange coronaramte ... så jeg er enig.
            FCN har vel ikke holdt så stort udsalg så der er ikke måske ikke så mange nye som lige skal vænne sig til ligaen og samtidig har de mamge knægte lige fået den smule mere rutine så jeg tænker de i år vil vise noget mere stabilitet og hurtigere sikre sig en top 6 placering
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Det er altså en lidt sjov myte nogle fans af OB har fået opbygget der.
              Jeg er stensikker på at hvis det blev undersøgt, så taber OB ikke oftere til hold i krise, end andre sammenlignelige hold ...
              Din overbevisning har jo flere gange vist ikke at have så forfærdeligt meget at gøre med hvad der egentlig foregår. Bare det du ikke ved det, men kalder det en myte....... tjaaa.

              Jeg undersøgte det sidst du kaldte det en myte, hvor du heller ikke selv havde undersøgt det. Det er efterhånden lang tid siden, og husker ikke procenterne, men OB har i hvert fald været gode til at tabe til hold som ikke har vundet i et vidst antal kampe(husker ikke hvilket antal jeg gik ud fra)
              Og de var også bedre end de hold der i en efterfølgende debat blev nævnt som sammenlignelige, da jeg så valgte også at undersøge det.

              Fair nok du har glemt det, da det er længe siden, men nu har du så fået genopfrisket hukommelsen.

              Selv tak.
              Last edited by Kaspernon; 16-08-2021, 11:28.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Nu er Nordsjælland på vej til at hente en erstatning for Peter Vindahl og så vil OB stå tilbage som eneste hold der ikke har hentet en eneste ny spiller.

                Måske Hemmingsen præsenterer et eller andet ligegyldigt fyld på sidstedagen, så han, ligesom sin læremester med stigningen af Mohammed Fellah, kan gå ud og sige at man ventede til allersidst, så man kunne få sin ønskespiller, som man i øvrigt har jagtet i flere vinduer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                  Nu er Nordsjælland på vej til at hente en erstatning for Peter Vindahl og så vil OB stå tilbage som eneste hold der ikke har hentet en eneste ny spiller.

                  Måske Hemmingsen præsenterer et eller andet ligegyldigt fyld på sidstedagen, så han, ligesom sin læremester med stigningen af Mohammed Fellah, kan gå ud og sige at man ventede til allersidst, så man kunne få sin ønskespiller, som man i øvrigt har jagtet i flere vinduer
                  Husk nu at vi historisk har vist at vi godt kan handle

                  Manden kan hverken handle ind eller sælge ud og han får OB til at se dumme og inkompetente ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Husk nu at vi historisk har vist at vi godt kan handle

                    Manden kan hverken handle ind eller sælge ud og han får OB til at se dumme og inkompetente ud.
                    Det er simpelt hen så enormt pinligt at se og høre den mand udtale sig.
                    Last edited by Magge; 16-08-2021, 16:58.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Gribben fra Kerteminde er i studiet i onsite om lidt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Gribben fra Kerteminde er i studiet i onsite om lidt.
                        Offside

                        Comment


                          Hvor er Jon Pagh dog egentlig en sensationshungrende journalist, der prøver at skabe splid og dårlig stemning overalt..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Hvor er Jon Pagh dog egentlig en sensationshungrende journalist, der prøver at skabe splid og dårlig stemning overalt..
                            Rædselsfuld. Men manden har jo også været reality-journalist i årevis, før han begyndte at lave sport på TV3, så han er velsagtens håndplukket til at være den type journalist.

                            Comment


                              Sæsonen er godt i gang, og om to kampe er en tredjedel af grundspillet overstået. Vi står lige pt. med 5 point for fem kampe, som nummer 7, lige uden for det gode selskab. De to næste kampe er hjemme mod BIF og ude mod AGF.
                              Historisk set har vi en virkelig dårlig statistik hjemme mod BIF: 10-13-22, og 1-1-3 i de sidste fem kampe. Til gengæld er vi historisk gode i Aarhus: 10-8-20 (AGF nævnt først), men 4-0-1 i de sidste fem kampe (igen AGF nævnt først).
                              Lige pt. ser jeg fem hold, der er ved at skille sig ud: RFC, FCM, FCK, FCN og AaB. Jeg går også ud fra, at disse hold konsoliderer deres plads i de kommende to runder, og at vi derfor når op på følgende stilling:
                              FCK 17 point
                              FCM 16
                              RFC 15
                              FCN 13
                              AaB 12
                              SIF 8
                              OB 5-11
                              VFF 6
                              SE 5
                              BIF 4-7
                              AGF 3-6
                              VB 1

                              Det store spørgsmål er så, hvor vi kommer til at ligge. To nederlag, og der vil være et hul på 3 point op til en sjetteplads. Ikke optimalt at vi allerede så tidligt i sæsonen skal til at indhente andre klubber for at kunne opnå vores målsætning. Med to sejr vil vi til gengæld komme til at ligge ok, på den rigtige side af stregen.
                              På positivsiden står, at vi allerede har mødt de fem af de hold, der lige pt. ligger nummer 1 til 6. Jeg vil tro, at det er noget man vil kommunikere ud fra Ådalen, hvis krisen for alvor sætter ind. Omvendt skal vi nu møde BIF hjemme, og selv om jeg ikke er imponeret over hvad de har præsteret hidtil, så er jeg desværre sikker på, at vi vil blive blæst bagover af deres energi. Jeg har ikke den store tiltro til, at vi er i stand til at stå imod. Desværre har jeg noget af den samme frygt for kampen i Aarhus, da jeg ikke tror, at David Nielsen i lang tid endnu vil lade AGF spille uden gejst og energi.
                              Alt i alt, så tror jeg maksimalt på 1 point, måske 2 eller tre, hvis vi klarer det optimalt. Hvordan vil det stille os, før en kommende landsholdspause? Vil det betyde, at man (i yderligere grad end allerede nu) benytter sig af den kendte stamme af rutinerede spillere, på bekostning af de unge talenter, og stik imod den vedtagne strategi? Jeg kan allerede se tegningen til, at Alm er ved at være presset, da han både skal leve op til strategien, samtidig med, at der forventes resultater? Jeg ved godt, det er meget tidligt på sæsonen, men er vi ved at nå en situation, hvor der stilles spørgsmålstegn ved hans virke?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                                Sæsonen er godt i gang, og om to kampe er en tredjedel af grundspillet overstået. Vi står lige pt. med 5 point for fem kampe, som nummer 7, lige uden for det gode selskab. De to næste kampe er hjemme mod BIF og ude mod AGF.
                                Historisk set har vi en virkelig dårlig statistik hjemme mod BIF: 10-13-22, og 1-1-3 i de sidste fem kampe. Til gengæld er vi historisk gode i Aarhus: 10-8-20 (AGF nævnt først), men 4-0-1 i de sidste fem kampe (igen AGF nævnt først).
                                Lige pt. ser jeg fem hold, der er ved at skille sig ud: RFC, FCM, FCK, FCN og AaB. Jeg går også ud fra, at disse hold konsoliderer deres plads i de kommende to runder, og at vi derfor når op på følgende stilling:
                                FCK 17 point
                                FCM 16
                                RFC 15
                                FCN 13
                                AaB 12
                                SIF 8
                                OB 5-11
                                VFF 6
                                SE 5
                                BIF 4-7
                                AGF 3-6
                                VB 1

                                Det store spørgsmål er så, hvor vi kommer til at ligge. To nederlag, og der vil være et hul på 3 point op til en sjetteplads. Ikke optimalt at vi allerede så tidligt i sæsonen skal til at indhente andre klubber for at kunne opnå vores målsætning. Med to sejr vil vi til gengæld komme til at ligge ok, på den rigtige side af stregen.
                                På positivsiden står, at vi allerede har mødt de fem af de hold, der lige pt. ligger nummer 1 til 6. Jeg vil tro, at det er noget man vil kommunikere ud fra Ådalen, hvis krisen for alvor sætter ind. Omvendt skal vi nu møde BIF hjemme, og selv om jeg ikke er imponeret over hvad de har præsteret hidtil, så er jeg desværre sikker på, at vi vil blive blæst bagover af deres energi. Jeg har ikke den store tiltro til, at vi er i stand til at stå imod. Desværre har jeg noget af den samme frygt for kampen i Aarhus, da jeg ikke tror, at David Nielsen i lang tid endnu vil lade AGF spille uden gejst og energi.
                                Alt i alt, så tror jeg maksimalt på 1 point, måske 2 eller tre, hvis vi klarer det optimalt. Hvordan vil det stille os, før en kommende landsholdspause? Vil det betyde, at man (i yderligere grad end allerede nu) benytter sig af den kendte stamme af rutinerede spillere, på bekostning af de unge talenter, og stik imod den vedtagne strategi? Jeg kan allerede se tegningen til, at Alm er ved at være presset, da han både skal leve op til strategien, samtidig med, at der forventes resultater? Jeg ved godt, det er meget tidligt på sæsonen, men er vi ved at nå en situation, hvor der stilles spørgsmålstegn ved hans virke?
                                Som FCK spillede i Århus og som FCM med et ramt hold og en mand nede fightede den hjem, samt den første halvleg som AAb spillede i går, så stikker de hold af. FCN har også et stærkt hold med meget fart. Hertil er Randers er stabile og få flere point end spillet er til. Både Viborg og os havde fortjent mere mod dem, men point er point.
                                BIF har penge, så mon ikke de får købt nok ind til at komme i top 6.
                                Så er top 6 lukket, og det er uden SIF og GF.

                                Alt i alt, så er det kun Hemmingsen som tror på at OB har et top 6 hold.

                                Comment

                                Working...
                                X