Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er UTROLIGT at AGF har hentet Oliver Lund fra jer og bruger ham, han har slet ikke niveau til superligaen og har aldrig haft det ... det koster virkelig AGF nu!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Det er godt nok en elendig sæsonstart de har fået i Aarhus.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er UTROLIGT at AGF har hentet Oliver Lund fra jer og bruger ham, han har slet ikke niveau til superligaen og har aldrig haft det ... det koster virkelig AGF nu!
        Ja det var så en af de 6 vi skal af med hvis vi skal løfte os. Men han har sejlet lige så meget rund for dem som for os. Tror folk overvurdere ham fordi han har de fysiske aktioner i kampene, men har har intet bundniveau.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Ja det var så en af de 6 vi skal af med hvis vi skal løfte os. Men han har sejlet lige så meget rund for dem som for os. Tror folk overvurdere ham fordi han har de fysiske aktioner i kampene, men har har intet bundniveau.
          Bare for sjov. Hvem er de 5 andre?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Bare for sjov. Hvem er de 5 andre?
            den kommer til at gøre ondt hos nogle.
            Jørgen
            kasper L (kan blive som kultur bære og supplere de unge)
            aja
            Opondo
            Lieder
            Ryan
            Okosun ( ellers skal han affinde sig med at være reserve til gamechange.)

            det er så 6/7
            ville heller ikke græde over et Kløve salg og Mande ditto
            for 6 måneder siden var Aron også på listen. Jeg tænker han skal have muligheden for evt, at kende egen begrænsning.


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Det er UTROLIGT at AGF har hentet Oliver Lund fra jer og bruger ham, han har slet ikke niveau til superligaen og har aldrig haft det ... det koster virkelig AGF nu!
              Det sætter afskeden med Oli Lund lidt i relief for mig. Ja jeg klappede og ja jeg er vild med hans dedikation og person. Men... Han er et symbol på den middelmådighed, der kendetegner os i de her år. En spiller, der aldrig vil løfte noget hold, fordi han laver alt for mange fejl; både af de urutinerede slags og så de fejl, hvor han overvurderer sin egen teknik, personificeret ved én hvor han nonchalant vil tæmme en bold med ydersiden, hvorefter han klotter i bolden i en kamp for ikke så lang tid siden.

              Han er ikke god nok og har aldrig været god nok. Men fed fyr og fed energi.

              MvH ChrisOB

              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                den kommer til at gøre ondt hos nogle.
                Jørgen
                kasper L (kan blive som kultur bære og supplere de unge)
                aja
                Opondo
                Lieder
                Ryan
                Okosun ( ellers skal han affinde sig med at være reserve til gamechange.)

                det er så 6/7
                ville heller ikke græde over et Kløve salg og Mande ditto
                for 6 måneder siden var Aron også på listen. Jeg tænker han skal have muligheden for evt, at kende egen begrænsning.

                Kasper Larsen synes jeg er en af de få, der har holdt stabilt pænt niveau i det seneste år. En del gange har jeg bandet af af Oliver, Jørgen og AJA, men har ikke bemærket mange grove fejl af Kasper. Synes klart han skal blive her længe endnu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                  Kasper Larsen synes jeg er en af de få, der har holdt stabilt pænt niveau i det seneste år. En del gange har jeg bandet af af Oliver, Jørgen og AJA, men har ikke bemærket mange grove fejl af Kasper. Synes klart han skal blive her længe endnu.
                  Det er mest fordi vi har nogle unge i støbesken. Men er enig i, at han hverken er fantastisk eller dårlig. Hvis vi har ambtioner så køber vi en som er bedre end JT og få giver de unge nogle forbilleder og en som kan lære fra sig. Men er enig i at KL hverken er god eller dårlig, så fin trupspiller, også derfor jeg skriver 6/7.

                  Comment


                    Godt nok ikke SL. Men Jesus kristus Esbjerg, https://www.bt.dk/fodbold/kaosset-fo...ende-direktoer

                    Comment


                      Jeppe Tverskov er glad for at spille fodbold igen, og han mener, det er vigtigt at få point i de tætte kampe i Superligaen.

                      http://obstruktion.dk/tverskov-ekstr...-taette-kampe/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Godt nok ikke SL. Men Jesus kristus Esbjerg, https://www.bt.dk/fodbold/kaosset-fo...ende-direktoer
                        Det har været et tragikomisk shitshow at følge med i. Cover dog de snart rykker op, da det er det tætteste Stadion for mig at se OB kampe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Jeppe Tverskov er glad for at spille fodbold igen, og han mener, det er vigtigt at få point i de tætte kampe i Superligaen.

                          http://obstruktion.dk/tverskov-ekstr...-taette-kampe/
                          Fedt at JT er tilbage, det betyder meget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                            Det har været et tragikomisk shitshow at følge med i. Cover dog de snart rykker op, da det er det tætteste Stadion for mig at se OB kampe.
                            Det har simpelthen været pinligt og sidde og se på. Jeg kunne også godt tænke mig at de rykkede op Esbjerg Stadion er også bare et fedt sted at komme.

                            Comment


                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nd-ude/8769712
                              så er det spørgsmålet om vi kan slå Brøndbys B hold. De har et hårdt program, så det vil være krise med mindre end 3 point.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nd-ude/8769712
                                så er det spørgsmålet om vi kan slå Brøndbys B hold. De har et hårdt program, så det vil være krise med mindre end 3 point.
                                Lige et par skader, et marxsø salg og en enkelt karantæne. Og et tilfælde eller 2 mere.

                                Så lever håbet om en uafgjort vel?

                                Comment

                                Working...
                                X