Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Hvis det lykkes for Larne, er det en virkelig stor bedrift. Er det ikke på tide til en ny fanvenskab med en club fra Nordirland, for eksempel Larne?

    Comment


      #92
      Saurons øje har flyttet sig fra Esbjerg til Århus.
      GF spiller godt nok dårlig fodbold.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
        Hvis det lykkes for Larne, er det en virkelig stor bedrift. Er det ikke på tide til en ny fanvenskab med en club fra Nordirland, for eksempel Larne?
        Larne er klart min nye favoritklub fra nordirland. Intet mindre end fantastisk. Stort tak herfra

        Comment


          #94
          Hold dog fast de spiller ringe bold i gf..

          Comment


            #95
            Udover OB sejr, så er der altså sjældent noget der kommer op på siden af AGF NEDTUR... Jeg smiler de næste to uger, upåagtet OB's resultater

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
              Hold dog fast de spiller ringe bold i gf..
              Så Hemmingsen havde ret Vores trup er bedre

              Comment


                #97
                Jesus kristus en omvandrende hjerneblødning Jon Dagur er.

                Synd for Oliver Lund.

                ​​​Og så må man sige om GF spillet at de ikke formår at holde på bolden eller komme til noget kvalificeret og så lige topper det af med gedigne personlige fejl.

                Ligner ikke et top seks hold, selvom de stadig har Patrick Mortensen ude.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Så Hemmingsen havde ret Vores trup er bedre

                  Comment


                    #99
                    De fleste hold er svækket. AaB, AGF, FCK, FCM, Bif og sandsynligvis også FCN og Sønderjysk.

                    Comment


                      Hvis OB nu fortsætter og ikke taber kæden, så kan det blive en meget fin sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                        Hvis OB nu fortsætter og ikke taber kæden, så kan det blive en meget fin sæson.
                        Man skal være optimist hvor man kan, men jeg tror vi skal tage det heeeeelt roligt. Vi har pt. 4 point, ligesom sidste sæson efter to kampe, og samme trup som sidste sæson. Vores sejr i Herning var vidst lidt heldig.

                        Men der er klart sket forbedringer på de indre linjer. Og det at vi ikke har set nogle hjernedøde indkøb endnu er da noget nyt og positivt.

                        Comment


                          Syntes nu ikke vores sejr i Herning var heldig.
                          men målet var heldigt.
                          vi var klart det bedste hold.
                          vol dog sige at med to på stolpen mod Randers var vi vel uheldige med ikke at vinde.
                          med lad os se kan vi holde tempoet og har stolpe ind mod fck er 1-3 point ikke umulig.
                          en ting er sikkert drengene skal høre os på søndag.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Man skal være optimist hvor man kan, men jeg tror vi skal tage det heeeeelt roligt. Vi har pt. 4 point, ligesom sidste sæson efter to kampe, og samme trup som sidste sæson. Vores sejr i Herning var vidst lidt heldig.

                            Men der er klart sket forbedringer på de indre linjer. Og det at vi ikke har set nogle hjernedøde indkøb endnu er da noget nyt og positivt.
                            Tror også folks optimisme bunder ligeså meget i de andres rod. FCK og AGF ser pludselig såret ud. Aab har stadig ikke fundet deres fødder at stå på. Brøndby er jo i en helt anden forfatning og sådan kan man blive ved. Jeg tror vi har en fordel her i starten af sæsonen, fordi vores trup er så sammentømret, men som vi også har set de seneste par sæsoner, så kommer der en downperiode, hvor skaderne pludselig rammer, og hvis de øvrige hold så begynder at finde hinanden, så er vi jo nede hvor vi plejer.

                            Det er her vi også skal begynde at se en forskel. Dampen skal holdes oppe over en hel sæson. Vi kan ikke leve med fine sæsonstarter og en fin afslutning, hvis det imellem er så ringe at vi alligevel ender i nedrykningsspillet. Jeg er bl.a. spændt på at se reaktionen når vi taber vores første kamp. Sidste år var optimismen også fin. Så taber vi hjemme til Vejle, selvom vi egentlig kæmper fint med 10 mand i den kamp og levere en okay præstation omstændighederne taget i betragtning. Alligevel faldt kvaliteten bare markant derfra og dermed også poinrmthøsten. Her håber jeg vores større team omkring holdet er bedre til at ryste de her nederlag af holdet, så vi ikke løber ind i de kriseperioder vi har ramt to sæsoner i træk.
                            ​​​

                            Comment


                              FC Midtjylland ser tilgengæld ud til at være ved at finde melodien. 0-2 i Viborg, som godt nok er oprykkere, men trods alt stadigvæk et godt hold som har været ubesejret i en imponerende periode. FCM eneste svage punkt er ham Brumado, det kan godt være det er min fodboldkompetence der halter, men jeg kan ikke se hvorfor han skulle være en rigtig god angriber.

                              Tilgengæld ser Evander decideret modbydelig ud, han er næsten ligeså god som JJ Pirlosen.

                              ​​​

                              Comment


                                Jeg kan ikke lige finde en mere passende tråd, men der er et interview med Robin Østrøm her:

                                https://fyens.dk/artikel/18-%C3%A5ri...%A5l-ad-gangen

                                Jeg har godt nok svært ved ikke at blive begejstret for den knægt, "jeg tager det roligt og tager tingene et skridt af gangen" Han kommer også ind på hvor han ser sig selv spille, og det er i centerforsvaret. Han virker meget sympatisk.
                                ​​
                                Det er godt interview.

                                Man bliver måske liiiiige lidt bekymret over at han er B93'er, så er man efterhånden så traumatiseret at man ikke rigtigt tør blive alt for glad for ham, men hvis jeg ikke husker galt så havde FCK og B93 vist nok et brud for et par år siden, omhandlende talentarbejdet, noget med at B93 mente at FCK kun så talenter som en måde at tjene penge på og ikke lagde vægt på det menneskelige. Vi må håbe han er præget af det.

                                Comment

                                Working...
                                X