Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Gf var heller ikke ret gode bortset fra Thorsteinson, Hansen og Anderson.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Tak Thomas
    Det er bare en fattig følelse, at skulle sidde og være glad for at Sønderjydske kvajer sig, for at minimere vores risiko for nedrykning. Samtidig minimerer det muligheden for, at der kommer bare et hold på besøg i Odense som skaber liv i begge ender af stadion.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ahhhhh hahahaha. Fuck et drop

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Hold da godt nok op, Lawrence!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Tak Thomas

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Hold nu kæft en gave AGF fik der. Jeg var lige ved at skrive at uafgjort var ok for os. Men det her er vel også ok.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja der ligger den forskel på os 2 mht OB. Jeg misunder det sgu. Jeg er aldrig rolig. Jeg tror stadig det kan gå galt hvis man har 5p ned med 2 kampe igen. At det går galt når vi fører 2-0 med 5 min igen osv.
    kæmpe pessimist. Men kun om OB. Ikke i livet generelt
    Har ikke skyggen af forventninger til OB, men som skrevet så har jeg heller ingen frygt for nedrykning, og vil blive meget overrasket hvis det sker.

    I det liv der heldigvis er udenfor OB er jeg ellers altid optimist, og tror altid på det bedste i folk, samt ser udfordringer og ikke forhindringer. :-)

    For at citere Høgh, jeg dyrker den lyse side.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg er som jeg plejer, helt rolig omkring den nedrykning. Dertil syntes jeg trods alt at vi har nok kvalitet til at undgå.
    Ja der ligger den forskel på os 2 mht OB. Jeg misunder det sgu. Jeg er aldrig rolig. Jeg tror stadig det kan gå galt hvis man har 5p ned med 2 kampe igen. At det går galt når vi fører 2-0 med 5 min igen osv.
    kæmpe pessimist. Men kun om OB. Ikke i livet generelt

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Lige nu ligner Haderslev os når vi er dårligst.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Du ved jo godt at jeg er lidt anderledes i knolden og konstant frygter nedrykning. Det er det eneste der betyder noget for mig nu. At vi ikke rykker ned og kommer i den pokalfinale. Hvem vi møder og hvem der kommer i Top 6 er jeg fløjtende ligeglad med
    Jeg er som jeg plejer, helt rolig omkring den nedrykning. Dertil syntes jeg trods alt at vi har nok kvalitet til at undgå.

    Der må gerne være bare en enkelt kamp i Odense med skrald på, det er der jo ikke når de nævnte + Herning og AaB er gæster
    Last edited by Magge; 18-02-2022, 20:32.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det er da fedt, så bevarer vi håbet om at AGF også kommer med i taberslutspillet, fremfor de indhenter Silkeborg .

    Tænk lige på et slutspil med publikumbaskerne
    Vejle
    Sønderjydske
    FCN
    Viborg
    Silkeborg.
    Du ved jo godt at jeg er lidt anderledes i knolden og konstant frygter nedrykning. Det er det eneste der betyder noget for mig nu. At vi ikke rykker ned og kommer i den pokalfinale. Hvem vi møder og hvem der kommer i Top 6 er jeg fløjtende ligeglad med

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ja dak

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tak for lort AGF
    Det er da fedt, så bevarer vi håbet om at AGF også kommer med i taberslutspillet, fremfor de indhenter Silkeborg .

    Tænk lige på et slutspil med publikumbaskerne
    Vejle
    Sønderjydske
    FCN
    Viborg
    Silkeborg.

    Leave a comment:


  • MandenFraFyn
    replied
    Hvis SønderjyskE spiller som de gør nu, resten af sæsonen og vi spiller som vi gjorde i efteråret, spår jeg desværre at det hedder Vejle og OB som nedrykker.
    Vi må håbe at de kun spiller godt i 1-2 kampe pga ny træner.
    Hvis vi spiller til niveauet, kan vi sagtens slå FCK på Søndag og så får vi en flyvende forårs-sæson.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

    Ja enig, men synes ikke det kommer som den store overraskelse... Lad os håbe på en 2-2
    og trist vi hele tiden skal kigge på de andre resultater....
    Håber det snart vender og kan kigge opad :- )
    2:1, så det løber i den rigtige retning

    Leave a comment:

Working...
X