Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson opstarts tråden 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tak Bliver spændende at se hvor Kløve evt skal bruges i den kommende sæson. Han ligner helt klart en der er gledet ud på bænken og har spillet lidt forskellige pladser. Men det bliver nok centralt hvor ham,Tarik og Okosun skal prøve at slå JJ og Aron af.
Opondo ligner klart mere en der skal gøre sig gældende som højrekant"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Tipsbladets vurdering på placeringer efter grundspil.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ndspillet-i-sl
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTipsbladets vurdering på placeringer efter grundspil.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ndspillet-i-sl"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tror Kløve bliver OBs altmuligmand. Rykkede åbenbart ud af start-11 men kan vikarie på mange pladser fra back over 6er og 8er til kant.
Glæder mig til sæsonen kommer igang og håber vi har fået en træner som tør bringe de unge i spil.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Ikke længere. Det er et tilvalgsfag og har været det en del år. Min mor er islænding og jeg har været der mange gange. Ikke mange unge kan snakke dansk længere. De snakker engelsk som 2. Sprog
EDIT: Kan læse mig til at 2. fremmedsprog også er obligatorisk i Island, men at der vidst er frit valg mellem dansk, svensk og norsk.
EDIT2: Andre kilder melder at det fra 7. klasse er obligatorisk at have dansk.Last edited by Leander; 14-07-2021, 22:52.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Kan læse mig frem til at engelsk er 1. fremmedsprog og dansk 2. fremmedsprog(Frem til 1999 var dansk 1. fremmedsprog). Så andelen af islændinge der snakker/forstår dansk burde kunne sammenlignes med andelen af danskere der snakker tysk, medmindre der ikke er krav om 2 fremmedsprog i islandske skoler, som der er i Danmark
EDIT: Kan læse mig til at 2. fremmedsprog også er obligatorisk i Island, men at der vidst er frit valg mellem dansk, svensk og norsk.
EDIT2: Andre kilder melder at det fra 7. klasse er obligatorisk at have dansk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Kan læse mig frem til at engelsk er 1. fremmedsprog og dansk 2. fremmedsprog(Frem til 1999 var dansk 1. fremmedsprog). Så andelen af islændinge der snakker/forstår dansk burde kunne sammenlignes med andelen af danskere der snakker tysk, medmindre der ikke er krav om 2 fremmedsprog i islandske skoler, som der er i Danmark
EDIT2: Andre kilder melder at det fra 7. klasse er obligatorisk at have dansk.
Jeg kender en del islændinge, som ikke kunne forstå det med at lære dansk i skolen (på trods af historien), da de ikke mente det var særligt brugbart.
Mener dog af en af grundene førhen var, at de var "sikret" uddannelse i Danmark, da de ikke på det tidspunkt selv havde alle uddannelsesmuligheder i landet. Bl.a. var de sikret nogle pladser på Teknikum i Odense, da jeg gik der i start 90erne.
- Likes 1
Comment
-
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...korder/8699984
Er interessen lige så massiv i Odense eller ligger vi på vanligt niveau med solgte sæsonkort ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg glæder mig bare til den dag hvor Wessels kommer og overtager styringen. Han har selvfølgelig også et budget der skal overholdes, men må om alt komme med et større pres om succes.
For ham Hemmingsen får jeg fniller af. Jeg ved seriøst ikke hvad den mand laver andet end at drikke kaffe, læse avis, hente vildfarende bolde og ellers bare sidde og kigge på at holdet træner. Det bliver man idiot af at se på når man så også skal høre på sådan noget mundlort.
Han bliver helt sikkert stik i rend dreng for Björn, for han gider da ikke arbejde 60-70 timer om ugen mens Hemmingsen bare trisser rundt og ser lidt fodbold. Der kommer helt sikkert et opgør og vi må se om Hemmingsen er her om 2-3 år
Comment
-
Tør man virkelig at gå ud af et sommer vindue uden at hente så meget som 1 ny spiller? Kan man holde til presset udefra hvis det hele begynder at ramle? Fans og en stærkt stigende sponsor kreds der vel godt snart kan tillade sig at kræve lidt mere?
Jeg tror stadig på vi henter minimum 1, hvis man finder en der kan løfte truppens niveau
Oliver
Bernat
Mande
Ryan
Larsen
Tverskov
Skjelvik
Ørstrøm
Khemdee
Vestergaard
Brems
AJA
Obbekjær
Sabbi
JJT
Aron
Frøkjær
Kløve
Tarik
Okusun
Opondo
Kadrii
Jebali
Fenger
Hyllegaard
Lieder
Svendsen
27 spillere inkl. Obbekjær og Svendsen samt en langtidsskadet Hyllegaard. Men stadig 24 spillere der kan spille. 11 er af egen avl ..
Så man skal vel af med AJA, Okusun, Opondo og Lieder samt Svendsen og Obbekjær før man kan hente nogen ind .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæghttps://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...korder/8699984
Er interessen lige så massiv i Odense eller ligger vi på vanligt niveau med solgte sæsonkort ?
Comment
Comment