Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson opstarts tråden 2021/2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har snakket med Oliver Christensen, der mener, at vi står godt rustet til den kommende sæson, hvor han håber på at blive en del af mesterskabsspillet.

OC: Står fint rustet til den nye sæson - OBstruktion
    Tak

Det undrer mig dog at i ikke spørger til et evt skifte? Samme med Max forleden om en evt forlængelse? Om hvad status er?

Comment

Hvad er egentlig status med Obbekjær, er han måske stadigvæk på ferie? Og så har jeg lige nogen ønsker til vores ledelse: forlæng med Fenger, Ibrahimagic, Breum og Thomasen. Kampen idag var meget underholdende med en del gode offensiv aktioner. Fremragende mål af King Bash. Jeg glæder mig rigtig meget til den nye sæson.

Comment

Glimrende trup analyse af Thomas Dahlslykke her få dage før det går løs igen

https://obstemmer.dk/status-paa-trup...saesonstarten/

Comment

Dahlslykke med status og vurdering af truppen:
          https://obstemmer.dk/status-paa-trup...saesonstarten/
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Dagens sæsonoptakt kl 17

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mandag...lbani-fanzone/

Kan man håbe på en forlængelse,signing eller U19 spiller der får kontrakt?

Comment

Khemdee skriver SL kontrakt

Comment

Nr 17

Comment

Bashkim får Nr 8

Comment

Khemdee får 2 år

Comment

Fra OB.dk

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jonath...ntrakt-med-ob/

Comment

Alle mand var til træning idag undtagen Hyllegaard. Tverskov deltager i flere ting efterhånden, men der er et stykke tid til at han er klar til kamp.
                        Jebali mangler lidt kondi så tænker han nok kun spiller 60 min fredag og Frø 30 mm at der byttes om. Frø ser nemlig rigtig god ud.
                        Dagens træning ligger op til følgende start 11

Oliver Christensen
                        Ryan-KL-AJA-Jørgen
                        —JJ-Thrandarsson—
                        —- Jebali——
                        Sabbi-Kadrii-Fenger

Comment

Ser umiddelbart lovende ud. Jeg er ikke sikker på, jeg magter Sabbi generelt, men i en kamp som den vi står over for mod FCM i Herning, skal der ske lidt ekstraordinært og måske tilfældigt, så der kan jeg godt se pointen i at lade Sabbi spille.

Omvendt åbner hans tilstedeværelse desværre bare for hele vores højre side ifht pres og det defensive. Det må de to def midt være opmærksomme på.

Fenger på højre og Frø venstre er dog langt mere tillokkende, når alle er helt klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Ser umiddelbart lovende ud. Jeg er ikke sikker på, jeg magter Sabbi generelt, men i en kamp som den vi står over for mod FCM i Herning, skal der ske lidt ekstraordinært og måske tilfældigt, så der kan jeg godt se pointen i at lade Sabbi spille.

Omvendt åbner hans tilstedeværelse desværre bare for hele vores højre side ifht pres og det defensive. Det må de to def midt være opmærksomme på.

Fenger på højre og Frø venstre er dog langt mere tillokkende, når alle er helt klar.
                            Jeg synes det er fint Alm giver Sabbi chancen. Det tror jeg enhver træner ville gøre, da man virkelig får en profil, hvis man kan lykkedes med at få ham integreret som holdspiller og krydre det med hans individuelle kvaliteter. Jeg tror bare heller ikke for alvor på det så længe vi ikke spiller med deciderede wings. Jeg synes han har svært ved at træffe de rigtige beslutninger jo længere inde centralt i banen han kommer, men det skal forsøges, for talentet er til han kan lykkedes, han mangler "bare" hovedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg synes det er fint Alm giver Sabbi chancen. Det tror jeg enhver træner ville gøre, da man virkelig får en profil, hvis man kan lykkedes med at få ham integreret som holdspiller og krydre det med hans individuelle kvaliteter. Jeg tror bare heller ikke for alvor på det så længe vi ikke spiller med deciderede wings. Jeg synes han har svært ved at træffe de rigtige beslutninger jo længere inde centralt i banen han kommer, men det skal forsøges, for talentet er til han kan lykkedes, han mangler "bare" hovedet.
                              De har virkelig været efter Sabbi og guidet ham i hvor han skal stå i visse situationer og løbe hen i andre. Hans presspil har de også arbejdet meget med og at han skal løbe meget mere dybt når 10`eren får bolden. Vi må se om det virker på banen på et tidspunkt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De har virkelig været efter Sabbi og guidet ham i hvor han skal stå i visse situationer og løbe hen i andre. Hans presspil har de også arbejdet meget med og at han skal løbe meget mere dybt når 10`eren får bolden. Vi må se om det virker på banen på et tidspunkt
                                Det er dejligt at høre. Jeg fornemmer generelt også det største fokus i træningen har været i offensiven (ret mig hvis jeg tager fejl). Det er betryggende vores trænerteam har gjort meget ud af at typer som Sabbi, Fenger og Frø får koordineret deres relationer med mere rutinerede kræfter som Kadrii og Jebali, som jeg nok regner med skal vise klassen. De bliver dog også bare bedre af, hvis vi pludselig ser en spiller som Sabbi tage de rigtige løb og danner bedre relationer til de øvrige offensivspillere. Der er meget synergi at hente i vores offensiv, men trænerne har nok også en stor opgave i at forklare tingene i hver sin facon, for at få det integreret bedst muligt.

Comment

Working...
                                X