Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Peter Feher ny assistenttræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi må se hvor godt det bliver på den korte bane. Det er stadig en trup i ubalance med masser af udfordringer der skal løses
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Havde jeg skullet fremlægge den strategi ville jeg have valgt en anden og mindre offensiv udmelding. Ville nok have meldt en 6 årig plan hvor de første to sæsoner ville være “omstillings sæsoner” hvor ambitionen skulle være integration af spillestil, træner og flere unge. Derfor ville det hedde top6 i de 4 sæsoner fordi de første to sæsoner skal være med forhåbninger om top 6 fremfor forventninger. Det ville lette presset give ro og der ville være en fair mulighed for at overraske positivt.
Jeg ville måske have meldt “Top 6 i 4 ud af 5 sæsoner” ud. Så havde man haft lidt pusterum når man misser den næste sæson(mm man får et vanvittigt godt transfervindue)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
OB har et af de største og mest involverede sponsornetværk i Danmark som skal passes og plejes. Samtidig skal der hentes mange flere millioner ind i sponsorer. Her passer en manglende Top 6 ambition bare ikke ind. Tror der vil blive stillet spørgsmål ved nogle nuværende sponsorater hvis det ikke var ambitionen
Jeg ville måske have meldt “Top 6 i 4 ud af 5 sæsoner” ud. Så havde man haft lidt pusterum når man misser den næste sæson(mm man får et vanvittigt godt transfervindue)
Jeg er helt med på det kæmpe netværk som OB har og at det er ufatteligt vigtigt, det er måske endda det der trækker investorer fremfor det der foregår på banen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Vi har haft en god snak med den nye assistenttræner, Peter Feher. Han er ikke i tvivl om, hvad han kan bidrage med, og han har store ambitioner for hans tid i klubben.
http://obstruktion.dk/feher-haaber-p...-masse-succes/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har haft en god snak med den nye assistenttræner, Peter Feher. Han er ikke i tvivl om, hvad han kan bidrage med, og han har store ambitioner for hans tid i klubben.
http://obstruktion.dk/feher-haaber-p...-masse-succes/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar Feher sagt op?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment