Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg vil meget hellere møde tophold i starten end rene bundhold. Dog gætter jeg på 7-10p efter de første 7 kampe og en placering omkring 7-9
    Egentlig ret enig. Vejle tror jeg vi får lige så meget bøvl med som sidste sæson (1 point i 4 kampe) og Silkeborg og Viborg ser absolut heller ikke dårlige ud. Men bare rolig, ifølge Enrico og Jacks seneste benchmark, så skal vi minimum blive nr. 6. Men lige meget hvad så bliver det da meget god lir at skulle starte imod FCM i den første kamp med hhv. Bo H. og Alm som trænere. Randers må vi håber på rammer en svær sæson 2 efter seneste succesrige med pokal og adgangsbillet til europacup.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Egentlig ret enig. Vejle tror jeg vi får lige så meget bøvl med som sidste sæson (1 point i 4 kampe) og Silkeborg og Viborg ser absolut heller ikke dårlige ud. Men bare rolig, ifølge Enrico og Jacks seneste benchmark, så skal vi minimum blive nr. 6. Men lige meget hvad så bliver det da meget god lir at skulle starte imod FCM i den første kamp med hhv. Bo H. og Alm som trænere. Randers må vi håber på rammer en svær sæson 2 efter seneste succesrige med pokal og adgangsbillet til europacup.
      VB kommer til at sælge 2-3 profiler(FCM har budt 11,25 mill på Kolinger) og tjene rigtig mange penge, man har allerede 2-3 nye rigtig gode på vej. Ved ikke om det er leje eller køb. Så vi må se om de kan få det til at hænge sammen. Etike satser de på at leje igen
      Randers tror jeg ikke på næste sæson i Top 6 og jeg håber de ryger ud med det samme.
      1 af oprykkerne kan måske godt blive oppe. Tvivler på begge. Så må vi se hvem der følger med ned. Der ligger vi i en gruppe på 4-5 hold der godt kan få problemer

      Comment


        #18
        Uanset hvem vi møder i første kamp, vil der være minusser og plusser. FCM ude er, i min optik, en fremragende kamp at få af vejen med det samme. Så hænger den ikke over hovedet, når vi efter 15 runder skal ud og jagte point.

        Vi slog også FCK hjemme sidste år, til trods for at på forhånd var udset til at være en af mesterskabsfavoritterne. Forrige år startede vi også hjemme mod FCK, og spillede en blændende 1. halvleg.

        Men ja, alle top6 holdene inden for de første 7 runder er selvfølgelig et hårdt startprogram, isoleret set.

        Jeg tænker vi lægger ud med 1-1 i Herning, og så tager vi den derfra

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          VB kommer til at sælge 2-3 profiler(FCM har budt 11,25 mill på Kolinger) og tjene rigtig mange penge, man har allerede 2-3 nye rigtig gode på vej. Ved ikke om det er leje eller køb. Så vi må se om de kan få det til at hænge sammen. Etike satser de på at leje igen
          Randers tror jeg ikke på næste sæson i Top 6 og jeg håber de ryger ud med det samme.
          1 af oprykkerne kan måske godt blive oppe. Tvivler på begge. Så må vi se hvem der følger med ned. Der ligger vi i en gruppe på 4-5 hold der godt kan få problemer
          Bortset fra FCM, FCK, BIF, AGF og AAB, så kan de øvrige hold godt være en del af nedrykningen i løbet af sæsonen. Personligt håber jeg naturligvis at Alm kan få holdet til at flyve, men realistisk mener vi er for svage i forsvaret og def. midt til at vi kommer over 8. pladsen.

          Comment


            #20
            Ny assistenttræner: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/peter-...ener-i-ob20738
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Med tilgangen af Peter Feher og div. andre forlængelser, har 13 ud af 28 spillere & trænere udløb i 2024. Er det ikke lige i overkanten?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Bortset fra FCM, FCK, BIF, AGF og AAB, så kan de øvrige hold godt være en del af nedrykningen i løbet af sæsonen. Personligt håber jeg naturligvis at Alm kan få holdet til at flyve, men realistisk mener vi er for svage i forsvaret og def. midt til at vi kommer over 8. pladsen.
                Aab med top 4-ambitioner jagter angiveligt Prip i Horsens. Jeg kan ikke se hvorfor de er mere hellige end os andre midterhold. Jeg nægter at tro på de kommer i nærheden af top 4.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Aab med top 4-ambitioner jagter angiveligt Prip i Horsens. Jeg kan ikke se hvorfor de er mere hellige end os andre midterhold. Jeg nægter at tro på de kommer i nærheden af top 4.
                  Det er ikke umuligt i næste sæson. GF skifter en del, Bif det samme og FCK og FCM skal opbygge. Jeg tror mest de ender som 5er, men det er ok at have ambitioner. Hvis Lukas Andersen skal sidde meget ude og Hijlemark ditto så er deres trup kun lidt over vores niveau, men kan de spille stabilt, så har Aab det med at ramme nogle gode sæsoner af og til.
                  Last edited by tOrnBjerg; 08-06-2021, 09:19.

                  Comment


                    #24
                    https://www.tikko.dk/bestilling.php?eventId=5144%2F

                    Kan man samle ind til en teambuildingtur til 1. holdet
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Hold da op…

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fri-af-lyngby/

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Umiddelbart noget ged for os, hvis Vejle tillægger sig evner med bolden til næste sæson.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Umiddelbart noget ged for os, hvis Vejle tillægger sig evner med bolden til næste sæson.
                          Yep. Og så vidt jeg hører giver de ikke mange basører for ham, da han åbenbart havde en kontrakt med 6 måneders opsigelse og det er den de køber ud så at sige. Noget i den stil

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Umiddelbart noget ged for os, hvis Vejle tillægger sig evner med bolden til næste sæson.
                            Vejle der ansætter en træner der ikke har opnået noget der bare minder om nævneværdige resultater som seniortræner, og hvis største præstation er, at han rykkede et Lyngby-hold ned med 12 point op til redning, som havde 8 point op da han overtog dem, er ikke ligefrem noget der kommer til at holde mig søvnløs om natten. Jeg er langt mere nervøs for, at Vejle er på vej hen et sted, hvor de kontinuerligt henter bedre og mere interessante spillere end os, der både kommer til at gøre dem bedre og ender med at skabe en transferforretning der kommer til at skabe mere økonomi end OB kan skabe.

                            Det at de ansætter Falch giver mig faktisk lidt håb om, at de går ud og falder sammen i næste sæson. At Falch kan få Lyngby til at spille noget fin fodbold, men stadigvæk ikke få gode resultater, med en trup der havde 0 udlændinge, er ikke noget der gør mig særligt optimistisk på deres vegne over, at han kan tackle en trup der alene har 12 forskellige nationaliter. Det er to vidt forskellige opgaver.

                            Comment


                              #29
                              Fedt fedt. Det er nu den 2. gode rutinerede de mister uden at få 1 krone.. Lækkert lækkert

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...werder-bremen/

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Fedt fedt. Det er nu den 2. gode rutinerede de mister uden at få 1 krone.. Lækkert lækkert

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...werder-bremen/
                                Det er svært ikke at smile lidt over det der, men omvendt er Brøndby med 90 nye millioner ikke et hold vi kommer i nærheden af de næste par år.

                                De rammer samtidig 13k Sæsonkort og FCK har solgt 12k. Ved vi, hvor OB ligger ifht 2021/22?

                                Comment

                                Working...
                                X