Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sæson 2021/2022

    Vi starter i Herning, så går turen til Randers og derefter første hjemmekamp mod FCK i runde tre:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-sta...aen-i-herning/
    Sæsonkort for sønnen og mig blev allerede købt!
    Kom så OB!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Spændende. Er det ikke i dag i øvrigt at Alm er startet?

    Comment


      #3
      Sikke et "spændende" program. Alle 6 hold fra top 6 indenfor de første 7 runder...

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Spændende. Er det ikke i dag i øvrigt at Alm er startet?
        Mener man sagde han havde første arbejdsdag 18/6. Meen mon ikke han lige får styr på sine ting i Norge og bevæger sig herned ad og starter tidligere

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Sikke et "spændende" program. Alle 6 hold fra top 6 indenfor de første 7 runder...

          MvH ChrisOB
          Kan du uddybe... sjældent du kommer med så korte indlæg

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Sikke et "spændende" program. Alle 6 hold fra top 6 indenfor de første 7 runder...

            MvH ChrisOB
            Så ved vi hurtigt hvor vi står. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Kan du uddybe... sjældent du kommer med så korte indlæg
              Jeg tror såmænd mit indlæg taler for sig selv. "Spændende" i anførselstegn indikerer, at ikke synes at det er et spændende program; når vi skal møde hele top 6 fra sidste sæson indenfor de første 7 runder; men det kan jo være, at du har en anden mening?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Så ved vi hurtigt hvor vi står. :-)
                Ja med imellem 1 og 4 points, vil jeg tro.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Jeg tror såmænd mit indlæg taler for sig selv. "Spændende" i anførselstegn indikerer, at ikke synes at det er et spændende program; når vi skal møde hele top 6 fra sidste sæson indenfor de første 7 runder; men det kan jo være, at du har en anden mening?

                  MvH ChrisOB
                  Jeg vil meget hellere møde tophold i starten end rene bundhold. Dog gætter jeg på 7-10p efter de første 7 kampe og en placering omkring 7-9

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Ja med imellem 1 og 4 points, vil jeg tro.

                    MvH ChrisOB
                    Jaa, men til gengæld kan vi jo nærmest kun overaske​​​

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Mener man sagde han havde første arbejdsdag 18/6. Meen mon ikke han lige får styr på sine ting i Norge og bevæger sig herned ad og starter tidligere
                      Skal han via Norge
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg vil meget hellere møde tophold i starten end rene bundhold. Dog gætter jeg på 7-10p efter de første 7 kampe og en placering omkring 7-9
                        Det er stadig hold, som på det tidspunkt har været i gang længere tid end os, p.g.a europæiske kampe; og så udekampe, hvor vi uanset tidspunkt har fået pænt mange høvl de sidste par år. Alt andet lige, så vil jeg stadig mene, at når man møder top-6 fra sidste sæson, så bliver det svært. Med det nøjagtigt samme hold og trup som i den forrige sæson. Skader, niveau og det hele. Jeg har før slået på tromme for, at det er naivt at tro, at hver sæson har en reset-knap; og så er vi lige pludselig blevet bedre over en sommerpause. Alm får ikke meget tid til at bygge noget op; fordi kampprogrammet indikerer, at der ikke er råd til eksperimenter. 7 points er det højeste, jeg vil gå med til. Alt derover er i mine øjne ønsketænkning.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

                          Jaa, men til gengæld kan vi jo nærmest kun overaske​​​
                          Det har du selvfølgelig ret i; så lad os satse på, at det sker. Jeg siger bare, at der er en stor fare for at halvanden måned og en ny træner ikke revolutionerer os. Forsvaret består stadig af én god spiller; unge talenter, der ikke er klar endnu, og så Alexander Juel, Kasper Larsen, kronisk skadede Ryan; og ustabile Skjelvik. Midtbanen består stadig af en JJ, der ikke har udviklet sig, kronisk skadede Drachmann; ustabile Kløve, Okosun, Thrandarsson, Frøkjær, samt Opondo, der ikke kan spille 90 minutter. Angrebet består af to spillere med ægte X-factor; hvoraf den ene er en humørspiller. Og så en hurtigløber og en ustabil Sabbi. Så forbered dig på det værste og håb på det bedste.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Skal han via Norge
                            Sverige

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Det har du selvfølgelig ret i; så lad os satse på, at det sker. Jeg siger bare, at der er en stor fare for at halvanden måned og en ny træner ikke revolutionerer os. Forsvaret består stadig af én god spiller; unge talenter, der ikke er klar endnu, og så Alexander Juel, Kasper Larsen, kronisk skadede Ryan; og ustabile Skjelvik. Midtbanen består stadig af en JJ, der ikke har udviklet sig, kronisk skadede Drachmann; ustabile Kløve, Okosun, Thrandarsson, Frøkjær, samt Opondo, der ikke kan spille 90 minutter. Angrebet består af to spillere med ægte X-factor; hvoraf den ene er en humørspiller. Og så en hurtigløber og en ustabil Sabbi. Så forbered dig på det værste og håb på det bedste.

                              MvH ChrisOB
                              Nu skulle sommerpausen hjælpe Skjelvik og Ryan at få styr på skadeproblemerne. Desuden henter vi vel en HB selvom frygter det sker først meget sent i vinduet om at spare penge. Alm kan sikker ikke revolutionære holdet men hvis han kan sætte Frø og Sabbi i gang så ser det ret fint ud. Og det kan vel ske fordi tror begge sidder i er mentalt hul og et nyt træneransigt kan hjælpe der hurtigt, især hvis træneren forstår at arbejde med og udvikle unge spiller.
                              Så ser din tidligere nævnt pointmaximum af syv point ud af de første syv kampe som absolutte minimum. FCM, det bliver svært at hente noget, Randers spillede en klasse sæson men er generelt en klub på øjenhøjde med os, mod FCK på hjemmebane spillede vi sidst en klassekamp og Farum er en udebane vi ofte bringer point med hjem fra. Så ser 4-6 point ud af de første fire kampe ikke som urealistisk og vi har klaret kampene mod ligaens to stærkeste hold allerede.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X