Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Horsens 2405.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    En stærk kamp mod Tyskland sammenholdt med hans gode præstationer i gruppespillet og hans generelt gode spil det sidste års tid tror jeg sagtens kunne kaste et pænt bud af sig fra en klub i Bundesligaens midt-bundregion.
    Måske. Men det kræver jo også at nogen står og mangler en målmand.. Tænker ikke at OC skifter hvis han kan se at han er klar 2/3 målmand

    Comment


      #62
      Jeg tror OC bliver 3.målmand til EM. Han skal kun træne med og lære. Næppe spille.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Jeg tror OC bliver 3.målmand til EM. Han skal kun træne med og lære. Næppe spille.
        Nope. Desværre

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Nope. Desværre
          Det blev simpelthen Rønnow på trods af han er blevet fast bænkevarmer i Schalke.

          Comment


            #65
            Der er flere skæve udtagelser …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              Der er simpelthen for dumt at landstræneren ikke at tænke ud i fremtiden. OC er den oplagte 3. Målmand så han kan snuse til en slutrunde. De er alt for gammeldags og københavner liderlige.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Det blev simpelthen Rønnow på trods af han er blevet fast bænkevarmer i Schalke.
                Og konstant skadet..

                Comment


                  #68
                  OC skal spille U21 EM, og imens det foregår er landsholdet i gang med deres sidste forberedelser. Landsholdet skal selvfølgelig ikke forberede sig med en trup der ikke er intakt, og OC har langt mere ud af at stå nogle U21-slutrundekampe end at se nogle EM-kampe fra bænken, tænk jer nu lige om mennesker.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    OC skal spille U21 EM, og imens det foregår er landsholdet i gang med deres sidste forberedelser. Landsholdet skal selvfølgelig ikke forberede sig med en trup der ikke er intakt, og OC har langt mere ud af at stå nogle U21-slutrundekampe end at se nogle EM-kampe fra bænken, tænk jer nu lige om mennesker.
                    100% enig i dine holdninger

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Der er flere skæve udtagelser …
                      Synes man skal have lidt meget stribede briller på for at mene OC står foran f.eks. Rønnow. Især når OC jo skal med u21.

                      Jeg tror sgu jeg er ret enig i udtagelserne hele vejen rundt. Jeg havde måske fundet plads til Falk og/eller Jens Jönsson, der åbenbart har haft en rigtig god sæson i Spanien.

                      Kan primært se en masse BIF- og FCM-fans brokker sig over udtagelser af Zanka og Boilesen istedet for Maxsø og Scholz. Jeg tror jeg havde valgt det samme som Hjulmand. Maxsø og Scholz har haft bedre sæsoner, men jeg havde også vægtet FCK'ernes erfaring fra landsholdet og større klubber højt. Zanka plejer at levere på landsholdet (og har spillet sammen med de andre) og Boilesen er venstrebenet og kan spille flere positioner. Og så synes jeg de begge er blevet bedre i løbet af sæsonen så de vel efterhånden nærmer sig topform.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        OC skal spille U21 EM, og imens det foregår er landsholdet i gang med deres sidste forberedelser. Landsholdet skal selvfølgelig ikke forberede sig med en trup der ikke er intakt, og OC har langt mere ud af at stå nogle U21-slutrundekampe end at se nogle EM-kampe fra bænken, tænk jer nu lige om mennesker.
                        Det er umiddelbart fair nok at OC ikke er med selvom u21 EM finalen spilles allerede 6/6 og DK sandsynligvis er ude noget før den dato. Jeg synes bare det er vildt nok at Rønnew er med efter så lang tid på bænken.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Synes man skal have lidt meget stribede briller på for at mene OC står foran f.eks. Rønnow. Især når OC jo skal med u21.

                          Jeg tror sgu jeg er ret enig i udtagelserne hele vejen rundt. Jeg havde måske fundet plads til Falk og/eller Jens Jönsson, der åbenbart har haft en rigtig god sæson i Spanien.

                          Kan primært se en masse BIF- og FCM-fans brokker sig over udtagelser af Zanka og Boilesen istedet for Maxsø og Scholz. Jeg tror jeg havde valgt det samme som Hjulmand. Maxsø og Scholz har haft bedre sæsoner, men jeg havde også vægtet FCK'ernes erfaring fra landsholdet og større klubber højt. Zanka plejer at levere på landsholdet (og har spillet sammen med de andre) og Boilesen er venstrebenet og kan spille flere positioner. Og så synes jeg de begge er blevet bedre i løbet af sæsonen så de vel efterhånden nærmer sig topform.
                          Tjoe men Malmø AC fremfor Billing som nævnt andetsteds..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Tjoe men Malmø AC fremfor Billing som nævnt andetsteds..
                            Billing spiller i hvert fald på et højere niveau. Jeg har ikke set nogen af dem spille i denne sæson. Men de er også svære at sammenligne. Som centrale midtbanespillere er de jo tæt på så forskellige som man kan forestille sig. Derfor er det nok også forskellige roller de vil skulle udfylde. Så det kommer jo an på hvad træneren mest mener der mangler. For mig giver det ok mening. Jeg er også ret glad for AC som spiller. Er måske lidt undervurderet herhjemme.

                            Men jeg kan da godt forstå hvis man mener en ekstra, fysisk stærk defensiv midtbanespiller havde pyntet i truppen. Billing eller Jönsson.
                            En udtagelse kan selvfølgelig altid diskuteres. Det er lidt det sjove ved det. Har bare læst en del kommentarer om, at det skulle være en fuldstændig latterlig trup. Som sagt primært fra BIF- og FCM-fans.

                            Comment

                            Working...
                            X