Oprindeligt indsendt af Bambiinsel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Horsens 2405.21
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Kommer han ikke også mere i boksen som 8'er end 6'er?
Holder vi backs tilbage og har brede kanter, som giver 8'erne mere frihed er jeg sikker på ham og Okusun ville være gode boks til boks spillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUnder dagens spillerpræsentation i VIP sagde Hemmingsen følgende om Oliver Christensen:
Vi er glade for at han er tilbage, så han skal være klar til det ene og MÅSKE det andet..
Lød bestemt som om at de ikke havde udelukket en EM udtagelse til OC
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
han skal vel næsten skydes afsted nu - eller have forlænget sin kontrakt
Ikke mange klubber der lige har 10-15 mill til en målmand liggende så jeg er ikke sikker på han ryger afsted
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror nu sagtens man ville kunne forlænge med OC. Men så kom han også op i Top 3-4 stykker mht løn.
Ikke mange klubber der lige har 10-15 mill til en målmand liggende så jeg er ikke sikker på han ryger afsted
Jeg håber da i den grad man forlænger med ham - især hvis ikke man kan få mere ved et salg
Comment
-
Tror nu sagtens man ville kunne forlænge med OC. Men så kom han også op i Top 3-4 stykker mht løn.
klubbens ambitioner om OC vil blive eller ud på eventyr.
Klubbens ambitioner tror jeg også spiller ind i forhold til at lokke OC til at forlænge.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
OB skal vel også snart til at lave nogle større salg - fast u21 målmand - der bør man sgu da kunne få noget mere....
Jeg håber da i den grad man forlænger med ham - især hvis ikke man kan få mere ved et salg
Ja så skal det da være fordi DK brænder U21 slutrunden af med OC som en af de bedste, eller han kommer med til EM.
Comment
-
I nuværende marked får de nok ikke mere.
Ja så skal det da være fordi DK brænder U21 slutrunden af med OC som en af de bedste, eller han kommer med til EM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
En stærk kamp mod Tyskland sammenholdt med hans gode præstationer i gruppespillet og hans generelt gode spil det sidste års tid tror jeg sagtens kunne kaste et pænt bud af sig fra en klub i Bundesligaens midt-bundregion.
Comment
Comment