Kan godt lide en orange farve til afveksling fra det, vi ellers ser i ligaen (vel kun FCN, der også bruger orange nogle gange, ikke?), men synes, at det sorte omkring på siden ikke ser for kønt ud. Og jeg er temmelig træt af, at logoet er sort og sandsynligvis ikke broderet, men blot printet på.
Kan godt lide en orange farve til afveksling fra det, vi ellers ser i ligaen (vel kun FCN, der også bruger orange nogle gange, ikke?), men synes, at det sorte omkring på siden ikke ser for kønt ud. Og jeg er temmelig træt af, at logoet er sort og sandsynligvis ikke broderet, men blot printet på.
True, men på den anden side kommer den nok kun til at blive brugt i Randers og Haderslev næste sæson, men hvis man gerne ville sælge rigeligt af dem skulle man nok have gjort lidt mere ud af detaljerne ja.
Synes man burde have gået lidt 'crazy' nu når det kun er tredjevalgstrøje. Lavet noget vildt og udfordrende - det sælger nok også bedre
True, men på den anden side kommer den nok kun til at blive brugt i Randers og Haderslev næste sæson, men hvis man gerne ville sælge rigeligt af dem skulle man nok have gjort lidt mere ud af detaljerne ja.
Synes man burde have gået lidt 'crazy' nu når det kun er tredjevalgstrøje. Lavet noget vildt og udfordrende - det sælger nok også bedre
...og så ligner de vel også lidt Odense Håndbold, som også er orange og....fra O’ense....!
Må sige at den køber ikke. Frygter alt for meget at ligne en stribet appelsin med den på kroppen...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Den er simpelthen rædselsfuld den trøje. En decideret øjenbæ, hvis du spørger mig.
Anyways, on topic:
Lyngby stiller vist mere eller mindre op med dem, de tænker der skal fortsætte i 1. division, så det kan godt gå hen og blive en omgang blandede bolsjer. Ærgerligt med OC ude, men ingen grund til at risikere noget, nu når han også skal stå U21-EM slutspillet i slutningen af måneden.
Jeg er faktisk ret overbevist om, at vi vinder. 2-0 er buddet herfra.
Skal vi fortsætte med diamanten fra sidst? Eller skal vi gå tilbage til 4-3-3, hvis det er det Alm ønsker at spille? Hvad synes I?
Jeg tror ikke det er formationen der ændre det store. Der mangler vilje og indstilling hos flere spillere. Derfor hælder jeg til at det er udtrykket som er vigtigst. Ofte spiller vi uinspirerende mod de mindre hold.
JM havde også opstillinger som virkede om mandagen og sejlede om fredagen.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment