Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Lyngby-OB

    Så mangler der bare lige en reklame for billige tog billetter på trøjen som får som får premiere i morgen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/den-ny...eje-er-landet/

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så mangler der bare lige en reklame for billige tog billetter på trøjen som får som får premiere i morgen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/den-ny...eje-er-landet/
    Altså den er ikke forfærdelig, men det går nok. Den er okay. Så længe vi fortsætter stilen med striber (gerne bagpå også) på de to andre så går det

    Comment


      #3
      Kan godt lide en orange farve til afveksling fra det, vi ellers ser i ligaen (vel kun FCN, der også bruger orange nogle gange, ikke?), men synes, at det sorte omkring på siden ikke ser for kønt ud. Og jeg er temmelig træt af, at logoet er sort og sandsynligvis ikke broderet, men blot printet på.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
        Kan godt lide en orange farve til afveksling fra det, vi ellers ser i ligaen (vel kun FCN, der også bruger orange nogle gange, ikke?), men synes, at det sorte omkring på siden ikke ser for kønt ud. Og jeg er temmelig træt af, at logoet er sort og sandsynligvis ikke broderet, men blot printet på.
        True, men på den anden side kommer den nok kun til at blive brugt i Randers og Haderslev næste sæson, men hvis man gerne ville sælge rigeligt af dem skulle man nok have gjort lidt mere ud af detaljerne ja.
        Synes man burde have gået lidt 'crazy' nu når det kun er tredjevalgstrøje. Lavet noget vildt og udfordrende - det sælger nok også bedre
        Last edited by Bobolarsen; 19-05-2021, 10:35.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          True, men på den anden side kommer den nok kun til at blive brugt i Randers og Haderslev næste sæson, men hvis man gerne ville sælge rigeligt af dem skulle man nok have gjort lidt mere ud af detaljerne ja.
          Synes man burde have gået lidt 'crazy' nu når det kun er tredjevalgstrøje. Lavet noget vildt og udfordrende - det sælger nok også bedre
          ...og så ligner de vel også lidt Odense Håndbold, som også er orange og....fra O’ense....!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Så mangler der bare lige en reklame for billige tog billetter på trøjen som får som får premiere i morgen

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/den-ny...eje-er-landet/
            Må sige at den køber ikke. Frygter alt for meget at ligne en stribet appelsin med den på kroppen...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Må sige at den køber ikke. Frygter alt for meget at ligne en stribet appelsin med den på kroppen...

              Comment


                #8
                Det går fremad for Oliver Christensen, men han bliver ikke klar til kampen mod Lyngby i morgen.

                http://obstruktion.dk/oc-ikke-klar-t...le-kamp-endnu/

                Comment


                  #9
                  Den er simpelthen rædselsfuld den trøje. En decideret øjenbæ, hvis du spørger mig.

                  Anyways, on topic:
                  Lyngby stiller vist mere eller mindre op med dem, de tænker der skal fortsætte i 1. division, så det kan godt gå hen og blive en omgang blandede bolsjer. Ærgerligt med OC ude, men ingen grund til at risikere noget, nu når han også skal stå U21-EM slutspillet i slutningen af måneden.

                  Jeg er faktisk ret overbevist om, at vi vinder. 2-0 er buddet herfra.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Det går fremad for Oliver Christensen, men han bliver ikke klar til kampen mod Lyngby i morgen.

                    http://obstruktion.dk/oc-ikke-klar-t...le-kamp-endnu/
                    Øv. Så håber jeg at HC får sin første hele kamp og gør det godt

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Øv. Så håber jeg at HC får sin første hele kamp og gør det godt
                      Jeg har været fortaler for Mande fremfor HC. Det er jeg, trods alt, ikke længere.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #12
                        Skal vi fortsætte med diamanten fra sidst? Eller skal vi gå tilbage til 4-3-3, hvis det er det Alm ønsker at spille? Hvad synes I?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Skal vi fortsætte med diamanten fra sidst? Eller skal vi gå tilbage til 4-3-3, hvis det er det Alm ønsker at spille? Hvad synes I?
                          Jeg tror ikke det er formationen der ændre det store. Der mangler vilje og indstilling hos flere spillere. Derfor hælder jeg til at det er udtrykket som er vigtigst. Ofte spiller vi uinspirerende mod de mindre hold.
                          JM havde også opstillinger som virkede om mandagen og sejlede om fredagen.

                          Comment


                            #14
                            Så slutter sæsonen med 2 træningskampe ganske som forventet. Så gider vi altså ikke se Oliver Lund og AJA spille mere. :-)

                            Comment


                              #15
                              Frø har problemer med lysken. Spiller ikke mere i denne sæson:
                              http://obstruktion.dk/froekjaer-spil...-denne-saeson/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X