Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Andreas Alm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har lige hørt fra en solid kilde der færdes i de rigtige miljøer at Alm er DMW og det kun er spørgsmål om kort tid før at han bliver fyret
Jeg stoler på min kilde som før har haft ret om flere ting. Mere ved jeg ikke. Nu er den givet videre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har lige hørt fra en solid kilde der færdes i de rigtige miljøer at Alm er DMW og det kun er spørgsmål om kort tid før at han bliver fyret
Jeg stoler på min kilde som før har haft ret om flere ting. Mere ved jeg ikke. Nu er den givet videre
Medmindre han har tabt omklædningsrummet.. Så kan det ske når som helst
Men det er jo ikke chokerende med den start vi har fået, ej heller når man husker spillernes udtryk i fredags.
Comment
-
- Likes 3
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Det er vel kun et spørgsmål om resultatet af næste kamp?
Medmindre han har tabt omklædningsrummet.. Så kan det ske når som helst
Men det er jo ikke chokerende med den start vi har fået, ej heller når man husker spillernes udtryk i fredags.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Så er det ind med David!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDavid vil være en gevinst for kulturen, men vi skal altså også - i fald Alm fyres - have en træner med faglig substans. Har David det? Jeg tvivler.
Og lad os nu se med Alm.
På sigt tænker jeg, at vi har en fremtidig cheftræner i FH.
GF visnede da de mistede den spanske Assistent, men var vel ok med Morten Karlsen.
DN ynder at spille kontra bold. Vi har ikke så mange der er super gode til det.
men hvem ved, måske sker miraklet og Alm trækker 3 point.
Comment
-
Hvis den holder stik, må man godt nok sige Bjørn har forstået, at noget er galt, og han vil IKKE rykke ned.
Det trøster mig at vi har en mand spidsen som ikke lukker øjnene og tænker det går nok.
Lad os se hvad der sker
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDavid vil være en gevinst for kulturen, men vi skal altså også - i fald Alm fyres - have en træner med faglig substans. Har David det? Jeg tvivler.
Og lad os nu se med Alm.
På sigt tænker jeg, at vi har en fremtidig cheftræner i FH.
Frank H og Søren K som taktikere. Jeg kan godt se det for mig.
Spørgsmålet er om David N kan.
Og om halvandet års tid når David har kørt truppen træt, overtager Frank H.
Comment
Comment