Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 21.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er sikkert bare fordi jeg har en trøje med hans navn på. Men Hyldegaard gør bare noget godt for vores spil. Han skaber godt nok meget ravage. Gad godt vi fik smidt de tekniske dygtige ud og så trak arbejdshandskerne på og spillede rugbrødsfodbold, med dem som bare gør det træneren siger.

    OC
    Ryan - Tverskov - Larsen - Skjelvik
    Kløve - Aron - Drachmann
    Hyldegaard - Okusun - Fenger

    Vores teknikere har ingen, som i ingen tur i den pt. Situationen kræver bare noget andet nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Er der ikke en voksen der så vil spørge ham om, hvorfor han fyrede den træner der gjorde, at vi åbenbart spillede "godt" i grundspillet, og hvorfor han så har indsat sig selv for at levere det her lort?
      Her i Danmark havde vi for mange siden en styreform, som hed enevælde. OB har i øjeblikket uoplyst enevælde -desværre.


      Last edited by pnl; 21-04-2021, 19:49.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Det er sikkert bare fordi jeg har en trøje med hans navn på. Men Hyldegaard gør bare noget godt for vores spil. Han skaber godt nok meget ravage. Gad godt vi fik smidt de tekniske dygtige ud og så trak arbejdshandskerne på og spillede rugbrødsfodbold, med dem som bare gør det træneren siger.

        OC
        Ryan - Tverskov - Larsen - Skjelvik
        Kløve - Aron - Drachmann
        Hyldegaard - Okusun - Fenger

        Vores teknikere har ingen, som i ingen tur i den pt. Situationen kræver bare noget andet nu.
        Jeg kan godt forstå at det virker fristende at satse på rugbrødsfodbold, som du kalder det, men det har vi simpelthen ikke spillerne til. Faktisk har vi kun 2-3, nemlig Aron, Okusun og måske Kløve/Drachmann. Det kan godt være, at vi har Okusuns luftstyrke, men den er ubrugelig, når vi ikke har backs, der kan slå et anstændigt indlæg, om det så gjaldt deres liv. Her kan jeg godt savne Ruud og især Chris Sørensens landsholdsklasse-venstrefod. Hverken Hyllegaard eller Fenger er kanter, og selv hvis planen er, at de skal trække ind i banen (og med overlappende backs), så er Fenger ikke en dribler, og Hyllegaard er stadig en dybdeløber end en kreatør eller indvendig fløj. Ikke at jeg har en løsning på stående fod...ellers sendte jeg en ansøgning til trænerjobbet!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

          Jeg kan godt forstå at det virker fristende at satse på rugbrødsfodbold, som du kalder det, men det har vi simpelthen ikke spillerne til. Faktisk har vi kun 2-3, nemlig Aron, Okusun og måske Kløve/Drachmann. Det kan godt være, at vi har Okusuns luftstyrke, men den er ubrugelig, når vi ikke har backs, der kan slå et anstændigt indlæg, om det så gjaldt deres liv. Her kan jeg godt savne Ruud og især Chris Sørensens landsholdsklasse-venstrefod. Hverken Hyllegaard eller Fenger er kanter, og selv hvis planen er, at de skal trække ind i banen (og med overlappende backs), så er Fenger ikke en dribler, og Hyllegaard er stadig en dybdeløber end en kreatør eller indvendig fløj. Ikke at jeg har en løsning på stående fod...ellers sendte jeg en ansøgning til trænerjobbet!
          Men som det ser ud nu, så spiller Okusun fuldstændig ude af position. Han bliver aldrig central midt. Han er 10'er (omend en utraditionel én). Han hæmmer vores spil alt for midt på midten og fylder heller ikke nok defensivt trods han store størrelse. Han skal være opspilsstation og være længere fremme, så han kan søge i feltet så ofte som muligt uden at tage de defensive løb. På den måde tager han også en masse opmærksomhed fra de andre offensive kort

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Men som det ser ud nu, så spiller Okusun fuldstændig ude af position. Han bliver aldrig central midt. Han er 10'er (omend en utraditionel én). Han hæmmer vores spil alt for midt på midten og fylder heller ikke nok defensivt trods han store størrelse. Han skal være opspilsstation og være længere fremme, så han kan søge i feltet så ofte som muligt uden at tage de defensive løb. På den måde tager han også en masse opmærksomhed fra de andre offensive kort
            Så noget ala:
            Ryan - Vestergaard - Tverskov - Jørgen
            JJ - Kløve

            Sabbi - Okusun - Jebali

            Bashkim

            Ville jeg gerne se næste gang

            Comment


              Jeg er ved at være rigtig bekymret på OCs vegne siden vi ikke har hørt noget endnu.. Som i rigtig bekymret..

              Comment


                Egentlig ikke så skidt som frygtet, når vi mangler JT.
                Måske også godt for holdet hvis Aron må sidde ude.
                BK har fået spilletid, Max og Hylle har fået en smule og Kløve er tilbage.
                Uanset Lyngbys genrejsning, så vil en uafgjort være med til at de løber ud for tid.
                Aab taber ikke meget når Lukas kommer i form, så tror vi overlever.
                Kan ikke se dem dæmme op for Okosun, så må vi spille simpelt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Jeg har ikke set kampen, så den kan jeg ikke kommentere på.

                  Jeg har ærlig talt lidt ondt af hemme. Han overtager en trup i opløsning nærmest, og nej, han har ikke formået at vende det. Spørgsmålet er om ikke det vi ser nu ikke også var sket under Michelsen.

                  Hemme fejler primært ved

                  1. At sylte vores talenter i start 11/kampgruppen.
                  Det lugter af, at Niels har trukket en strategi om unge spillere, ned over hovedet på hemme, som hemme ikke selv kan stå på mål for.

                  2. Ikke at have sammensat en ordentlig trup.
                  sammensætningen er jo miserabel.

                  3. At fyre Michelsen for sent.
                  Og dermed lade truppen ende hvor den er nu.


                  Agree to disagree på visse punkter.


                  1. Det lugter langt væk af Hemme ikke ved hvilket ben han skal stå på. Talentudvikling eller overlevelse, den ene udelukker ikke den anden, men det er sku da imponerende at man fyrer en træner, som man mener bruger div. spillere forkert og sætter en ny træner en der gør præcis det samme.

                  2. Enig, det er mærkelig sammensat trup.

                  3. Det er Hemmes og bestyrelsens problem, de valgte ikke at forlænge med JM og når man har en træner der forsvinder til sommer, så skal man ikke forvente at kunne hente spillere ind som kommer udefra. Det er ris til egen røv.



                  I retrospekt skulle man nok være gået med en Viggo J-type der kunne skabe et fællesskab på tværs og spille fodbold på trods.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Så noget ala:
                    Ryan - Vestergaard - Tverskov - Jørgen
                    JJ - Kløve

                    Sabbi - Okusun - Jebali

                    Bashkim

                    Ville jeg gerne se næste gang
                    Jørgen og Ryan var begge så ringe i dag så ville gerne at mindst en af begge starter op bænken. Lad Olli Lund spille back/wingback så får vi til mindst fight og vilje på banen. Det var i den hensigt til mindst bedre end sidst og tror det skyldes Olli og Drachmann som starter på banen i dag at vi fik ikke igen sådan en sløj indstilling som sidst.
                    Hvad skete der bare med Ryan, det er halvandet sæsoner nu hvor han er stadig under niveauet han viste tidligere. Og helt ærligt: hvorfor bare kunne Skjelvik får en af de bedstbetalte kontrakter i holdet. Over hele tiden i klubben var der sikker enkelte fine aktioner under kampene men hvad er han er langt fra at være en profil.
                    Hvad ønsker jeg tider tilbage med en Barret og en Ryan i topform som backs/wingbacks.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                      Jeg kan godt forstå at det virker fristende at satse på rugbrødsfodbold, som du kalder det, men det har vi simpelthen ikke spillerne til. Faktisk har vi kun 2-3, nemlig Aron, Okusun og måske Kløve/Drachmann. Det kan godt være, at vi har Okusuns luftstyrke, men den er ubrugelig, når vi ikke har backs, der kan slå et anstændigt indlæg, om det så gjaldt deres liv. Her kan jeg godt savne Ruud og især Chris Sørensens landsholdsklasse-venstrefod. Hverken Hyllegaard eller Fenger er kanter, og selv hvis planen er, at de skal trække ind i banen (og med overlappende backs), så er Fenger ikke en dribler, og Hyllegaard er stadig en dybdeløber end en kreatør eller indvendig fløj. Ikke at jeg har en løsning på stående fod...ellers sendte jeg en ansøgning til trænerjobbet!
                      Planen er de skal med i kontra og ellers bare knokle som sindssyge efter de bolde Okusun kan vinde som falsk 9'er, agtigt. Hylde skaber så vanvittigt meget ballade på sidste linje med sin speed.
                      Skjelvik slår fine indlæg på superliganiveau. Ja, der er skæverter, men du gør ham dårligere end han er. Ryan. Ja, jeg håber vi overvejer at skifte, det er ved at være rigtig grimt.

                      i hvert fald gider jeg ikke se mere på Sabbi, JJT og Frøjkær, til dels Jebali, i den her periode, hvor det er så skidt. Bashkim. Hmm. Det er bare ikke i den her periode han skal spille sig i form. Det har vi ikke råd til, selvom han er dejligt no nonsense.

                      Comment


                        Svært at bevare optimismen efter den kamp, og alligevel er jeg stadig langt fra så negativ som flere herinde.

                        ja, AJA er med i alle tre mål, men helt ærligt! Straffesparket og selvmålet er jo rene tilfældigheder og det første kommer efter Ryans horrible tilbagelægning. Og ja, Ryan koster det første mål med den tilbagelægning, men han er også en del af stort set alt farligt i første halvleg. Sabbi kom ind og spillede bedre end længe, Mandé var klasse, Olli laver vel kun en enkelt fejl, Okosun kommer ind og gør en forskel og der er generelt en helt anden attitude i dag. Selvom vi blev ramt af modgang, skader og en ret hjemmeholdsvenlig dommer.

                        Gu skal vi brokke os, gu er der ting, der ikke fungerer med et nyt, langsomt midterforsvar og en målmand der sikkert kommunikerer markant anderledes, men under forholdene ser jeg et hold, der på ingen måde lægger sig ned, ikke piver og som spiller for spiller æder modgangen og viser de vil.

                        jeg orker godt den indstilling. Og de skal have al opbakning på søndag. Vi slår Lyngby.

                        Comment


                          Problemet med Skjelvik i mine øjne er at han ikke er særlig stabil som back i 4-4-2. Dertil er han lidt svag i defensiven og får ikke nok ud af det offensive, da opspillet oftest går tabt på midten af den sidste 3. del. Det gør at han hænger for ofte. Han ville fungere meget bedre i en 5. er kæde som wingback eller 4 back med en dyb defensiv midt, så midtstopperne kan agere mere som backs.
                          Men ankeret er stadig vores 6'er/8er position. Vi får simpelthen ikke bredde nok i spillet og spillet hurtigt nok. Det direkte spil, hvor man spiller forbi nærmeste mand kommer alt for sjældent og upræcist. Det fungere ikke at lave direkte spil op på en god modtager (Jebali/Okusun) da vi simpelthen ikke er gode nok til at samle bolden op efterfølgende.

                          Derudover ser jeg en kæmpe udfordring i at vi spiller med Sabbi, Bashkim og Jebali og evt. Frøkjær på samme tid, så længe vi ligger hvor vi gør, blottet for selvtillid. Det er alle spillere med tårnhøje forventninger, hvorfor de også individuelt gør alt hvad de kan for at bevise deres berettigelse. Desværre betyder det bare at de ikke gør hinanden bedre, tværtimod. De vil alle sammen gerne være afgørende og det medfører at ingen af dem er afgørende.
                          Jeg er ikke i tvivl om, at hvis vi havde selvtillid og tur i den med et evt. mesterskabsspil ville se en helt vanvittig offensiv.

                          Til slut er det også sindssygt vakkelvorn defensiv. I dag spiller vi med Mandé på kassen sammen med AJA og OL. Det kan vil ikke være mindre samspillet end det. Og det er altså defensivankeret som skal tage i mod en masse tæsk i en kamp. Hvis det viser sprækker og usikkerhed, planter det sig i hele holdet.

                          Jeg savner vildskab, jeg savner kontinuitet, jeg savner hjerte, jeg savner mandsmod, jeg SAVNER OB.

                          Comment


                            Nedrykningsspøgelset truer...

                            Jeg har sagt det længe, og i dag blev det i den grad udstillet engang for alle. Vores forsvarende spillere har simpelthen ikke kvalitet nok, nogle af dem ikke engang niveau til superligaen.

                            - Alexander: Har på et tidspunkt været god nok ?
                            - Oliver Lund: Alt for svingende og ustabil i aktionerne, som koster på dette niveau)
                            - Ryan : Har alt i alt spillede 30-40% gode kampe, ud af dem han har været klar i. På bundlinjen er det bare under par..
                            - Jørgen : Venstre back, men kan ikke presse og markere defensivt, undgår hovedstøds dueller. Det krydret med at viljen og hjertet absolut ikke er tilstede, værst af alt, hvilket totalt pisser mig af, er, at han er en af de bedst betalte.
                            - Kasper L : Fornuftigt trupspiller og fyld, men mere bliver det ikke til. Dog er viljen og hjertet helt klart med og det trækker gevaldigt op i disse tider
                            - Tverskov : uomtvisteligt top 6 spiller, god markerings og duelspiller, okay med låget og en blændende teknik.

                            1 ud af f..king 6 spillere har niveauet til den målsætning, som ledelsen har meldt ud.
                            Vi skriger omkring at Hemme er en dårlig træner efter i dag og bl.a bl.a, men bottom line er, at rekrutteringen af truppen har været en total fiasko på dette område og man kan vel postulere at Michelsen fik MERE ud af det end hvad der var spillere til, eller minimum deromkring ?

                            Vi øffer over vores offensiv ikke er god nok osv osv, skaber chancer etc, men vi skal huske på at opbygningen af spillet starter i forsvaret og når de hverken clearer klogt og med en idé eller kan slå pasninger langs jorden til medspillere, ja så bliver det en lang kamp uanset spillestil..

                            Spillere som JJT ( som i øvrigt er uhyggeligt ringe i dag ) Jebali og Sabbi, skal således starte på 1/3 på egen bane halvdel med at gøre en forskel fordi de ikke bliver sat ordenligt op...

                            Hsr Michelsen i øvrigt nogensinde fået erstatninger for :
                            - Ramon Leuvin
                            - Casper Larsen
                            - Baskim Kadrii
                            - Jacob Barret

                            Som har samme niveau ?

                            - Kasper Larsen / Alexander Juul for Ramon
                            - Opondo for Casper Larsen ( nyd i øvrigt Opondos indhop i dag)
                            - Lieder for Kadrii
                            - En skadet Jørgen for Barret..

                            Vi ligger nøjagtigt som vi har redt, Michelsen eller ej og det er seriøst skandaløs ledelse og rekruttering på 10. år i træk nu.

                            Jeg gider satme snart ikke OB mere hvis der ikke sker noget radikalt...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Jørgen og Ryan var begge så ringe i dag så ville gerne at mindst en af begge starter op bænken. Lad Olli Lund spille back/wingback så får vi til mindst fight og vilje på banen. Det var i den hensigt til mindst bedre end sidst og tror det skyldes Olli og Drachmann som starter på banen i dag at vi fik ikke igen sådan en sløj indstilling som sidst.
                              Hvad skete der bare med Ryan, det er halvandet sæsoner nu hvor han er stadig under niveauet han viste tidligere. Og helt ærligt: hvorfor bare kunne Skjelvik får en af de bedstbetalte kontrakter i holdet. Over hele tiden i klubben var der sikker enkelte fine aktioner under kampene men hvad er han er langt fra at være en profil.
                              Hvad ønsker jeg tider tilbage med en Barret og en Ryan i topform som backs/wingbacks.
                              Skjelvik har karantæne næste gang. Så bagkæden giver nok sig selv

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Har sagt det længe: vi ender som nr 10. Og er vi heldige nr 9.

                                Kampens spiller: Mandé.
                                Og hvis ikke lige JC var målmand for U-21 ville Mandé fortsætte i buret.
                                Nu lavede han jo så en kæmpe hjerneblødning i forrige kamp ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X