få nu hemme ud - bare det at høre ham give interview gør ondt....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Aab-OB 21.4.21
Collapse
X
-
Jeg har ikke set kampen, så den kan jeg ikke kommentere på.
Jeg har ærlig talt lidt ondt af hemme. Han overtager en trup i opløsning nærmest, og nej, han har ikke formået at vende det. Spørgsmålet er om ikke det vi ser nu ikke også var sket under Michelsen.
Hemme fejler primært ved
1. At sylte vores talenter i start 11/kampgruppen.
Det lugter af, at Niels har trukket en strategi om unge spillere, ned over hovedet på hemme, som hemme ikke selv kan stå på mål for.
2. Ikke at have sammensat en ordentlig trup.
sammensætningen er jo miserabel.
3. At fyre Michelsen for sent.
Og dermed lade truppen ende hvor den er nu.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg har aldrig sent en spiller med dårligere fodbold hjerne end Sabbi. Fysisk og teknik i den grad, men simpel overblik er der intet af
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Mon ikke han får karakteren 0.0 for 4. gang i træk i Fyens S. ? Gad vide, hvor mange kampe på det niveau han skal have, før MH sætter ham på bænken.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægSynes faktisk han snakker overraskende godt fra sig i modsætning til jer andre. Det handler også i høj grad om at undgå at skabe panikstemning
- Likes 3
Comment
-
Mon ikke han får karakteren 0.0 for 4. gang i træk i Fyens S. ? Gad vide, hvor mange kampe på det niveau han skal have, før MH sætter ham på bænken.
Comment
-
Køb nu nogle spillere med mere stabilt højt niveau.
Farvel til Jørgen, aja, OL, opondo, Sabbi, lieder som minimum.
Magter ikke at se Sabbi lykkedes i 10% af kampene
- Likes 1
Comment
Comment