Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.4.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Ffs ... https://mobil.bold.dk/video/617480/

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Jeg er meget enig. Jeg har også en fidus til 3-5-2 i den situation vi er i.
    Enig. Skal vi have JJT på banen, skal vi have folk omkring ham som kan arbejde defensivt. Ellers falder han igennem.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi kommer til at spille mod Aabs 3-5-2, eller 3-7-0 som det nogle gange ligner. Vi kan kommer i alvorlig undertal på midten. Da vi kommer til at spille med et alternativt centerforsvar, så kunne vi måske skifte til 3-5-2 og dermed få det bedste ud af Jørgen og Ryan.
    Jeg er meget enig. Jeg har også en fidus til 3-5-2 i den situation vi er i.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Vi kommer til at spille mod Aabs 3-5-2, eller 3-7-0 som det nogle gange ligner. Vi kan kommer i alvorlig undertal på midten. Da vi kommer til at spille med et alternativt centerforsvar, så kunne vi måske skifte til 3-5-2 og dermed få det bedste ud af Jørgen og Ryan.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Oliver L er lige nøjagtig den vitaminindsprøjtning vort hold trænger til i den nuværende situation. Der er alt for mange slatne præstationer på holdet.
    Absolut enig.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget enig. Det fungerer ikke. Jeg ville også prøve 4-4-2 igen


    Målmand
    Ryan AJA ? Skjelvik
    Sabbi JJ Drach Frø
    Fenger Jebali

    Hvis man desuden havde en solid VB i truppen kunne man måske prøve Skjelvik som kant?
    Frø var mega go på den der frie venstre kant sidste forår. Skjelvik må på back, det er det han får sin fyrstelige hyre for.

    Byt jebali med kadrii, så er jeg enig

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Enig omkring offensiven. Man er nødt til at erkende, at det ikke fungerer. Meget langt fra endda. De enkelte spillere i offensive er jo dygtige og har isoleret set niveau til mere. Men der er intet samspil.

    Erkend det og gør noget. 4-2-3-1 fungerer jo ikke. Lad os prøve 4-4-2. Lad os sætte nogle af dem fra offensiven der ikke fungerer (og ikke har fungeret hele sæsonen) på bænken og lad andre prøve.

    Kom nu, gør noget. Det er alvor det her. Er ved at blive sindssyg af den her modløse jammer.

    Men men, i OB spiller dem med højest løn. Vi ses i 1. Division
    Meget enig. Det fungerer ikke. Jeg ville også prøve 4-4-2 igen


    Målmand
    Ryan AJA ? Skjelvik
    Sabbi JJ Drach Frø
    Fenger Jebali

    Hvis man desuden havde en solid VB i truppen kunne man måske prøve Skjelvik som kant?

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Jeg synes kritikken ifht Ryan og flere andre er forfejlet. Ifht Ryan. Så længe vi stiller med Sabbi på kanten vil en back af Ryans type, som lever af at blive fodret i løb, god timing og plads foran sig aldrig kunne levere noget særligt i offensiven. Som Fyens helt rigtigt antyder det, gør Sabbis konstante driblen ind i blindgyder, holden på bolden og placering i rummet foran backen det ekstremt svært. De to er helt forkerte sammen. Det har så ikke hjulpet noget at Ryans indlæg har været forfærdelige i starten af foråret, men vi kommer ikke til at få noget ud af ham offensivt med Sabbi foran.

    Det er i øvrigt svagheden for stort set samtlige af de tre på stribe. De holder på bolden ALT for længe og sætter stort set aldrig hinanden eller deres medspillere op, med mindre de har afdriblet 2 mand. Og så ér det farlige jo næsten altid overstået.

    vi har mange gode spillere og jeg er enig i, den start11, der blev listet op burde og kunne komme i top 4-5 stykker. Vi har bare ikke haft et system og en stil i et år og får slet ikke det bedste ud af profilerne.
    Enig omkring offensiven. Man er nødt til at erkende, at det ikke fungerer. Meget langt fra endda. De enkelte spillere i offensive er jo dygtige og har isoleret set niveau til mere. Men der er intet samspil.

    Erkend det og gør noget. 4-2-3-1 fungerer jo ikke. Lad os prøve 4-4-2. Lad os sætte nogle af dem fra offensiven der ikke fungerer (og ikke har fungeret hele sæsonen) på bænken og lad andre prøve.

    Kom nu, gør noget. Det er alvor det her. Er ved at blive sindssyg af den her modløse jammer.

    Men men, i OB spiller dem med højest løn. Vi ses i 1. Division

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Jeg synes kritikken ifht Ryan og flere andre er forfejlet. Ifht Ryan. Så længe vi stiller med Sabbi på kanten vil en back af Ryans type, som lever af at blive fodret i løb, god timing og plads foran sig aldrig kunne levere noget særligt i offensiven. Som Fyens helt rigtigt antyder det, gør Sabbis konstante driblen ind i blindgyder, holden på bolden og placering i rummet foran backen det ekstremt svært. De to er helt forkerte sammen. Det har så ikke hjulpet noget at Ryans indlæg har været forfærdelige i starten af foråret, men vi kommer ikke til at få noget ud af ham offensivt med Sabbi foran.

    Det er i øvrigt svagheden for stort set samtlige af de tre på stribe. De holder på bolden ALT for længe og sætter stort set aldrig hinanden eller deres medspillere op, med mindre de har afdriblet 2 mand. Og så ér det farlige jo næsten altid overstået.

    vi har mange gode spillere og jeg er enig i, den start11, der blev listet op burde og kunne komme i top 4-5 stykker. Vi har bare ikke haft et system og en stil i et år og får slet ikke det bedste ud af profilerne.
    Jeg vil medgive at Sabbi ikke er en optimal makker på kanten, men det er bare ikke hele forklaringen. Ryan kommer meget frem og kommer i situationer, hvor han kan udfordre eller lægge et indlæg. Ingen af delene kaster bare ret meget kvalitet af sig. Her har Jørgen måske en smule bedre kår, men specielt hans gennembrudsstyrke er af højere kvalitet end Ryans. Jørgen myrer bare på og indimellem sniger der sig en dribling udover baglinjen, hvor man tager sig til hovedet, men han fortsætter og her synes jeg Ryan spiller for statisk. Kan han ikke komme til indlæg spiller han bagud eller forsøger en eller anden 1-2-aflevering de fleste seriebacks kan læse. Måske er han efterhånden også ramt på selvtilliden, måske er han ved at indse han ikke kommer videre til noget bedre end OB. Jeg ved det ikke, men det er ikke den samme Ryan vi ser nu som for 2-3 år siden, uanset hvor meget man mener Sabbi ødelægger hans offensive spil.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Olli Lund har en stor del af det rigtige i sig men mangler måske nogle af de spillemæssige evner for at kunne stige i heirakiet så han også kan piske medspillerne frem.
    OC har også alderen og rutinen imod sig.

    Oliver L er lige nøjagtig den vitaminindsprøjtning vort hold trænger til i den nuværende situation. Der er alt for mange slatne præstationer på holdet.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Der var hele 9.000 seere til vores kamp i går
    Vildt når der inne var nogle på stadion.

    Der skal meget til for at få børn, teens og unge indi folden. Det kræver der kommer kompetente folk til at lede fodbold forretningen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Der var hele 9.000 seere til vores kamp i går

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    vi har mange gode spillere og jeg er enig i, den start11, der blev listet op burde og kunne komme i top 4-5 stykker. Vi har bare ikke haft et system og en stil i et år og får slet ikke det bedste ud af profilerne.
    Det kan du mene, men AaB kan i endnu højre grad sige det. FCN ved man aldrig med, Randers, Sønderjyske kan hævde det samme. Det kan Lyngby ikke, men de har tur i den pt.
    vi kan som klubben har sagt i 10 år godt ende i top 6, men truppen er som den ser ud nu ikke et sikkert top 6 hold. Uanset om man hopper på klubbens spin eller ej.
    Besynderligt når man laver længere kontrakter med ældre spillere som ikke har leder egenskaber eller vindermentalitet. Det gør stedet bliver svært at påvirke kulturen.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Jeg synes kritikken ifht Ryan og flere andre er forfejlet. Ifht Ryan. Så længe vi stiller med Sabbi på kanten vil en back af Ryans type, som lever af at blive fodret i løb, god timing og plads foran sig aldrig kunne levere noget særligt i offensiven. Som Fyens helt rigtigt antyder det, gør Sabbis konstante driblen ind i blindgyder, holden på bolden og placering i rummet foran backen det ekstremt svært. De to er helt forkerte sammen. Det har så ikke hjulpet noget at Ryans indlæg har været forfærdelige i starten af foråret, men vi kommer ikke til at få noget ud af ham offensivt med Sabbi foran.

    Det er i øvrigt svagheden for stort set samtlige af de tre på stribe. De holder på bolden ALT for længe og sætter stort set aldrig hinanden eller deres medspillere op, med mindre de har afdriblet 2 mand. Og så ér det farlige jo næsten altid overstået.

    vi har mange gode spillere og jeg er enig i, den start11, der blev listet op burde og kunne komme i top 4-5 stykker. Vi har bare ikke haft et system og en stil i et år og får slet ikke det bedste ud af profilerne.
    Enig. Sabbi og Jebali skal have meget klart at vide, at de skal skille sig hurtigere af med bolden. Det kan både bringe dem selv og deres medspillere i bedre positioner. Bashkim prøvede f.eks. adskillige gange at spille den hurtige et-toer med sine medspillere og det var også ved at blive farligt et par gange.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Jeg synes kritikken ifht Ryan og flere andre er forfejlet. Ifht Ryan. Så længe vi stiller med Sabbi på kanten vil en back af Ryans type, som lever af at blive fodret i løb, god timing og plads foran sig aldrig kunne levere noget særligt i offensiven. Som Fyens helt rigtigt antyder det, gør Sabbis konstante driblen ind i blindgyder, holden på bolden og placering i rummet foran backen det ekstremt svært. De to er helt forkerte sammen. Det har så ikke hjulpet noget at Ryans indlæg har været forfærdelige i starten af foråret, men vi kommer ikke til at få noget ud af ham offensivt med Sabbi foran.

    Det er i øvrigt svagheden for stort set samtlige af de tre på stribe. De holder på bolden ALT for længe og sætter stort set aldrig hinanden eller deres medspillere op, med mindre de har afdriblet 2 mand. Og så ér det farlige jo næsten altid overstået.

    vi har mange gode spillere og jeg er enig i, den start11, der blev listet op burde og kunne komme i top 4-5 stykker. Vi har bare ikke haft et system og en stil i et år og får slet ikke det bedste ud af profilerne.

    Leave a comment:

Working...
X