Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.4.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OR-OB
    replied
    Der er for få spillere med superliga niveau på det her hold. Træneren er i hvert slet ikke...

    Leave a comment:


  • tjdebat
    replied
    Intet nyt under solen. Og som flere af os skrev i optaktstråden ville kampen ende 1-1...
    Truppen er bare ikke bedre end de nederste.. hvor er det let at forudsige OBs kampe... aldrig noget spændende postivt nyt..

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Når man ikke kan vinde 11 mod 10 på hjemmebane hvor man er foran og modstanderne har spillet pokalkamp i midtugen så er der lang lang vej til noget som helst ...

    Kunne ikke se kampen men er der nogen der kan fortælle om MH har sat nogen som helst aftryk på holdet enten mentalt, spillestil, løb eller noget som helst???
    Han var vel trænet dem for hårdt så der ikke er nogen accelerationer.
    NT har med ansættelsen af Hemme dømt os til endnu 10 år i nedrykningsspillet

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Når man ikke kan vinde 11 mod 10 på hjemmebane hvor man er foran og modstanderne har spillet pokalkamp i midtugen så er der lang lang vej til noget som helst ...

    Kunne ikke se kampen men er der nogen der kan fortælle om MH har sat nogen som helst aftryk på holdet enten mentalt, spillestil, løb eller noget som helst???
    Under JM var vi for svingende i præstationerne - det er der lavet om på....nu er vi bare konsekvent ringe

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Skam jer! Elendigt

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Når det gælder OB's kampe er forventningens glæde altid den største. De gør virkelig ikke meget for at please deres fans

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Kunne kun de de sidste 30 minutter. Der var hverken energi eller tiltro på banen. Kæft, det var ringe.
    På hjemmebane, efter føring, i overtal og modstander med en pokalkamp i benene - der føles uafgjort som nederlag. Det er fuldstændigt uacceptabelt.

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jebali som kampens spiller? 0 slutprodukt på 784 offensive aktioner.
    Jeg så kun 1. halvleg, men der lagde jeg bestemt mærke til flere gode aktioner fra hans side; mestendels hvor han sætter andre i scene (bl.a. Skjelvik, som kvitterer med et halvsløjt fladt indlæg). Synes faktisk, at 1. halvleg overordnet set (EDIT: hele holdet) var fornuftig uden at være prangende. Kan dog ikke tale for anden halvleg, der sætter jeg min lid til jer andre.
    Last edited by El Profesor; 18-04-2021, 15:03.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Har du glemt Sabbis stolpeskud?
    Udover det ? Så var Sønderjyske vel nærmere farligere på deres omstillinger. Selv med en mand i overtal formår OB ikke at dominere

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Hvis det ikke ændrer sig hurtigt, så bliver det os der rykker ned.. Vores eneste chance er at Sønderjyske og Vejle er ringere her til sidst end os

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis tingene skal give mening, må det være Hemmingsens sidste kamp som cheftræner. Han bringer INTET til bordet som løfter det her hold. Tilbage med ham og passe hans rigtige job, så må vi så se om han kan finde ud af det, og så må en af de andre kvalificerede trænere overtage resten af sæsonen, jeg nægter at tro, at vi bliver ringere med en af dem.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Når man ikke kan vinde 11 mod 10 på hjemmebane hvor man er foran og modstanderne har spillet pokalkamp i midtugen så er der lang lang vej til noget som helst ...

    Kunne ikke se kampen men er der nogen der kan fortælle om MH har sat nogen som helst aftryk på holdet enten mentalt, spillestil, løb eller noget som helst???

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Der var en herinde der sagde han var færdig og et elendigt indkøb.... BANG sagde det...
    Det må være mig.

    Jeg har ikke set kampen. Dejligt, at BK scorer et flot mål. Det ændrer ikke en tøddel på, at BK ikke var den rigtige spiller at hente.

    Glimrende resultat i øvrigt...

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Jeg gider snart ikke mere...

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Disideret pinligt af OB. Selv med en mand i overtal var OB ikke tæt på sejren
    Har du glemt Sabbis stolpeskud?

    Leave a comment:

Working...
X