Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Vi har så mange talentfulde spillere i klubben pt og de skal bruges sammen med nogle lidt mere rutinerede. Det kan man får til at fungere i flere andre danske klubber, så hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre her i Odense? Jeg tror på det. Det gør jeg også selvom der nok ikke bliver ryddet helt op og det hele bare bliver "fedt og som i de gamle dage" fra næste sæson af. Desler viser i dag at han er klar til at tage fat og slås. Jeg synes både Kasper og Daniel har vist at de er så klar de nu kan blive til at tage ansvaret i forsvaret. EPJ gjorde en god figur sidste år da han fik lidt spilletid og jeg har da et håb og en forventning om at vil vokse med opgaven. Så har vi spillere som Schoop og Azer der har vist at de kan fylde det der skal til på midten når hele holdet arbejder for det. Samtidig får Thomsen og Greve nu chancen for at vise at de har hjerte og talent til at bære trøjen. Jeg håber for øvrigt også at Radza får chancen senest om en sæsons tid. Jeg tror han har hvad der skal til, men minimum en sæson som 2 målmand efter Toppel vi være rimeligt trods alt.
Jeg synes der er noget at bygge videre på og Kasper, Høegh og Schoop er en del af de nye fundament. De har nu været med i en rum tid og har vist sig gode nok. Jeg har bevist ikke nævnt de 3 store navne da de er oplagte salgs objekter og derfor har jeg prøvet at kigge ud over dem. Det lader os tilbage med en rimelig ung og spændende trup. Desværre uden egentlige angribere og det er vel problemet. Hvis de 3 store og Skoubo forsvinder. Men det må vi tage til den tid. De 3 er så gode at sådanne salg kan man ikke bare lige gardere sig imod. Derfor må vi vente til de er skudt af inden vi finder desiderede afløsere.
Nej Momo er ikke Ruud og Lucas Jensen er ingen Rasmus Falk eller Emil Larsen. Men jeg synes at vi ser i dag at med en solid holdindsats kan man komme langt - Også uden Falk og Kadrii. Tag ikke fejl. Jeg forguder de to. Men vi må tænke på holdet som helhed, både med og uden dem. Nye spillere vil bryde igennem. Måske med mindre talent men stadig med stort fighter hjerte. Men der vil også komme nye unge talenter der virkelig kan noget. Det har man set i eksempelvis Ålborg og Herning. Hvorfor skulle det dog ikke også kunne ske her
Leave a comment: