Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCK - OB, 18/5 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlæg
    Ironi er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.
    ro på - jeg er bare ikke så imponeret af Diarra som du, og andre åbenbart er - men han har da bestemt udviklet sig over sæsonnen - det har hjulpet med noget mere spilletid, og jeg er da på ingen måde rystende nervøs over at se ham i holdopstillingen mere - modsat tidligere. Men derfor mener jeg da det er rimeligt at sætte spørgsmålstegn ved om han er løsningen for os. Og det tvivler jeg altså på

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    en kamp tættere på afkald med Bec er Det jeg tager med,:-)
    Puha negativisterne har overtaget herinde i dag Kom nu med på glade-vognen Bossy

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Ironi er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.
    Jeg har skam været ok "tilfreds" med Diarra gennem foråret - han er ikke faldet totalt igennem...men det jeg så i dagens kamp, gjorde mig ikke overbevist om, at det er ham, der skal tage højre back pladsen. Nu fik han endelig chancen på det vi herinde har udråbt til værende hans bedste position. Jeg er ikke overbevist. Og nej, han var da nok ikke den ringeste på banen, som du siger...men det gør jo ikke hans præstation bedre?

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Flot kamp af drengene selvom det blev til nederlag. Flere gjorde rigtig godt
    en kamp tættere på afkald med Bec er Det jeg tager med,:-)

Leave a comment:

• nedveds_6_knæskaller
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Nå, jamen SÅ har vi da løst problemet med manglende højre back, kan jeg forstå...det var da skønt.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    8. pladsen. Det er jo et helt vildt fremskridt vi har taget.
    og hele 2 point mere end sidste sæson...det er i sandhed fantastiske fremskridt vi ser

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

Næste år tager vi en 5.plads...
    Ro på.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Nå, jamen SÅ har vi da løst problemet med manglende højre back, kan jeg forstå...det var da skønt.
    ja det var hurtigt

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    8. pladsen. Det er jo et helt vildt fremskridt vi har taget.

Leave a comment:

• Richard
    replied
    flot kamp af drengene. Sæsonen er ovre - vi kan se fremad.

Næste år tager vi en 5.plads...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    nå endnu en elendig sæson er slut....lad os håbe på det bliver lidt bedre i næste sæson.

der skal strammes gevaldigt op rent defenssivt - vi lukker alt for mange mål ind

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied
    Og FCM smider lige andenpladsen. Bliver spændende at høre albinoens kommentarer.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Flot kamp af drengene selvom det blev til nederlag. Flere gjorde rigtig godt

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Stop nu jer selv, jeg kan nævne minimum ti spillere der har et dårligere "touch" end Diarre. Diarre forsøger i det mindste. Emil må gerne skride i sommerpausen, på intet tidspunkt angriber han bolden, han render bare og kigger lidt ball i parken.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Dejligt med minutter til Thomsen og Desler tager da kampe op derinde

Leave a comment:

Working...
X