Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michaelsen stopper i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Glæder mig dog over at Tonny Hermanssen kommer ind over. Kan godt lide hans personlige stil

    Comment


      #17
      Det er den rigtige beslutning at skille sig af med JM nu hvor top 6 løbet er kørt.

      Det der foregår lige nu kan virke som det rene cirkus. Dog synes jeg ikke, at en ny træner skal kastes ind i klubben, som tingene er lige pt. Det er langt mere sikkert at lade MH og TH føre klubben igennem nedrykningsspillet fremfor at ansætte en træner udefra som intet kendskab har.

      Nu handler det om at få noget ny energi tilført og forhåbentlig få indkørt elementer af de tanker, som den nye træner kommer med til sommer.
      Last edited by Vo Dich; 15-03-2021, 10:04.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        .... og hvis det går fornuftigt med MH... bliver han vel ansat som manager på en 1.000 års kontrakt
        Det er en virkelig reel frygt.. Nu skal vi spiller 2x5 kampe mod superligaens tynde øl hvilket vi sagtens kan risikere at slippe hæderligt fra. Gør vi det er det vel på ingen måde utænkeligt at klubben mener de i Hemme har fundet løsningen på OBs problemer. OB er blinde der leder blinde, klubben går fra elendighed til elendighed og vi fans kan bare kigge hjælpeløst på fra sidelinien alt i mens den klub vi elsker bliver voldtaget..

        Comment


          #19
          Tak til Jacob for forsøget. Jeg er sikker på at han sammen med HH gjorde det så godt han kunne under forholdene. Og tak til udvalget for at forsøge noget nyt nu da top 6 selvfølgelig er endelig væk.
          Jeg tror vi skal lægge vægt på at Tonny Hermansen bliver assisterende assistenttræner eller hvad det nu er. Det er altså ikke kun Michael der bliver det nye.
          Vi ved ikke hvem der bliver den endelige træner - og hvornår. Og om Henrik Hansen fortsætter - i en funktion. Men det vigtigste er, at der nu er en mulighed for at blive mindst det tredje dårligste hold. Og at Michael Hemmingsen får lov at vise at han har et top6 hold
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Tak til Jacob for forsøget. Jeg er sikker på at han sammen med HH gjorde det så godt han kunne under forholdene. Og tak til udvalget for at forsøge noget nyt nu da top 6 selvfølgelig er endelig væk.
            Jeg tror vi skal lægge vægt på at Tonny Hermansen bliver assisterende assistenttræner eller hvad det nu er. Det er altså ikke kun Michael der bliver det nye.
            Vi ved ikke hvem der bliver den endelige træner - og hvornår. Og om Henrik Hansen fortsætter - i en funktion. Men det vigtigste er, at der nu er en mulighed for at blive mindst det tredje dårligste hold. Og at Michael Hemmingsen får lov at vise at han har et top6 hold
            Der står at HH og Blond fortsætter

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg
              Det er den rigtige beslutning at skille sig af med JM nu hvor top 6 løbet er kørt.

              Det der foregår lige nu kan virke som det rene cirkus. Dog synes jeg ikke at en ny træner skal kastes ind i klubben, som tingene er lige pt.
              Nu handler det om at få noget ny energi tilført og forhåbentlig få indkørt elementer af de tanker, som den nye træner kommer med til sommer.
              Enig. Det havde bare virket så meget mere professionelt og velovervejet, hvis OB havde meldt ud som følger. Michael Hemmingsen vil fungere som manager i de kommende 11 kampe, hvorefter ( Navn på ny træner ) vil overtage.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hemme overtager

                YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME!
                Lav en Poul og fyr ham til sommer - ren Win win

                Comment


                  #23
                  Tak til Jacob Michaelsen for indsatsen :-)

                  Comment


                    #24
                    Tak for alt, Michelsen. Du tændte håb i stribede hjerter for første gang i et årti. Det i sig selv er en bedrift, som ingen har kunnet præstere siden Villarreal-triumfen i 2011. Mest tydeligt for mig var helt klart vores 2-0 sejr over Brøndby i din første sæson, og vores adskillige comebacks på hjemmebane, som udtrykte en hidtil uset kampgejst i holdet. Kan huske en kamp mod FCN, hvor folk begyndte at forlade stadion da de scorede til 0-2 i de sidste minutter, men hvor holdet minsandten fik reddet en uafgjort i allersidste minut. Du gjorde hvad du kunne. Klubbens problemer stikker langt dybere end dig; noget, jeg har gjort rede for i adskillige indlæg. Og min gennemgående pointe i de indlæg har været, at ingen kan præstere regelmæssigt med OB, så længe der ikke er regelmæssighed, målrettethed eller ambition i klubbens ageren.

                    Hvad angår Hemmingsen som manager...jeg håber på det bedste, men frygter det værste. Det fortæller også mig, at eventuelle snakke med Tobiasen kun er i den indledende fase, hvis ikke bare en and. Hvis det bare er en and, så er det naturligvis ikke klubbens skyld, men jeg har ærligt talt svært ved at se hvordan der snart er gået 4-5 måneder (JM var i praksis færdig allerede i det sene efterår) uden at man har taget kontakt med mindst en halv snes kandidater og snævret feltet ind til et par stykker, som man så har kunnet ansætte fra i dag og give dem foråret til at lære truppen at kende, vurdere hvem der passer ind og hvem der skal sendes videre. Der har været rygter om Riemer og Neestrup, der begge eftersigende skulle have afvist klubben, men det er efterhånden så lang tid siden, at det ikke burde være for meget at håbe på eller be' om, at have erstattet de her to navne med nogle andre potentielle kandidater. Det kan være fordi at man gerne vil have den strategi, alle venter spændt på, på plads før man vil tage kontakt til potentielle kandidater. På den måde kan klubben se, om kandidatens visioner passer ind i strategien, og kandidaten kan afklare med sig selv, om han kan se sig selv i klubbens strategi. Men med tanke på de rygter, der har floreret, så tror jeg at det er mere sandsynligt, at klubben har mødt uventede (for vores ledelse, næppe for alle andre...) afvisninger af forskellige årsager blandt sine foretrukne kandidater (Frederiksen, Neestrup og Riemer), hvilket har tvunget klubben tilbage til starte forfra med trænersøgningen, og tvunget den ud i den her midlertidige løsning.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Enig. Det havde bare virket så meget mere professionelt og velovervejet, hvis OB havde meldt ud som følger. Michael Hemmingsen vil fungere som manager i de kommende 11 kampe, hvorefter ( Navn på ny træner ) vil overtage.
                      I meddelelsen fra OB står der " for den resterende del af sæsonen".

                      Jeg kan sagtens forstå at mange måske får den tanke, at MH er vores kommende træner.
                      Men i pressemeddelelsen fra OB står det meget klart og tydeligt, at denne konstellation kun er midlertidig indtil sommer.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Der står at HH og Blond fortsætter
                        Mon ikke Tåhyler mener, når der kommer en ny træner til?

                        Ved ikke rigtigt, hvad jeg skal tænke om det her. Jeg har som mange andre hele tiden ment, at man burde have kørt en ny træner i stilling i vinters, men når det ikke bliver gjort, giver det trods alt mening at sige farvel til JM nu, hvor top6 endegyldigt er væk. Man kan vel også håbe at MH, med assistance fra TH, satser mere markant på ungdommen i resten af sæsonen, men frygter godt nok også at det kan blive en total nedsmeltning med MH ved roret - og bør han ikke være travlt optaget med at forberede sommerens vindue og implementere en ny strategi (hvis man altså går ud fra, at han og ledelsen selv tror på det, når de snakker om at en sådan er på vej)? Og så synes jeg det er vildt, at man tilsyneladende ikke har en ny træner linet up endnu, når man så længe har vist, man ikke vil forlænge med JM. Hvorfor ellers ikke give en ny træner nedrykningsspillet med som forberedelse til næste sæson?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          - Et enigt sportsligt udvalg har vurderet, at der skal nye tanker til, for at potentialet i truppen kan forløses til flest mulige point i sæsonens sidste kampe, og vi har derfor opfordret Michael til at sætte sig i spidsen for trænerteamet, siger bestyrelsesformand i Odense Sport & Event, Niels Thorborg.
                          Det sportslige udvalg tror der render guld rundt i Ådalen (eller Øvre Volta eller hvor spillerne ellers kan finde en bane at træne). Lige meget hvor meget spin man forsøger sig med, dækker det ikke over det faktum, at truppens kvalitet ikke er til mere. Det er ledelsen selv der har fejlet ved at drive klubben så elendigt gennem så mange år.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                            Det sportslige udvalg tror der render guld rundt i Ådalen (eller Øvre Volta eller hvor spillerne ellers kan finde en bane at træne). Lige meget hvor meget spin man forsøger sig med, dækker det ikke over det faktum, at truppens kvalitet ikke er til mere. Det er ledelsen selv der har fejlet ved at drive klubben så elendigt gennem så mange år.
                            Enig enig enig

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Glæder mig dog over at Tonny Hermanssen kommer ind over. Kan godt lide hans personlige stil
                              Enig. Har det også fint med at Henrik Hansen og Janus Blond fortsætter. Missionen i de kommende 11 kampe handler kun om at sikre overlevelse i superligaen og når det forhåbentlig er lykkedes, så arbejde hen imod den kommende sæson og overgang/overlevering til ny træner og ny strategi.

                              Comment


                                #30
                                Jeg kaldte den for lang tid siden herinde (giv mig den medalje). Jakob ville blive fyret, MH overtager, OB finder en ny sportschef (altså hvis MH klarer det fornuftigt som træner)

                                Comment

                                Working...
                                X